Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
dinsdag 4 november 2008 om 10:13
Ken je je poster daarover even verwijden Babs? Ik schaam me vrot! Jij ook altijd met je grote snorkel
Maar goed, vergeven is vergeven, zand erdoor. En ik heb een hele mooie derrieur, veel mooier als de smilie! Dun is niet mooi trouwes. Ik zeg altijd maar zo: je moet wel wat houw vast hebben Ja toch, niet dan?
Maar goed, vergeven is vergeven, zand erdoor. En ik heb een hele mooie derrieur, veel mooier als de smilie! Dun is niet mooi trouwes. Ik zeg altijd maar zo: je moet wel wat houw vast hebben Ja toch, niet dan?
Ga in therapie!
dinsdag 4 november 2008 om 10:48
Hoi Loes, jij bent echt een super-Havette, zo lang op de Havo gezeten, pfffft dat doen we je niet na.quote:dubiootje schreef op 04 november 2008 @ 09:46:
Goeie morgen havetta's!
Ja Roelien is echt Recht Door Zee! Daar zou je zo een champanje thema van kunnen maken, trouwens!
Roeline, wil je me even je adres gegevens malen voor de abbondemend?
Liedje, alles goed gegaan vannacht ook met de kleine??
Sabien hoe is het met je wijsheid tand?
Morregu Marregje!
En babsie, hoe is het met jou?
Ooh moet echt even klagen hoor wat doet dit pijn. Gooi mezelf vol met pijnstillers, kan ook niet echt goed zijn. En het liefst zou ik nu alweer aan de drank gaan. Alles wat verdoofd is meegenomen. Vanochtend meteen gebeld en vanmiddag om drie uur kan ik bij de tandarts terecht. Ik hoop dat ze me kan helpen. Aan werken kom ik niet echt toe, kan me maar moeilijk concentreren. Gelukkig werk ik voor mezelf, dus dat wordt als het weer beter gaat gewoon iets harder aan de slag. Dus ik hang hier maar even rond ter afleiding. Ik hoop wel dat het zondag een beetje over is, dan moet ik voordragen.
Zo, dit larmoyante schrijfsel moest er echt even uit, straks ga ik wel weer grappig doen.
Goeie morgen havetta's!
Ja Roelien is echt Recht Door Zee! Daar zou je zo een champanje thema van kunnen maken, trouwens!
Roeline, wil je me even je adres gegevens malen voor de abbondemend?
Liedje, alles goed gegaan vannacht ook met de kleine??
Sabien hoe is het met je wijsheid tand?
Morregu Marregje!
En babsie, hoe is het met jou?
Ooh moet echt even klagen hoor wat doet dit pijn. Gooi mezelf vol met pijnstillers, kan ook niet echt goed zijn. En het liefst zou ik nu alweer aan de drank gaan. Alles wat verdoofd is meegenomen. Vanochtend meteen gebeld en vanmiddag om drie uur kan ik bij de tandarts terecht. Ik hoop dat ze me kan helpen. Aan werken kom ik niet echt toe, kan me maar moeilijk concentreren. Gelukkig werk ik voor mezelf, dus dat wordt als het weer beter gaat gewoon iets harder aan de slag. Dus ik hang hier maar even rond ter afleiding. Ik hoop wel dat het zondag een beetje over is, dan moet ik voordragen.
Zo, dit larmoyante schrijfsel moest er echt even uit, straks ga ik wel weer grappig doen.
dinsdag 4 november 2008 om 10:57
dinsdag 4 november 2008 om 11:01
Ach Sabientje kom eens bij tante Kar voor een knuf! En je hoeft helemaal niet lamboiand te doen, voor mij hoef je je niet groot te houden hoor. Dus huil maar gewoon even lekker uit.
Niet vergeten te vragen vammiddag wat Emma zei dat het ook een ondvruchte kaak kan zijn door de "mondelinge overhoring" om even in de havo sfeer te blijven.
Wij staan in gedachten allemaal om de stoel om drie uur
Niet vergeten te vragen vammiddag wat Emma zei dat het ook een ondvruchte kaak kan zijn door de "mondelinge overhoring" om even in de havo sfeer te blijven.
Wij staan in gedachten allemaal om de stoel om drie uur
Ga in therapie!
dinsdag 4 november 2008 om 11:05
Ik gebruik altijd lidocaïne jel voor me aften. Ken je gewoon over de toonbank kopen bij de apeteek. Dat verdoofd de pijn!
Loes, ik wist niet dat jij ook je diploma had! Echt goed! Hoe zit met de rest eigenlijk, hebben jullie ook je dieploma gehaald? Bij mij scheelde het maar een haartje!
Loes, ik wist niet dat jij ook je diploma had! Echt goed! Hoe zit met de rest eigenlijk, hebben jullie ook je dieploma gehaald? Bij mij scheelde het maar een haartje!
Ga in therapie!
dinsdag 4 november 2008 om 11:11
Bedankt lieverds!
Babs, de kies moet er ook uit, maar dat kan mijn tandarts zelf niet daarvoor moet ik naar de kaaksjirurg. Daar kan ik pas over een paar weken terecht. Komt wel goed dus en vanmiddag zal er hopelijk ook wel iets gebeuren wat me verder helpt. Ik laat het nog wel even weten.
Ga me nu maar eerst eens verdiepen in grobbebollen. Voor je het weet is het kersemis.
Babs, de kies moet er ook uit, maar dat kan mijn tandarts zelf niet daarvoor moet ik naar de kaaksjirurg. Daar kan ik pas over een paar weken terecht. Komt wel goed dus en vanmiddag zal er hopelijk ook wel iets gebeuren wat me verder helpt. Ik laat het nog wel even weten.
Ga me nu maar eerst eens verdiepen in grobbebollen. Voor je het weet is het kersemis.
dinsdag 4 november 2008 om 11:18
dinsdag 4 november 2008 om 11:19
dinsdag 4 november 2008 om 12:04
Ik zou vammiddag trouwens wel echt door me strepen gaan om die tandards aan ze verstandskies te peuteren dat ze moet BELLEN met de kaakchirug om de afspraak naar voren te verschuiven. Dus heel hard gillen als ze naar je kijkt en flauw vallen als ze met een instremunt op je mond af komt. Een beetje over drijven heeft nog nooit iemand een verloren cent opgeleverd!
Serieus hoor, het kan ALTIJD ze moeten alleen even MOEITE voor je doen. Je moet een nootgeval zijn dus gedraag je als zodamig.
Serieus hoor, het kan ALTIJD ze moeten alleen even MOEITE voor je doen. Je moet een nootgeval zijn dus gedraag je als zodamig.
Ga in therapie!