dingen waarvan jij niet begrijpt dat ze onbelangrijk zijn

17-11-2019 16:15 185 berichten
Voor andere mensen, dan. Dus: wat vind jij superbelangrijk, maar wordt door veel mensen niet gedeeld?

Wederom: geen heel serieus topic per se.
Alleen zijn.
Weinig doen.
Nadenken.

Snel terugmailen/appen/sms'en.

Op de afgesproken tijd komen.

Spelling en interpunctie.
Heel stom en onredelijk, maar ik vind het belangrijk dat als ik ergens dolenthousiast over ben (film, serie, boek), en ik het mensen aanraad, ze het ook daadwerkelijk kijken en ook goed vinden.
9 van de 10 keer gebeurt dat niet (wat ik ook wel weer snap want andersom zou ik dat ook niet altijd doen) waardoor ik ook terughoudender ben geworden met dat soort dingen delen met anderen. Omdat het me echt stoort.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
17-11-2019 18:22
Ik heb al een paar keer de dierenambulance gebeld voor een gewonde vogel. Vinden sommigen echt belachelijk
Dat is toch juist super lief :) Ik werk als centralist bij de dierenambulance en er bellen heel vaak lieve mensen voor gewonde vogels. Laatst zelfs een leraar van een middelbare school die zijn leerlingen door de achteruitgang liet gaan omdat hij bang was dat een gewonde merel (die bij de ingang zat) anders bang zou worden. Dat vind ik zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp het sowieso al niet omdat het voor mij wel belangrijk is. :lmao:
Zo.
Dierenleed. Begrijp niet dat er mensen wegkijken en/of zelf schuldig zijn hieraan.
Als ik het bespeur of zie bel ik meteen de Dierenpolitie of Dierenbescherming.
Maar dat geldt ook voor kindermishandeling.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja dat heb ik ook, ik haat dierenleed.
Zo.
Alle reacties Link kopieren
Zie je, ik begrijp niks van dit topic denk ik, maar ik vind het wel leuk!
Zo.
Alle reacties Link kopieren
consuelabananahammok schreef:
17-11-2019 16:29
Ik denk dat wat ik belangrijk vind best door veel mensen gedeeld wordt :D
Zijn niet echt bijzondere zaken denk ik.

Qua luchtige zaken,