Dingen die je wilt schrijven in het Modtopic

08-11-2017 10:15 289 berichten
Maar die toch weer gewist zullen worden. Schrijf het hier neer. De mods zullen niet reageren maar dan heb je wel het gevoel dat iemand je berichten leest.

update 28-11
bruise zegt dit:

Meds, zou je het volgende in de OP willen zetten:

- forum is traag vanwege de reclame, adblockers werken goed op laptop/desktop
- wil je sneller forummen, forum dan niet mobiel
- op je mobiel word je blijkbaar constant uitgelogd bij updates van android 8.0 oneplus, dus of niet updaten of gebruik een laptop/desktop
- op de pagina's nieuw en actief worden bolletjes niet grijs na lezen van alle berichten op je mobiel
- onderste helft van pagina verdwijnt af en toe op je mobiel waardoor je ook niet meer kunt reageren

Eventueel geef je dat aan in een kleurtje, zodat het goed opvalt.
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 01:50
Reden: moest van Bruise
68.05% gewijzigd
Fleurtje_5 schreef:
13-11-2017 13:43
Met dit topic veranderd er wel iets aan je probleem?
Hier heb je soms sneller een antwoord op je vraag waar je ook nog wat mee kan. ;)
Alle reacties Link kopieren
Normaal lees ik mobiel mee en heb ik weinig problemen. Ik begon eigenlijk een beetje de indruk te krijgen dat de problemen vooral bij de kritsche viva-dames voorkomen. Gewoon om een beetje te pesten.

Vandaag voor het eerst sinds de 'update' weer op de laptop. Of poging wagen tot. Tussen de reclames en het lees meer probeer ik de topics te volgen, maar dit is bijna onmogelijk. Het grootste deel van mijn scherm bestaat uit reclame en tussendoor is er nog een klein kader waar het topic in verstopt is.

Nu begrijp ik wel waar de kreet 'waardeloos' na de laatste update vandaan komt. Ik ga weer terug naar mobiel, scheelt een hoop hoofdpijn door de felle reclames.
Mooie woorden zijn niet altijd eerlijk, eerlijke woorden zijn niet altijd mooi.
*Visje* schreef:
13-11-2017 14:09

Vandaag voor het eerst sinds de 'update' weer op de laptop. Of poging wagen tot. Tussen de reclames en het lees meer probeer ik de topics te volgen, maar dit is bijna onmogelijk. Het grootste deel van mijn scherm bestaat uit reclame en tussendoor is er nog een klein kader waar het topic in verstopt is.
Dat is simpel te verhelpen door ‘Adblock’ te installeren. Die haalt alles weg, behalve ‘lees ook’. Maar dat kun je dan weer wegklikken met het pijltje.
Voordat het verwijderd wordt:
Beste Viva,
Als jullie je forummers dan toch chronisch blijven pesten met de 'lees ook' knop, zorg dan aub wel voor 'n beetje fatsoenlijke journalistiek. Een artikel over series die je kunt bekijken ipv die waarin Kevin Spacey speelde zou m.i. als kern de reden moeten bevatten waarom Kevin Spacey opeens niet meer blijkt mee te spelen. Google en wiki hebben ondertussen het antwoord opgeleverd, maar wees als wanna be nieuwsbron zelf gewoon compleet of beter nog: val je forummers niet verder lastig met die non artikelen!
Mvg Bul
Yoooo modder-eters! Is er toevallig een plaatsje vrij in jullie TD? Lijkt me wel relaxt, je hoeft geen bal te kunnen en je kunt gewoon maaanden op je gemakje aanklooien.
Terwijl jullie voor mij brullen dat er toch echt heel hard gewerkt wordt hoor!
:idee:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
14-11-2017 12:17
Yoooo modder-eters! Is er toevallig een plaatsje vrij in jullie TD? Lijkt me wel relaxt, je hoeft geen bal te kunnen en je kunt gewoon maaanden op je gemakje aanklooien.
Terwijl jullie voor mij brullen dat er toch echt heel hard gewerkt wordt hoor!
:idee:
Doe mij ook maar!
redbulletje schreef:
14-11-2017 12:25
Doe mij ook maar!
Top! :high5:

Ik zorg voor vers stokbrood, jij voor preparé?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
14-11-2017 12:28
Top! :high5:

Ik zorg voor vers stokbrood, jij voor preparé?
Deal!!
simbalabimba schreef:
13-11-2017 10:25
Nu dit een sticky topic is, kan S-meds misschien de tips en truuks om militairen te omzeilen en nieuwe topics openen, in de OP zetten?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ja een updatelijst. :lijstje:
De militair is gedeserteerd.

Nu met een breed scherm ( of na desertie vd militair, is er een bug bijgekomen. :-D

Bij het rechtstreeks aanklikken van een topic uit de actieve en nieuwe lijst, verschijnt de kreet
"Informatie

Je hebt geen toestemming om deze pijler te bekijken."

Oplossing: eerst op "actieve" ( of "nieuwe") topics klikken, daarna mag ik naar een specifiek topic.

Euhm, dit blijkt niet alleen op te gaan voor de lijsten nieuwe en actieve topics, maar ook voor de pijlers......

Alleen dit topic, waar ik dus het laatst heb gereageerd, mag ik rechtstreeks aanklikken. :-D
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Ik kan überhaupt mobiel niet meer naar de taps actieve en nieuwe topics. Gebeurt gewoon niks, alsof de knop weg is.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
15-11-2017 14:10
Ik kan überhaupt mobiel niet meer naar de taps actieve en nieuwe topics. Gebeurt gewoon niks, alsof de knop weg is.
Doen het bij mij ook niet meer, net als de 'toon meer' knop, doet ook niks meer.
Heb er een mailtje tegenaan gegooid, kreeg een antwoord dat het bekend is en zo. Daar zal het voorlopig ook wel bij blijven vrees ik.
lollypopje schreef:
15-11-2017 14:10
Jup, heb ik mobiel ook last van. Alsof ze een ontmoedigingsbeleid voeren hier.
Merlijne schreef:
15-11-2017 16:28
Jup, heb ik mobiel ook last van. Alsof ze een ontmoedigingsbeleid voeren hier.
+1
sinds vandaag is mobiel forummen nog uitdagender geworden.
Bij mij doet alles het inmiddels weer.
Grobbekuiken schreef:
15-11-2017 16:39
Bij mij doet alles het inmiddels weer.
Álles?! :O

Dan ben je de enige! Kun je ons allemaal alsjeblieft even een mail sturen met screenshots en welke device en browser je gebruikt? Wij willen ook weer werkende tekstballonnetjes en dat er op je mobiel geen knoppen voor je tekst zitten of balken voor het tekstveld waar je je reactie in typt en al die honderd andere bugs. :'(
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
alles doet het zo goed dat de ads elkaar opeten
*Visje* schreef:
13-11-2017 14:09
Normaal lees ik mobiel mee en heb ik weinig problemen. Ik begon eigenlijk een beetje de indruk te krijgen dat de problemen vooral bij de kritsche viva-dames voorkomen. Gewoon om een beetje te pesten.

Nu begrijp ik wel waar de kreet 'waardeloos' na de laatste update vandaan komt. Ik ga weer terug naar mobiel, scheelt een hoop hoofdpijn door de felle reclames.
Het is uiterst variabel wat er wel en niet kan. Ik hoor sinds deze week ook bij de forumers die klaagden over onderkant van de berichtenpagina (vaak) niet te kunnen lezen. Onlangs kon ik weer m'n eigen berichten lezen voorafgaand aan verzenden. Toen een antwoord was blijven staan en later verzonden werd, kon dat niet meer. Omdat ik alleen aan de desktop zit, weet ik dus zeker dat het forum zelf telkens wat anders heeft.
Saoghail schreef:
15-11-2017 16:32
+1
sinds vandaag is mobiel forummen nog uitdagender geworden.
Voel je je al creatiever en flexibeler worden?
Weet iemand misschien hoe ik een topic in "mijn topiclijst" krijg? Als ik reageer, komt ie er niet, en als ik hem als favoriet aanmerk ook niet.
Wellicht heeft iemand van jullie in deze ondoorgrondelijke chaos het licht gevonden? :lightbulb:
Aan het typen...............
Als je hem als favoriet aanklikt kun je er toch naartoe onder 'mijn favorieten'? Althans, ik heb dat zelf bij 2 topics gedaan en ik kan ze daar ook terugvinden.
Dat heb ik gedaan, maar op de een of andere manier wil hij daar niet heen!
Aan het typen...............
Wow, zelfs ingelogd werkt het forum ( laptop, Firefox) goed vandaag!

Eens kijken of het hier kan. Kreeg net een melden, formulier is niet geldig, probeer het later nog eens te plaatsen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven