Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
donderdag 30 oktober 2008 om 21:39

donderdag 30 oktober 2008 om 22:55
quote:MissMara schreef op 30 oktober 2008 @ 20:33:
Meides, het programa Geen cent te makken met Rene en Natas Froger begint net!!! Kijken allemaal! Daar kunnen we misschien nog wat leren hoe je met een stukje tauw en een boelonblokje een gezin een voetzame maaltijd voor schotelt en dus kunnen we dat eventueel vertalen naar de afrikase toestanden.
Et tu, MissMara?
Meides, het programa Geen cent te makken met Rene en Natas Froger begint net!!! Kijken allemaal! Daar kunnen we misschien nog wat leren hoe je met een stukje tauw en een boelonblokje een gezin een voetzame maaltijd voor schotelt en dus kunnen we dat eventueel vertalen naar de afrikase toestanden.
Et tu, MissMara?
donderdag 30 oktober 2008 om 23:00
quote:eleonora schreef op 30 oktober 2008 @ 22:36:
Floor, morgen 20.00 uur bij Mevrouw de Haan thuis. Ik SMS je het adres wel even voor je DomDom.
X
Roel
Ow dat zal heel vijn zijn Roel, heb er namelijk net een nieuwe aansluiting voor gekocht op mijn Sita scooter.
Kan ik hem gelijk ff uitproberen.
Moet ik nog wat meenemen?
Breezahs, zoete witte wijnen?
Floor, morgen 20.00 uur bij Mevrouw de Haan thuis. Ik SMS je het adres wel even voor je DomDom.
X
Roel
Ow dat zal heel vijn zijn Roel, heb er namelijk net een nieuwe aansluiting voor gekocht op mijn Sita scooter.
Kan ik hem gelijk ff uitproberen.
Moet ik nog wat meenemen?
Breezahs, zoete witte wijnen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

vrijdag 31 oktober 2008 om 00:45
quote:itsme26 schreef op 30 oktober 2008 @ 12:05:
roelien, als we jouw niet hadden gehad, dan hadden we nou allemaal donkere medemensen gehad met durexjes in hun buikjes
In rubber verpakte drollen ; kan je ze zo weggooien . Lijkt mij weer goed voor het mestoverschot .
roelien, als we jouw niet hadden gehad, dan hadden we nou allemaal donkere medemensen gehad met durexjes in hun buikjes
In rubber verpakte drollen ; kan je ze zo weggooien . Lijkt mij weer goed voor het mestoverschot .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 31 oktober 2008 om 10:14
quote:FritsvanEgters schreef op 30 oktober 2008 @ 22:55:
[...]
Et tu, MissMara?
Frits, jij kwam nooit meer op het forum en toen was geleerd ook nog weg en toen ben ik vriedinnen geworden met de Haviettes hier. En die zijn hatstikke lief en lang niet zo krities als al die intelectuelen. En we doen goed voor de mensen in Africa. Maak je je zorgen om mij dan?
[...]
Et tu, MissMara?
Frits, jij kwam nooit meer op het forum en toen was geleerd ook nog weg en toen ben ik vriedinnen geworden met de Haviettes hier. En die zijn hatstikke lief en lang niet zo krities als al die intelectuelen. En we doen goed voor de mensen in Africa. Maak je je zorgen om mij dan?

vrijdag 31 oktober 2008 om 12:48
quote:MissMara schreef op 31 oktober 2008 @ 10:14:
[...]
Frits, jij kwam nooit meer op het forum en toen was geleerd ook nog weg en toen ben ik vriedinnen geworden met de Haviettes hier. En die zijn hatstikke lief en lang niet zo krities als al die intelectuelen. En we doen goed voor de mensen in Africa. Maak je je zorgen om mij dan?Maak me haske veel zorgen, meis. Kijk je wel uit in Afrika zijn almaal enge beesten waar je dood van kan gaan. Nou let goed op jezelf en zorg dat je af en toe ook een beetje aan jezelf toekomt daar in Africa want tussen die hongernegers en al die oorlogen en beesten enzo is misschien ook niet altijd zo gezellig, maarja. Dikke knuf, doei!
[...]
Frits, jij kwam nooit meer op het forum en toen was geleerd ook nog weg en toen ben ik vriedinnen geworden met de Haviettes hier. En die zijn hatstikke lief en lang niet zo krities als al die intelectuelen. En we doen goed voor de mensen in Africa. Maak je je zorgen om mij dan?Maak me haske veel zorgen, meis. Kijk je wel uit in Afrika zijn almaal enge beesten waar je dood van kan gaan. Nou let goed op jezelf en zorg dat je af en toe ook een beetje aan jezelf toekomt daar in Africa want tussen die hongernegers en al die oorlogen en beesten enzo is misschien ook niet altijd zo gezellig, maarja. Dikke knuf, doei!
vrijdag 31 oktober 2008 om 13:30
vrijdag 31 oktober 2008 om 14:24
Floor, je haar zit inderdaad tóppie in die clib! Je hoefd zelf niet mee naar Afrika, ik ga ook niet mee, daar heb ik mensen voor. Het is ook echt niet veilig om als westelijke blanke vrouw daar alleen naar toe te gaan. Je kan van alles oplopen waar je niet tegen kan worden gefatsoeneerd. Ik heb een prima systeem opgezet dat je de hele reis via de sijt mét wepkems kan volgen.
Verder heb ik locaal via internet een paar heel betrouwbare mensen gevonden die ook wel finansjeel willen bijdragen!! (Ja, ook in Afrika zijn rijke mensen, verwacht je toch niet!) Ik moet alleen eerst een bedrag overmaken op een rekening daar anders kunnen ze het geld niet vrijmaken of zo. Het is allemaal een beetje husj husj maar voor de goeie zaak heb ik alles over! Dus ik doet nú m'n telebankierovermaking van 10.000 euro op de bus!
Wat een geluk meiden!!!
Tot vanavond, remember ik neem de glaceekoeken mee.
Car
PS Ik heb het inmiddels goed gemaakt met Roel, anders had ik hier niet durven schrijven
Verder heb ik locaal via internet een paar heel betrouwbare mensen gevonden die ook wel finansjeel willen bijdragen!! (Ja, ook in Afrika zijn rijke mensen, verwacht je toch niet!) Ik moet alleen eerst een bedrag overmaken op een rekening daar anders kunnen ze het geld niet vrijmaken of zo. Het is allemaal een beetje husj husj maar voor de goeie zaak heb ik alles over! Dus ik doet nú m'n telebankierovermaking van 10.000 euro op de bus!
Wat een geluk meiden!!!
Tot vanavond, remember ik neem de glaceekoeken mee.
Car
PS Ik heb het inmiddels goed gemaakt met Roel, anders had ik hier niet durven schrijven
Ga in therapie!
vrijdag 31 oktober 2008 om 14:26
vrijdag 31 oktober 2008 om 15:06
quote:dubiootje schreef op 31 oktober 2008 @ 14:24:
Ohhh wat goed van je Car En wat lief van die mensen dat ze een finansjeele bijdrage willen leveren. Kon ik maar zukke mensen.
Ohhh wat goed van je Car En wat lief van die mensen dat ze een finansjeele bijdrage willen leveren. Kon ik maar zukke mensen.