Discussiegroepje voor alles en iedereen t/m HAVO deel II

woensdag 18 maart 2009 om 16:56
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Miss Mara = Lidewij Bokje
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Livre = Isadora - Baps voor Intimi - van Boeckensteijn
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet
Chardonnay = Annelies Koevanger
Iseo = Loes Visjager
Jaellaa = Wallie v/d Rimpel
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Lemmy = Jannigje van Agtere - van Voore
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Miss Mara = Lidewij Bokje
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Livre = Isadora - Baps voor Intimi - van Boeckensteijn
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet
Chardonnay = Annelies Koevanger
Iseo = Loes Visjager
Jaellaa = Wallie v/d Rimpel
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Lemmy = Jannigje van Agtere - van Voore

zondag 29 maart 2009 om 22:09
Jullie sein lief!
Ick hep net weer heul lang met Kree Hem gekletst en da was fein. En ick hep wel lekkur gegete hoor; ick hep gwoon nieuwe dinge uit de heule kouwe kast gepakt en toen hep ick laa sanje gemakt. Lekkur! Allenig was ut soveul daddick nauw weer de heule kouwe kast vol hep sitte.
Ick gaan noch effe foor ummen en dan gaat ick met mein boek (das dus een andere dan die van Babsje!) na bet.
Ick hep net weer heul lang met Kree Hem gekletst en da was fein. En ick hep wel lekkur gegete hoor; ick hep gwoon nieuwe dinge uit de heule kouwe kast gepakt en toen hep ick laa sanje gemakt. Lekkur! Allenig was ut soveul daddick nauw weer de heule kouwe kast vol hep sitte.
Ick gaan noch effe foor ummen en dan gaat ick met mein boek (das dus een andere dan die van Babsje!) na bet.
zondag 29 maart 2009 om 22:11
jaa ik heb het gestucht en gezeun van Mr Bok op de neger stand gezedt hoor. En hei is idedaat ook vaak heul liev! Tot zulle july wel zien binnen kots! :haart: Uitvulling: hem steunde zo hart tot hem bijde bokjes moets fussorge en 1 hijlde conternu en de anner seurde nogal hart over knussele aan 1 praten sgip.
Me korts is weg! Hopeluk wazik derop teit bei. Voordeur zeker geit hepik menze gerechelt die 1) Bokje naar sgool brenne (de buv) 2) stent bij staan om klijne bokje ront te wannele (me moeder).
Hopelik brigt ik jelui morgen: IJnt Goet Al'Chut! God zei: "Geslooft@Caprese"
Me korts is weg! Hopeluk wazik derop teit bei. Voordeur zeker geit hepik menze gerechelt die 1) Bokje naar sgool brenne (de buv) 2) stent bij staan om klijne bokje ront te wannele (me moeder).
Hopelik brigt ik jelui morgen: IJnt Goet Al'Chut! God zei: "Geslooft@Caprese"

zondag 29 maart 2009 om 22:16
zondag 29 maart 2009 om 22:27

maandag 30 maart 2009 om 09:24
Hallie Vetjes!
Benk wir na een druck/vein/gazelleg wie kent van de lijn af! Ik heb christenen Loesje nog opbezogt en ik hoirde van heur over de vorum perry kullen. Ken ii mant mijn een doundeet geven? (Hut luck mijn nu niet 1600 en zovele nogwad potsings door te lese op het desvertroffen toy pik).
Voor wie hut introduceert: Ik loop noch op de ouwe tyt.
Liivs!
Kai
Benk wir na een druck/vein/gazelleg wie kent van de lijn af! Ik heb christenen Loesje nog opbezogt en ik hoirde van heur over de vorum perry kullen. Ken ii mant mijn een doundeet geven? (Hut luck mijn nu niet 1600 en zovele nogwad potsings door te lese op het desvertroffen toy pik).
Voor wie hut introduceert: Ik loop noch op de ouwe tyt.
Liivs!
Kai
Ga in therapie!

maandag 30 maart 2009 om 13:48
Toos ik ben you lose! Wat een zaal lug vloye leven heb jij! Ik lach christenen ook nog een buck te lese wilje wete hoe oftottutheet???? vogtig strijken! heul vies buck zee Loes tegeme ma wel fijmenisties ma NN-wee! ik slieps tus pas laad: -- ma ruk moster wel gewoon haske vroeg op! En dan nog een uur vroegur ei geluk, ken je nagaan.
Ga in therapie!
maandag 30 maart 2009 om 13:53
Pffsccvvsst, ik gloov tot ik me ijge sreif cellen nie ees meer ken lese
Ik heb nog een leuk ver Tell Sell: Ik mogt christenen met me roepdinge op Loes der muur kallquen! We hebbe ons helemaal afgeleeft! Loes zout er nog een vootow van maake. Volchende keer game samen suffies kuppot gooye!
Ik heb nog een leuk ver Tell Sell: Ik mogt christenen met me roepdinge op Loes der muur kallquen! We hebbe ons helemaal afgeleeft! Loes zout er nog een vootow van maake. Volchende keer game samen suffies kuppot gooye!
Ga in therapie!

maandag 30 maart 2009 om 14:58
Een opgewondent buck en een rubburreu robbi wel/ligd?
Ik ontsnap je wel hoor Toos! Maar je ken ook uit de wagt kamer komen en de pahahade op de lahahane in gaan so met het moye lengte weer! Be3/4ve stolisteren ken je tog ook JIJST nu Lökke Dinge ga doen? Hut leven alleen legt voor je open Mijd! Is jijst lök astan oppéez Grey Hem vor je nös staad en je denk: heuh, beye der nou wall?
Ik ontsnap je wel hoor Toos! Maar je ken ook uit de wagt kamer komen en de pahahade op de lahahane in gaan so met het moye lengte weer! Be3/4ve stolisteren ken je tog ook JIJST nu Lökke Dinge ga doen? Hut leven alleen legt voor je open Mijd! Is jijst lök astan oppéez Grey Hem vor je nös staad en je denk: heuh, beye der nou wall?
Ga in therapie!

maandag 30 maart 2009 om 20:48