Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
mooi op tijd toch? Doe es open Haantje?
Meiden, ik ben onderweg op mijn ouwe fiets (want ik krijg ook geen soepsidie voor een auto) maar ik kan het niet vinden. Er liggen hier op straat wel een paar blauwe eieren. Roelien, heb je wat late vallen?
goddome zit ik bij nummer vijf, ik kom eraan hoor
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Het duurt nu toch wel lang hoor. Lieve schat, ga je nog open doen?
Zijn jullie nou echt zonder mij begonnen?
nee hoor, ik zat ook bij het verkeerde huis

ik ben soms zo blont
Ik zit bij het goede huis want ik zie jullie zitten als ik door de luksefleks kijk... Maar als ik op het raam klop worden er wegwerp gebaren gemaakt. Ik snap er niks van.
Jullie zitten inmiddels aan het biter garnizuur en aan de blauwe eieren van Roelien, mag ik er nu dan in? Het is een beetje koud buiten en ik had dus beter mijn uchs onder mijn broekrok aan kunnen trekken dan mijn krocks... maar ja daar kom je dan te laat achter. Meides, toe nou? Ik beloof dat ik veel tuper were dozen zal kopen als dat het is.
owwww arme lidewij, ik wil mijn uks wel even naar buiten gooien
Ik kan het nog steeds niet vinden en ik heb honger dus ik ben maar Roelien der blauwe eieren op aan het eten. In de verte staat wel een vrouw met een masker op en kroks aan der voeten wanhopig op een deur te bonzen. Ben jij dat Lidewij?

Ooh en nu vliegen er een paar uks door het raam naar buiten.
als ze rose zijn dan waren dat mijn uks
Auw! Hebbes!

Waar sta jij dan, Sabien? En waarom mogen wij er niet in?
Ik ben weer thuis maar ik ben de goed ziek van. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd.

Ik ben benieuwd wat jullie voor jezelf te zeggen hebben.

Margje hvj bedankt voor je ugs. Je krijgt ze weer terug als de er uit de maand is.
Even één tip; rij niet met Annelies mee! Lieve meid en zo maar die vrouw rijdt zo eng....Ze slaat gewoon af midden op de snelweg en dan maar lachen. Ik ben helemaal misselijk en ik dacht dat mijn laatste dag geslagen had!

Zou Mevrouw de Haan nog kwaad zijn dat ik haar 'spaceball' minibakjes zei vonden lijken op de kwakbakjes die je bij de virtiliteitskliniek meekrijgt voor je prutje in te doen alvorens de IVF?

Ja, nou ja, ik zei het eerlijk, zo ben ik, ik neem geen plaat voor de mond.

Lidewij, waar zat je nou?

Ik had de ham/aspergerolletjes speciaal voor jou meegenomen, ik heb ze ook weer mee teruggenomen. Niemand nam er van omdat ze 'groen' waren volgens sommigen (ik noem geen namen Emma, Mevrouw de Haan en Sabine), dus ik zet ze wel even voor je in de koelkast.
Was het gezellig, Roelien?

Wat een desepsie rot! Daar ging ik goedgemutst (unoxmuts uiteraard) naar een tupperweerpartie. Ik had ekspres gesjopt en een nieuwe legging en gouwe riem gekocht voor deze memorabele samenkomst en dan kan ik het niet vinden. Hadden jullie wel het goeie adres doorgegeve? Vint het ook echt best wel heel verdagt dat ook Lidewei er niet in mocht. Willen jullie een eigen groepje vormen? Is ons ze nivoo niet hoog genoeg voor jullie, ofzo?

En wat ik het erregste vint, is dat het niet om onszelf gaat, maar om die arreme kinderen in Afrika die nu de dupe zijn hiervan.
Nou ja zeg...hele adedres ingetiept op mijn Dom Dom, ik in mooie legging op mijn scooter, stuurt dat hele ding me alleen maar in rondjes...

Het is zo koud buiten dat ik nu ijspegeltjes aan mijn neus heb hangen...

Mijn zelfgemaakte hartige taart is helemaal bevroren en ik heb niet eens een tupperweer bakje op hem in op te ruimen

Ik had ook nog helemaal een lied ingestuudeert spesiaal voor vanavond maar mijn tanden klapperen zo hard op elkaar het lijken wel castaa,kasanje..van die zwarte klepperdingen.

Ik ga onder mijn Ikea dekbed warmworden hoor meisjes...

(hoop wel dat er veel verkogt is vanavond voor de sielige kindjes in afrika)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Geen idee waar de verwarring in zat maar wat mij wel opviel - terwijl ik me uit alle macht vasthield aan alles wat ik te pakken kon krijgen tijdens die dolle ritten - was dat de TomTom moeite had met het verschil tussen Grollo en Ruurlo. Dorpsstraat 5 is natuurlijk een adres wat je in elk dorp kunt vinden.

Misschien dat het daar allemaal fout is gegaan....
Ehm... er liggen er hier nog 2 op mijn bank.

Who the fuck zijn dat?
Nouw meiden ik wil jullie nog hattelijk bedanken voor de supraispartie van gisteravond!! Ik had het echt niet verwacht! Het was helemaal af met de mis forum kroon en de versierde futtui (troon). Ik ben met sjerp en al in slaap gevallen bij mw de haan op de bank maar ze heeft volgens mijn niks gemerkt (mw de haan, ik heb je laatste krentenbol opgegeten! tupewhere bakje heb ik wel netjes afgewassen). Wand iedereen had wel de nodige apfelkoren achter de kiezen.

Ik denk dat de bakjes wel goed van pas zijn gekomen vanmorgen

Ik weet niet waarom Sabien en Lidewij niet naar binnen mochten, die wegwerpgebaren waren van mw. de haan toen ze uitlegde over curverdozen. Emma was er niet want die had problemen met haar fiets (die zat om haar nek gevouwd).

Ik ga weer even boven de pot hangen meiden. Volgens mij zijn het die blauwe eieren Later!

liefs,

Karla

PS
Ga in therapie!
Wegwerpgebaren?

Huh, ik was alleen even flink met een handdoek aan het wapperen toen ik wilde showen dat tupperwhere ook in de oven kon.
ik lag ook op de bank want zonder uks kon ik niet meer naar huis natuurlijk

lidewij zou jij mijn uks even kunnen terugbrengen, want zonder sgoenen kan ik niet naar huis
Met KOMO zakken kom je een heel eind lieve meid. Ik hou ze even tot het lente is, dat zei ik gister al maar ik herhaal het graag nog even. Dit is echt een groep waarin je voor jezelf moet opkomen, heb ik gisteren gemerkt. Dus mijn asertivetiet cursus matereaal heb ik weer eens gelezen en vandaar.
Foto!!

Jammer dat de leggings hier niet op staan.
Ga in therapie!
Ik heb een rode legging aan, staat mooi bij mijn gele shirt...
zie dmevrouw de haan is uitleg geven of de slasentrifuse

sladroogding. Ik heb hem meteen gekocht. We eten dan nooit sla maar het is altijd handig toch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven