Discussie over alles!

11-03-2010 14:18 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iriteer jij je eigen ergens aan, vind je het een discussie waard? Wil je je mening delen over iets wat je hoog zit?

Deel het hier, we kunnen van de hak op de tak springen, maar nooit off-topic zijn
Hm, kan me vaak ergens aan ergeren. Maar op het moment even niet. Maar ik zal dit topic in de gaten houden, handig!
Ja, op dit topic zat ik nu echt te wachten.

Heb alleen net op dit moment ff niks bijzonders te melden...
Ik wel hoor, maar vind het ook zoiets om meteen zelf al mijn gal te spugen
Als je je ergernissen nu eens wel benoemt?

Je kunt een discussie toch pas op gang brengen als je weet wat er speelt, toch?
Pffffffff, ik wil heeeel graag mn gal spuwen over de ex van mn partner. Maar dan kom ik zo over als een zeikwijf.

*zucht*
Perfectionisme is niet perfect...
yathibiyya, als dat oplucht, gewoon doen, hoor.

Kan me zo voorstellen dat je dat nergens anders kwijt kunt.
Gooi het eruit zou ik zeggen!
Ik heb me vandaag mega geirriteerd aan de auto achter me bij het stoplicht, ik denk dat die graag over me heen wou rijden. Waarom zijn mensen zo verschrikkelijk ongeduldig in het verkeer. En ja ik kan er soms ook wat van, maar ik realiseer me wel dat als ik achter iemand bij het stoplicht sta, het echt allemaal niet sneller gaat als ik expres heel de tijd gas ga zitten geven
quote:yathibiyya schreef op 11 maart 2010 @ 14:52:

Pffffffff, ik wil heeeel graag mn gal spuwen over de ex van mn partner. Maar dan kom ik zo over als een zeikwijf.

*zucht* Gewoon doen, het mag hoor!
Nou komt ie...

Partners kind is deze week op schoolkamp. Om een lang verhaal kort te maken (en kans op herkenning, maar goed)...van haar moeder moest ze haar mobiel meenemen, terwijl het van school niet mocht. Dochter heeft em niet meegenomen en nu beschuldigd moeder mij ervan dat ik dochter heb gedwongen haar mobiel niet mee te nemen. Hele bak stront heb ik over mij heen gekregen van moeder.

bleeeeeeh.. Maar dat is vaak het makkelijkste he, de nieuwe partner de schuld geven. Maar probeer er boven te staan je weet zelf wel beter!
Wat zegt je partner ervan?
Nici, laat je dag er niet door worden verziekt. Vaak zijn het van die jonge gasten die willen opvallen. Kan natuurlijk ook gebeuren dat iemand erge haast heeft en zich ergert dat hij/zij zo lang moet wachten. Stom natuurlijk want een stoplicht gaat daardoor niet eerder op groen.
Ik heb een beetje lelijk gedaan tegen twee van mijn kinderen. Ik heb er last van dat ze mij tot hun persoonlijke klaagmuur hebben benoemd. Boos om een vlieg die op hun schouder landt, dat soort werk, zeg maar.

Ik hoop dat het indruk heeft gemaakt, want dan ben ik gelijk van mijn iritaties af
Nici,

Wat ik gewoon jammer vind is dat ik nu zo'n 1,5 jaar een relatie met hem heb. Al vaker heb voorgesteld om kennis met haar te maken, maar dat zij te kennen geeft 'dat ze dat niet wil, want zo is zij niet' en mij nu wel berichtjes via hyves (!) stuurt. Zo kinderachtig!

Larntaarndragertje, Partner weet precies hoe zij is natuurlijk. Hij vindt dit niet kunnen en heeft dat ook gezegd.

Oooooh Nici, wat zou ik toch graag willen deelnemen aan dat rotverkeer haha. Moet binnenkort weer voor mn rijbewijs..
quote:mamzelle schreef op 11 maart 2010 @ 15:06:

Ik heb een beetje lelijk gedaan tegen twee van mijn kinderen. Ik heb er last van dat ze mij tot hun persoonlijke klaagmuur hebben benoemd. Boos om een vlieg die op hun schouder landt, dat soort werk, zeg maar.

Ik hoop dat het indruk heeft gemaakt, want dan ben ik gelijk van mijn iritaties af lol! Ik hoop het ook voor je!
yathibiyya, logisch dat jij je daar rot door voelt. Zoiets is nooit leuk. Zelfs als dochter later aan moeder vertelt hoe het is gegaan blijft dat je toch bij. Ik zie het dan ook als gefrustreerde ex die weer een stok heeft gevonden om de hond te slaan.

Niets van aantrekken, joh.
yathibiyya,

wel fijn dat je partner het ook irritant vindt. Terecht natuurlijk, maar je ziet toch ook vaak dat ze de neiging hebben het voor de (h)ex op te nemen.

Inderdaad niks van dat wijf aantrekken.
quote:yathibiyya schreef op 11 maart 2010 @ 15:10:

Nici,

Wat ik gewoon jammer vind is dat ik nu zo'n 1,5 jaar een relatie met hem heb. Al vaker heb voorgesteld om kennis met haar te maken, maar dat zij te kennen geeft 'dat ze dat niet wil, want zo is zij niet' en mij nu wel berichtjes via hyves (!) stuurt. Zo kinderachtig!

Larntaarndragertje, Partner weet precies hoe zij is natuurlijk. Hij vindt dit niet kunnen en heeft dat ook gezegd.

Oooooh Nici, wat zou ik toch graag willen deelnemen aan dat rotverkeer haha. Moet binnenkort weer voor mn rijbewijs..

Gewoon, naar haar toe zo netjes mogelijk reageren, als ze ruzie wil, haar dat juist niet geven! Zij mag dan wel de moeder zijn maar dan laat jij zien dat jij ten minste volwassen bent.

Geef aan haar dan dat mocht ze er graag een keer over praten, ze van harte welkom is. En probeer vooral tegen over haar op Hyves en in het echt beleefd en netjes te blijven.

Geef bv aan dat je dit geen onderwerp vindt om ruzie met haar om te gaan maken, of dat het op geen enkele manier jouw bedoeling was om haar tegen het hoofd te stoten.
Ja Shrek, zo denk ik er ook over. Probeer mij er ook niks van aan te trekken. Maar sommige dingen die ze heeft gezegd hebben mij meer geraakt dan ik wilde toegeven..

BLEGH!
Mamzelle, dat gebeurt bij iedere moeder wel eens. Voel je daar niet te schuldig over.

Je moest eens weten hoeveel blauwe plekken (figuurlijk dan, he) ik soms had toen die 4 van mij in de puberteit kwamen.

Schrale troost voor nu: het komt wel weer goed.
Helemaal eens met Nici (15.17)
quote:Nici007 schreef op 11 maart 2010 @ 15:17:

[...]

Gewoon, naar haar toe zo netjes mogelijk reageren, als ze ruzie wil, haar dat juist niet geven! Zij mag dan wel de moeder zijn maar dan laat jij zien dat jij ten minste volwassen bent.

Geef aan haar dan dat mocht ze er graag een keer over praten, ze van harte welkom is. En probeer vooral tegen over haar op Hyves en in het echt beleefd en netjes te blijven.

Geen bv aan dat je dit geen onderwerp vindt om ruzie met haar om te gaan maken, of dat het op geen enkele manier jouw bedoeling was om haar tegen het hoofd gestoten.Thnks voor je advies! Dit is precies wat ik heb gedaan hahaha. Ben echt heel beleefd en netjes gebleven. Heb ook niet meteen gereageerd, zodat ik even kon afkoelen en naar de juiste woorden kon zoeken. Heb ook gezegd dat de deur open staat zodra ze wil kennismaken of op een volwassen manier wilt praten, maar ook dat ik deze wijze van 'praten' niet prettig vind en dus ook niet meer zal reageren....Ze reageerde met nog een lading stront maar heb daar niet meer op gereageerd.

@lantaarn...Daar ben ik wel blij om ja. Hij staat volledig achter mij....

Nou heb ik genoeg geklaagd!

Wie wil? :-)
Als jullie dan netjes rustig blijven, dan zet ik de volgende keer als er iemand over me heen wil rijden gewoon mijn auto in z'n achteruit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven