Discussiegroepje voor alles en iedereen t/m HAVO deel II

18-03-2009 16:56 2026 berichten
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Miss Mara = Lidewij Bokje

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Livre = Isadora - Baps voor Intimi - van Boeckensteijn

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet

Chardonnay = Annelies Koevanger

Iseo = Loes Visjager

Jaellaa = Wallie v/d Rimpel

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol

Lemmy = Jannigje van Agtere - van Voore
Alle reacties Link kopieren
Doe je wel med broot qruimels stroje. Juh weedt maar noojt of je de wech kweit raakt.
Jullie sein lief!

Ick hep net weer heul lang met Kree Hem gekletst en da was fein. En ick hep wel lekkur gegete hoor; ick hep gwoon nieuwe dinge uit de heule kouwe kast gepakt en toen hep ick laa sanje gemakt. Lekkur! Allenig was ut soveul daddick nauw weer de heule kouwe kast vol hep sitte.

Ick gaan noch effe foor ummen en dan gaat ick met mein boek (das dus een andere dan die van Babsje!) na bet.
Ick hep nedt hut toppik op relaasies gelese van die verlieft op buurman. ZWIJMEL! Sit met een ongelukzalicht glimp lamp op me gesigt.
jaa ik heb het gestucht en gezeun van Mr Bok op de neger stand gezedt hoor. En hei is idedaat ook vaak heul liev! Tot zulle july wel zien binnen kots! :haart: Uitvulling: hem steunde zo hart tot hem bijde bokjes moets fussorge en 1 hijlde conternu en de anner seurde nogal hart over knussele aan 1 praten sgip.

Me korts is weg! Hopeluk wazik derop teit bei. Voordeur zeker geit hepik menze gerechelt die 1) Bokje naar sgool brenne (de buv) 2) stent bij staan om klijne bokje ront te wannele (me moeder).

Hopelik brigt ik jelui morgen: IJnt Goet Al'Chut! God zei: "Geslooft@Caprese"
Ik ben blei te fuhore dadt hut misgien wel med un sissink op loobd Lied. Eg errug blei.
Hee ma Lied, assik kan hellepe ofsow, dan moe je dadook segge hoor! Ick ben goet met roepdingen tot dat se een jaar of ses (7), seve (8) sein. En ick sit tog maar tuis te sitte. Ik moet wel een paar dinge doen dese week ma ick ken ook bes wel een uurtje komme spele met je roepding.
Tot is een liefdereik aambot Tooske! Buddanckt! Asjet gselch vint mag je zo'n wie zo'n lanks kome hor! En ik vint hut ook nyt erch as tot je hut afzecht ofzo. Sech ik der ma vats bei.

Kejjij de sgrijvert Kree Hem Kriem? Ik was as puubert een idool van hummes. Ik finnet lek daje vent ook zo hiet!
Hei heet allenig nie Kriem maar das nie erg. Ick gloof nie daddick weles iets van hom gelese hep trouweus.

En dankie foor je aanbot! Ick gaat noch effe nie segge daddick dan of dan kan, maar ik chaa dur wel aan denken dese week. Sterks!
Goet morning en bonsjoer,

Hoe gaat het met alle (15 goet) havettes?

Hier is T stralent wir. & vedder geen avonduren noch beleeft.

tender lof & ker en een sonnige dach foor me havette friet dingetjes.

Soentjus fan Sabine
Mogher haarvetters!
Hallie Vetjes!

Benk wir na een druck/vein/gazelleg wie kent van de lijn af! Ik heb christenen Loesje nog opbezogt en ik hoirde van heur over de vorum perry kullen. Ken ii mant mijn een doundeet geven? (Hut luck mijn nu niet 1600 en zovele nogwad potsings door te lese op het desvertroffen toy pik).

Voor wie hut introduceert: Ik loop noch op de ouwe tyt.

Liivs!

Kai
Ga in therapie!
goeiesmorgens lieferts
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
*vluisturt* hallo...!

Ick bent nauw pas net uit mei bet. Ma ick hat christenen soon mooi boek! En toen knt ick nie ophouwe met lese tot ut uit was en toen keek ick op de klock en toen wassut.... vier (2) uur! Soms is werrukloos sein ook best vein.
Ik was ned zoo laad uuyt men bet als Toast! Niet zechen hoor.

Heb een b-tje laaps ingehaalt.

Van33 nog gewerkt aan sgool, en mijn perjekt is er bij na.
Ha Loesje, jouw lag en dag ripme loop ook nog nie hemel gleik dan. Fine tot je purr jack beina klaarkompt. Lekker gevoel tog?
Ga in therapie!
Toos ik ben you lose! Wat een zaal lug vloye leven heb jij! Ik lach christenen ook nog een buck te lese wilje wete hoe oftottutheet???? vogtig strijken! heul vies buck zee Loes tegeme ma wel fijmenisties ma NN-wee! ik slieps tus pas laad: -- ma ruk moster wel gewoon haske vroeg op! En dan nog een uur vroegur ei geluk, ken je nagaan.
Ga in therapie!
Pffsccvvsst, ik gloov tot ik me ijge sreif cellen nie ees meer ken lese

Ik heb nog een leuk ver Tell Sell: Ik mogt christenen met me roepdinge op Loes der muur kallquen! We hebbe ons helemaal afgeleeft! Loes zout er nog een vootow van maake. Volchende keer game samen suffies kuppot gooye!
Ga in therapie!
Een zwaai vanaf het werk de tijd ging ineens te snel om goed gedag te zeggen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
*swaajd truch na Margje en ale annere Havettes*

Kaj, je hoef nie you lose te sein hoor. Soms issut ook helegaar nie leuck om helegaar in je eentje te wese. Ick wag maar op un baan en ick wag maar op Kree Hem en ick wag maar en ick wag maar. Ick foel me soms ook bes wel loon lie. En dan issun boek vein.
Een opgewondent buck en een rubburreu robbi wel/ligd?

Ik ontsnap je wel hoor Toos! Maar je ken ook uit de wagt kamer komen en de pahahade op de lahahane in gaan so met het moye lengte weer! Be3/4ve stolisteren ken je tog ook JIJST nu Lökke Dinge ga doen? Hut leven alleen legt voor je open Mijd! Is jijst lök astan oppéez Grey Hem vor je nös staad en je denk: heuh, beye der nou wall?
Ga in therapie!
&& sweat ook naar Marg en Qwen! **
Ga in therapie!
Jamajamajama, ick doet ook wel löke dinge! Ick gaat somaar spontaan op de T bei Babs enso en bei M.A. en bei Wen. En ick souw christenen na de Soo ma toen hat ick dus die sere steiwe neck. Ma ick bent tog stikum ook aan 't w777.
Toos, ben ju oock so in de war van hut buurvrouwtoppik?

July kune trauwus trots op me sein. Hep saturdag en furdaag hart geloope. Morge en morgemorge nordik kant klos wokke.

Frijdag ben ik frei Dat gaak lechka in de tuin werke en sitte. Wort namuluk mooj weer.
Ja, ick fonnut egnie lök! Een egte F-sepsie.

Babs, ick mis je al een poossie! Hoe gaat ut daar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven