Discussiegroepje voor alles en iedereen t/m HAVO deel II
woensdag 18 maart 2009 om 16:56
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Miss Mara = Lidewij Bokje
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Livre = Isadora - Baps voor Intimi - van Boeckensteijn
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet
Chardonnay = Annelies Koevanger
Iseo = Loes Visjager
Jaellaa = Wallie v/d Rimpel
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Lemmy = Jannigje van Agtere - van Voore
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Miss Mara = Lidewij Bokje
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Livre = Isadora - Baps voor Intimi - van Boeckensteijn
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet
Chardonnay = Annelies Koevanger
Iseo = Loes Visjager
Jaellaa = Wallie v/d Rimpel
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Lemmy = Jannigje van Agtere - van Voore
donderdag 26 maart 2009 om 19:53
quote:korenwolf schreef op 26 maart 2009 @ 19:42:
Mijde ff op letten ik hep een kij goeien tip voor july.
As je van wegen de aan stondse menstruberen ook wel bekent als Pejum-es alles uit je hande laat kukylen, kook dan GEEN doppertjes.
En ook nog een weedje: wete july wrom vrauwen met Pejum-es altoos zo many akkaal gaan stof zuyge en dwijlen?
Omdat ze prongeluk tog doppertjes gekookd hadde. ik lag me helegaar dubbel
Mijde ff op letten ik hep een kij goeien tip voor july.
As je van wegen de aan stondse menstruberen ook wel bekent als Pejum-es alles uit je hande laat kukylen, kook dan GEEN doppertjes.
En ook nog een weedje: wete july wrom vrauwen met Pejum-es altoos zo many akkaal gaan stof zuyge en dwijlen?
Omdat ze prongeluk tog doppertjes gekookd hadde. ik lag me helegaar dubbel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 26 maart 2009 om 20:43
O gutterdegut, Em, is het weer "die" tijdvandemaand stonden? Geen dop putjes koken, dat weed tegeswordegs elke mijt die Hoe overleed ik ... me menstruberen ??? hep gelesen. Nu ook in tyt srift vorm!
Sal ik je een ambeinement kutdoo doen? Dese maant een attiequel over hoe sguur ik op de dan sffloer as ik windderug ben en tibbs voor soene asjunnen korst lib heb. Egt heul invoormatiyf!
Sal ik je een ambeinement kutdoo doen? Dese maant een attiequel over hoe sguur ik op de dan sffloer as ik windderug ben en tibbs voor soene asjunnen korst lib heb. Egt heul invoormatiyf!
Ga in therapie!
donderdag 26 maart 2009 om 20:47
donderdag 26 maart 2009 om 23:43
Owja, da kennoch net, dat Fingere! Sterks Loes (en vagina dajje dur nie was fuddaag, maar da hoef ick denk ick nie te segge).
En neh, ick hat mu kiezekam nie bei me, dus ick kon dur nie bleife woone. Oh en ick denk ook nie da mein poese Babs dur woewoe heel hadden gelate. Ma Babs is lief (en in-tel-li-chent, zei Jeaup) en Jeaup is grappug en de boekjes sein ook super leuk!
En neh, ick hat mu kiezekam nie bei me, dus ick kon dur nie bleife woone. Oh en ick denk ook nie da mein poese Babs dur woewoe heel hadden gelate. Ma Babs is lief (en in-tel-li-chent, zei Jeaup) en Jeaup is grappug en de boekjes sein ook super leuk!