Dingen die je wilt schrijven in het Modtopic

08-11-2017 10:15 289 berichten
Maar die toch weer gewist zullen worden. Schrijf het hier neer. De mods zullen niet reageren maar dan heb je wel het gevoel dat iemand je berichten leest.

update 28-11
bruise zegt dit:

Meds, zou je het volgende in de OP willen zetten:

- forum is traag vanwege de reclame, adblockers werken goed op laptop/desktop
- wil je sneller forummen, forum dan niet mobiel
- op je mobiel word je blijkbaar constant uitgelogd bij updates van android 8.0 oneplus, dus of niet updaten of gebruik een laptop/desktop
- op de pagina's nieuw en actief worden bolletjes niet grijs na lezen van alle berichten op je mobiel
- onderste helft van pagina verdwijnt af en toe op je mobiel waardoor je ook niet meer kunt reageren

Eventueel geef je dat aan in een kleurtje, zodat het goed opvalt.
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 01:50
Reden: moest van Bruise
68.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sinds een maand is de app zo allemachtig traag, had hem al verwijderd en ruimte op mijn telefoon gemaakt zonder resultaat.
Iemand een idee?
Hatsjikideee...
Betalen jullie die mensen om die verschrikkelijke neptopics te openen? Zo ja, ik doe het voor drie liter colalight en een puut wokkels.
Willen jullie eens tempo maken met het verwijderen van het team dat het forum alleen maar vervelend maakt???
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
18-11-2017 21:13
Willen jullie eens tempo maken met het verwijderen van het team dat het forum alleen maar vervelend maakt???
+1000!
Ik vroeg me af wat het nut van anonimiseren is als de berichten toch te loepen blijven. Zelfs bij mensen die jaren geleden op anoniem zijn gegaan. :bonk:
Afbeelding
Snowkitty schreef:
19-11-2017 23:28
Ik vroeg me af wat het nut van anonimiseren is als de berichten toch te loepen blijven. Zelfs bij mensen die jaren geleden op anoniem zijn gegaan. :bonk:
Echt! Oh hier schrik van!
Verder vast al geschreven. Maar de ‘toon meer’ knop....als je blieft haal die weg. Ik snap dat we nog meer reclame moeten zien, maar het maakt het allemaal zo onleesbaar. Ik lees op mobiel maar eigenlijk is het niet meer te doen, de knop naar beneden happert en de pagina slaat helemaal op tilt als je die indrukt volgens mij komt door door de ‘lees meer’ knop.

En ik weet niet hoe het met andere zit, maar ik druk echt nooit op een banner, en als ik er al op druk is het echt per ongeluk. Deze manier van reclame maken lijkt me erg passe.

Meestal ben ik er niet zo van om naar het oude te verlangen, maar wb het forum, zou ik willen dat jullie de boel konden terug draaien. Het is er echt heel erg op achteruit gegaan!
Ik ben al een jaar of 10 een vrij stille meelezer die af en toe wat meeschrijft. Maar ik ben er nu helemaal klaar mee! Wat een ellende met al die reclames! Ik vertrek vandaag. Ik heb niet de illusie gemist te worden. Maar ik wil het toch even kwijt. Iets van een einde van een tijdperk of zo. Bedankt voor al het leesvoer in de slapeloze nachten, bedankt voor alle tips betreffende mijn kinderen/opvoeding. Bedankt dames waarmee ik in zwangerschaps- en bevallingstopics heb geschreven. Het ga jullie goed! :bye:
mango82 schreef:
20-11-2017 10:15
Ik ben al een jaar of 10 een vrij stille meelezer die af en toe wat meeschrijft. Maar ik ben er nu helemaal klaar mee! Wat een ellende met al die reclames! Ik vertrek vandaag. Ik heb niet de illusie gemist te worden. Maar ik wil het toch even kwijt. Iets van een einde van een tijdperk of zo. Bedankt voor al het leesvoer in de slapeloze nachten, bedankt voor alle tips betreffende mijn kinderen/opvoeding. Bedankt dames waarmee ik in zwangerschaps- en bevallingstopics heb geschreven. Het ga jullie goed! :bye:
Vooral gaan als je dat wil, maar de advertenties zijn vrij eenvoudig te voorkomen.
Lacuba schreef:
08-11-2017 16:56
Prima forum. Dankzij goede reclameblokker nergens last van. Niets mis mee. En forum hier toch al vanaf het allereerste begin. Dus kan vergelijken. Zou het me niet meer bevallen dan stop ik met forummen.
Alleen het eeuwige gezeur en de kritiek op de mods is hinderlijk. Maar daar probeer ik zoveel mogelijk om heen te lezen.
zo vergaat het mij ook. wat kunnen ze zeuren zeg.
Bruise schreef:
19-11-2017 23:37
Afbeelding
.
.
PAS OP

Niet wakker maken.
Niet geschoten is altijd mis
LeesMee schreef:
20-11-2017 10:25
Vooral gaan als je dat wil, maar de advertenties zijn vrij eenvoudig te voorkomen.
Dat dat bij jou zo is, wil niet zeggen dat dat bij anderen ook zo is.
Iedereen heeft verschillende bugs op verschillende devices. Ik heb jarenlang geforumd met een adblocker en dat ging prima. Nu op elk apparaat alles opnieuw geïnstalleerd ( behalve destop op werk, daar kan en mag dat niet) meerdere keren en toch glipt de beeldvulllende reclame overal doorheen.

Weekje terug heb ik uit de applestore zelfs een betaalde adblocker van €5,99 geïnstalleerd. En weer hetzelfde drama. Een en al reclame en een frontpage op de iPhone wat echt verschrikkelijk is.
En daar baal ik goed van.
Geen bijzonderheden
Snowkitty schreef:
19-11-2017 23:28
Net goed! Heb er zo'n pesthekel aan al die spijtoptanten die zich laten anonimiseren. Hallo!! Je bent anoniem want je gebruikt 'n nickname!
Discussies zijn niet meer leesbaar als de helft van de deelnemers opeens anoniem123, anoniem234 etc heten. Schrijf niets waar je niet achter staat en meld je anders simpelweg niet aan op 'n openbaar forum!
Yeah ik heb een add blocker op phone!! Dat helpt! Heb er wel gemengde gevoelens bij omdat ik nu via een VPN verbinding surf.... maar goed het helpt 😀

Nu kunnen jullie de ‘toon meer’ knop wel weghalen. 😉
redbulletje schreef:
21-11-2017 08:11
Net goed! Heb er zo'n pesthekel aan al die spijtoptanten die zich laten anonimiseren. Hallo!! Je bent anoniem want je gebruikt 'n nickname!
Discussies zijn niet meer leesbaar als de helft van de deelnemers opeens anoniem123, anoniem234 etc heten. Schrijf niets waar je niet achter staat en meld je anders simpelweg niet aan op 'n openbaar forum!
Alsof een nickname altijd zo anoniem is...
En de discussies zijn echt nog wel leesbaar.
redbulletje schreef:
In dat geval kunnen ze beter ook de Psyche-pijler opdoeken.
redbulletje schreef:
Ben het niet helemaal met je eens. Het gebeurt natuurlijk weleens, dat iemand wordt herkend aan de hand van wat iemand schrijft op bijvoorbeeld een gevoelig pijler als ‘relatie’ of ‘psyche’. Zo iemand moet op anoniem kunnen, zonder dat er geloept kan worden.

Maar verder vind ik ook dat er best snel gehoor wordt gegeven aan de vraag of iemand op anoniem mag. Bij veel fora is het zo, dat je een paar dagen bedenk/afkoeltijd krijgt en dan de vraag om op anoniem te mogen moet herhalen. Dat lijkt me hier ook geen verkeerd idee.
Wilhetnietweten schreef:
21-11-2017 16:30
Ben het niet helemaal met je eens. Het gebeurt natuurlijk weleens, dat iemand wordt herkend aan de hand van wat iemand schrijft op bijvoorbeeld een gevoelig pijler als ‘relatie’ of ‘psyche’. Zo iemand moet op anoniem kunnen, zonder dat er geloept kan worden.

Maar verder vind ik ook dat er best snel gehoor wordt gegeven aan de vraag of iemand op anoniem mag. Bij veel fora is het zo, dat je een paar dagen bedenk/afkoeltijd krijgt en dan de vraag om op anoniem te mogen moet herhalen. Dat lijkt me hier ook geen verkeerd idee.
Het punt is dat ze dat wettelijk verplicht zijn. Als een gebruiker dat verzoek indient dan moet je daar als websitebeheerder gehoor aan geven.
RikM schreef:
21-11-2017 18:20
Het punt is dat ze dat wettelijk verplicht zijn. Als een gebruiker dat verzoek indient dan moet je daar als websitebeheerder gehoor aan geven.
Hoe moet dat dan op sites als Facebook en LinedIn, waar je geacht wordt met je ware naam geregistreerd te staan?
RikM schreef:
21-11-2017 18:20
Volgens mij is het zelfs verplicht om berichten te verwijderen.
sueann schreef:
21-11-2017 21:32
Hoe moet dat dan op sites als Facebook en LinedIn, waar je geacht wordt met je ware naam geregistreerd te staan?
Daar kan je jezelf uitschrijven.
MoirenPhae schreef:
21-11-2017 21:33
Ik weet het niet, maar wat ik wel weet is dat alles wat je hier plaatst eigendom wordt van Sanoma. Dus ook eventuele foto's.
Op facebook moet je gewoon in de gaten houden of een bericht openbaar staat, zodat je niet per ongeluk met je eigen naam reageert.
MoirenPhae schreef:
21-11-2017 21:33
Nee, dat niet. Als de berichten integraal onderdeel uitmaken van een discussie (zoals dat bij een forum vaak het geval is), dan hoeven ze niet te worden verwijderd. Omdat die discussie dan niet meer te volgen is.
Wel moeten eventuele privacygevoelige gegevens uit de berichten worden verwijderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven