Discussie over alles!

11-03-2010 14:18 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iriteer jij je eigen ergens aan, vind je het een discussie waard? Wil je je mening delen over iets wat je hoog zit?

Deel het hier, we kunnen van de hak op de tak springen, maar nooit off-topic zijn
yathibiyya, respect voor jou. Petje af.
Zo, jullie gaan snel!
Nou ik durf nauwelijks meer te reageren in het verkeer. Heb wel eens de neiging om anderen op hun asociale rijgedrag te wijzen, maar dat doe ik (in principe) niet meer.

Ben in Frankrijk door een hele grote Marrokaan achterna gezeten nadat ik hem een "wat doe je" gebaar (niet een middelvinger) had gegeven. Was best eng op de snelweg. Mijn moeder vond het ook wat minder..
quote:lantaarndragertje schreef op 11 maart 2010 @ 15:26:

Nou ik durf nauwelijks meer te reageren in het verkeer. Heb wel eens de neiging om anderen op hun asociale rijgedrag te wijzen, maar dat doe ik (in principe) niet meer.

Ben in Frankrijk door een hele grote Marrokaan achterna gezeten nadat ik hem een "wat doe je" gebaar (niet een middelvinger) had gegeven. Was best eng op de snelweg. Mijn moeder vond het ook wat minder..Brr kan ik me voorstellen! Ik ben jaaaaaaaaren geleden een keer achterna gezeten door een auto toen ik nog op mijn scooter reed. Volgens de auto moest ik op het fietspad (scooter reed 80km p/u) en vond het nodig te blijven toeteren, vriendin achterop maakt toen een gebaar van 'kan het iets minder', toen zijn we uiteindelijk de bossen ingevlucht, vond het dood eng.
quote:Nici007 schreef op 11 maart 2010 @ 15:22:

Als jullie dan netjes rustig blijven, dan zet ik de volgende keer als er iemand over me heen wil rijden gewoon mijn auto in z'n achteruit Gewoon doen joh!

Thnks Shrek!

He wat eng Lantaarn!
Perfectionisme is niet perfect...
Mijn leidingevende is met spoed opgenomen en ik als plaatsvervanger mag nu al haar shitzooi opruimen.

Roosters die niet compleet zijn, bestellingen die er al hadden moeten zijn maar uberhaubt nooit besteld zijn.

heb al 3 dagen heel veel (terecht) klagende klanten, maar kan hun orders niet eens vinden in de wirwar van briefjes.

Daarbij loopt er een collega rond waar ik echt geen reet aan heb, ze is aangenomen omdat ze zo 'flexibel' is maar extra werken kan ze niet.

waardoor ik nu, op deze middag na, 7 dagen werk deze week.

Oja, ik werk er uberhaubt pas 3 maanden..

Wat een zooi!

dat lucht op
quote:moods schreef op 11 maart 2010 @ 15:30:

Mijn leidingevende is met spoed opgenomen en ik als plaatsvervanger mag nu al haar shitzooi opruimen.

Roosters die niet compleet zijn, bestellingen die er al hadden moeten zijn maar uberhaubt nooit besteld zijn.

heb al 3 dagen heel veel (terecht) klagende klanten, maar kan hun orders niet eens vinden in de wirwar van briefjes.

Daarbij loopt er een collega rond waar ik echt geen reet aan heb, ze is aangenomen omdat ze zo 'flexibel' is maar extra werken kan ze niet.

Wat een zooi!

dat lucht op

Maar wel met de positive kant dat je nu goed kan laten zien wat jij in je mars hebt.. En wie weet ben jij nu je de kans hebt om jezelf te bewijzen wel de volgende leidinggevende..

*Ik help zoeken naar de zonnige kant*
Dat met die scooter klinkt ook eng. Wat een idioten zijn er toch.

Inderdaad wel goed dat je nu de kans hebt om te laten zien wat je kan, moods. Maar wel klote dat je nu alles alleen moet doen. Sterkte!
quote:moods schreef op 11 maart 2010 @ 15:30:

Wat een zooi!

dat lucht op Jeetje, wat een zooitje daar! maar zoals de anderen al zeiden; zie het als een kans!
Perfectionisme is niet perfect...
ach jullie hebben gelijk ook.

het komt ook wel goed,

ik heb iig besloten loonsverhoging te willen.

en ik leer het hele bedrijf en alle procedures nu in no-time kennen

wat helemaal in mijn voordeel is.

bedankt voor het relativeren
Ik erger me vandaag mateloos aan het feit dat ik ADD heb en NOOIT iets af kan maken. Hoe zorg ik in hemelnaam dat ik me tot de dingen zet die gedaan moeten worden, het wordt soms echt te erg.
Ik erger me rot aan de toko die onze verhuurder inhuurt voor de cv-ketel. Vorige winter de ene lekkage na de andere aan de cv-installatie, het water liep op enig moment langs de muren naar beneden. Toen vorige week de druk ineens op 0,5 bar stond en er geen warm water kwam hebben we wéér aan de telefoon gehangen. Binnen 't uur stond er een monteur, die ik inmiddels zo goed ken dat ik weet hoe hij z'n koffie drinkt en hoe z'n kinderen heten. Die kon de lekkage niet vinden en zei dat de installatie afgeperst moet worden. En dat moest ingepland worden. Prima, ketel bijgevuld en we hadden weer warm water en we wachten wel af.

Vandaag kwam de monteur die de installatie af zou persen. Was een andere als de vorige keer, en begon met "en waar zit de lekkage?" Ehmmm... dat kwam jij toch uitzoeken? "Oh... dat wist ik niet, ik heb de spullen niet bij me, er staat alleen op de bon dat er drukverlies is"

AAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!

Heb vanmorgen 't halve huis op z'n kop gezet zodat die pipo bij de leidingen en de drukverdelers en weet ik veel wat nog meer kon. Maar pipo was na 5 minuten al weer gevlogen, "de zaak" zou ons nog wel bellen. Die belde niet, dus net zelf gebeld. "Oh wat gek want het staat wel op de bon dat er afgeperst moet worden!" Krijg je zo'n discussie aan de telefoon of iets nou wel of niet op de bon staat.... Nee dat helpt!

Binnen 't kwartier wordt er weer teruggebeld zeggen ze, ben benieuwd.

*adem in, adem uit*
Iets anders
Dat klinkt ook errug frustrerend?! Geen idee om eens met de verhuurder te kletsen over een andere firma?
Dat vonden wij vorige winter ook een goed idee, met de verhuurder in gesprek gaan en kijken of ze een ander bedrijf in wilden huren. Bleek alleen nòg frustrerender te zijn dan iedere keer deze firma bellen en ze weer op laten draven

Ach, zolang de verhuurder de rekening betaalt van het keer op keer fixen van de (3 jaar jonge!) ketel en de inboedelverzekering de waterschade vergoedt... Wat zeuren we dan? Dat was tenminste vrij vertaald wat er in die gesprekken gezegd werd

Tja, en dan kun je weinig meer doen dan lijdzaam afwachten. En druk op de ketel houden, in ons geval letterlijk èn figuurlijk
Iets anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven