Discussiegroepje voor alles en iedereen t/m HAVO deel II

woensdag 18 maart 2009 om 16:56
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Miss Mara = Lidewij Bokje
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Livre = Isadora - Baps voor Intimi - van Boeckensteijn
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet
Chardonnay = Annelies Koevanger
Iseo = Loes Visjager
Jaellaa = Wallie v/d Rimpel
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Lemmy = Jannigje van Agtere - van Voore
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Miss Mara = Lidewij Bokje
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Livre = Isadora - Baps voor Intimi - van Boeckensteijn
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet
Chardonnay = Annelies Koevanger
Iseo = Loes Visjager
Jaellaa = Wallie v/d Rimpel
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Lemmy = Jannigje van Agtere - van Voore

dinsdag 31 maart 2009 om 13:50
Hier is Em uw Dompoor op alle Veesvreuchde: na je feertegste hoef je goddank nooid meer op kamp. Dus leuk bedag maar niks voor mein. Hoe groter jelui et maak, hoe kleinerrder de kans dat ik komp. Lawe nou eers ma es derin slage een middag akti4teit af te spreke wa Baps en Har gewoon aan mee kenne doen.

dinsdag 31 maart 2009 om 14:03
As we nouw gewoon helegaar geen enkele naatda noppus niks aaktiefietijt doen. Guwoon binne blijfe en sitte en praten/kletse/diepsinneg ouwebeppe..... Dan kunne Babs & Har tog wel kome?!? En as R dan iets moet gebeure, drinke insgenke, ete pakke etsetera en enzefoort dan doen ik/wei (de havettes die nie babs & har sijn) dat tog.
Dan kunne jullei wel kome hoor!!!
Dan kunne jullei wel kome hoor!!!
dinsdag 31 maart 2009 om 14:57
quote:korenwolf schreef op 31 maart 2009 @ 13:50:
Hier is Em uw Dompoor op alle Veesvreuchde: na je feertegste hoef je goddank nooid meer op kamp. Dus leuk bedag maar niks voor mein. Hoe groter jelui et maak, hoe kleinerrder de kans dat ik komp. Lawe nou eers ma es derin slage een middag akti4teit af te spreke wa Baps en Har gewoon aan mee kenne doen.
Binne een maant ben ik 43, dus kruip bij Em in de Dompoorhoek.
Toos, ja dan wel.
Binne een maant ben ik 43, dus kruip bij Em in de Dompoorhoek.
Toos, ja dan wel.
dinsdag 31 maart 2009 om 15:16

dinsdag 31 maart 2009 om 15:34

dinsdag 31 maart 2009 om 16:02
Babs en Em, auwe mokkuls....
Lullie hept hut furkeerde iedee! Uit Kaj se woorduh (foor so fer die te ontseifere sein) begreep ik juistem 'Freiheit, Bleiheit'! Niks nie opgelegt gedoe. Gwoon teofal dawwe alle maal in desellufde buurd sitte en elkander kenne bezoeke, iets medulkaar kenne doen.
Daarbei: geen gek die mein in een tentjuh kreig, laat ligge verplichtiguh dinguh doen. Amme nooi nie. En ik wil ook nie me kamur deeluh, dad wil ik al selde met Menhir Harrie (okee, die snurck). En ik wil muh eene (2) boek pur dach kenne leese.
Ijgeleik souw ik jullie alle maal wel mee wille neme naar een Mensaap-wiekent. Daar mach je de hele dach en nagt doen wat je selluf leuk fin, of je nauw op een dak wil klimme, een aarieja in een bos wilt brulle of waddan ook.
Daarbei moetuh we sowiesoo erruges teregt wad nie te fer is voor babs en waar se een goet bet hep!
Lullie hept hut furkeerde iedee! Uit Kaj se woorduh (foor so fer die te ontseifere sein) begreep ik juistem 'Freiheit, Bleiheit'! Niks nie opgelegt gedoe. Gwoon teofal dawwe alle maal in desellufde buurd sitte en elkander kenne bezoeke, iets medulkaar kenne doen.
Daarbei: geen gek die mein in een tentjuh kreig, laat ligge verplichtiguh dinguh doen. Amme nooi nie. En ik wil ook nie me kamur deeluh, dad wil ik al selde met Menhir Harrie (okee, die snurck). En ik wil muh eene (2) boek pur dach kenne leese.
Ijgeleik souw ik jullie alle maal wel mee wille neme naar een Mensaap-wiekent. Daar mach je de hele dach en nagt doen wat je selluf leuk fin, of je nauw op een dak wil klimme, een aarieja in een bos wilt brulle of waddan ook.
Daarbei moetuh we sowiesoo erruges teregt wad nie te fer is voor babs en waar se een goet bet hep!
dinsdag 31 maart 2009 om 16:27
Mietynx-Cheweisz: Ik bussluidt bij dezen dan tot we aleen in&om hudt hijs biverkere en pikke nikke (zedadt onze lieve dievers binne kunne blijve), met de opzy voor de ongedurige nertuur blevers onner onz om een wanneling v/maksemaahl 1 (2.5) uhr door onze grune omgèvin te makken.
Ah'Kohrt?!
March.... wadde fudtryt tot jei dernie bij kon zijn?! Hadt je nedt fuckeert om gruilT? wadde trachyk! *huil slijmie*
Ah'Kohrt?!
March.... wadde fudtryt tot jei dernie bij kon zijn?! Hadt je nedt fuckeert om gruilT? wadde trachyk! *huil slijmie*

dinsdag 31 maart 2009 om 17:33
Ik hep weer een kijleuk ideetje. Ik kom gawoon wat irder en danhelp ik al lidewein der wit lederen diezijn meubels naar buyte drage en der oudt-aszsteeksze piknikservys en dan zette we de sterejo op straad en een kradje bier debbij, nedt as vroega toen ik nog bei Antonio in de buurd woonde. Gezelig jo.

dinsdag 31 maart 2009 om 17:38
Roepding hep me portte mon nee gejat. Se is nu sentjus aan hut verdeele : een centjuh in haar sgoen, een centjuh in de hondemant, een centjuh onder hut kleet.
Is al een fubeeterink na chister. Toen hat ik haar plegtuch een sgep over ge handig en hep ze op wech naar de speel tuin driej (15) stoepteeguls en un struik uit gegraafd.
Is al een fubeeterink na chister. Toen hat ik haar plegtuch een sgep over ge handig en hep ze op wech naar de speel tuin driej (15) stoepteeguls en un struik uit gegraafd.