Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
maandag 3 november 2008 om 23:24
quote:MissMara schreef op 03 november 2008 @ 23:21:
Van harte welkom hier Loes we hebben veel over je gehoord en hopen dat je je zonnetje hier ook zal laten schijnen voor de mensen (ik zet even mijn beste beentje voor hoor voor een vriendin van Cajla en Roelie!)
en nu ga ik slapen meidjes! Ik neem mijn kangaroejong ook maar mee naar bed, anders is dat zo'n operatie vlak voor het slapen gaan.
Ja nee, neem maar mee hoor Lidewij, ik ga zelf ook leggen, dus dan zou het arme kind al snel allenig zitten en dat is ook zielig.
mag ik nog even zeggen dat ik erg op je on gesteld ben geraakt?
Van harte welkom hier Loes we hebben veel over je gehoord en hopen dat je je zonnetje hier ook zal laten schijnen voor de mensen (ik zet even mijn beste beentje voor hoor voor een vriendin van Cajla en Roelie!)
en nu ga ik slapen meidjes! Ik neem mijn kangaroejong ook maar mee naar bed, anders is dat zo'n operatie vlak voor het slapen gaan.
Ja nee, neem maar mee hoor Lidewij, ik ga zelf ook leggen, dus dan zou het arme kind al snel allenig zitten en dat is ook zielig.
mag ik nog even zeggen dat ik erg op je on gesteld ben geraakt?
maandag 3 november 2008 om 23:25
quote:eleonora schreef op 03 november 2008 @ 23:24:
[...]
mag ik nog even zeggen dat ik erg op je on gesteld ben geraakt?ooh echt de allerlaatste dan: Ik ook op jouw honnepon! Zoo gezellig hier met jullie!
[...]
mag ik nog even zeggen dat ik erg op je on gesteld ben geraakt?ooh echt de allerlaatste dan: Ik ook op jouw honnepon! Zoo gezellig hier met jullie!
maandag 3 november 2008 om 23:25
quote:dubiootje schreef op 03 november 2008 @ 23:23:
Leg je hem eerst nog even recht Lied? Anders zakt al ze bloed naar ze hoofd en dat is niet goed! (hoewel voor ze hersens misschien weer wel, haha)
Slaap hard!
Als iemand zwaner is dan is het 'slaap veel' hoor Car.
En ach, dat van dat bloed, kan het schelen? Als hij de HAVO maar haalt!
Leg je hem eerst nog even recht Lied? Anders zakt al ze bloed naar ze hoofd en dat is niet goed! (hoewel voor ze hersens misschien weer wel, haha)
Slaap hard!
Als iemand zwaner is dan is het 'slaap veel' hoor Car.
En ach, dat van dat bloed, kan het schelen? Als hij de HAVO maar haalt!
maandag 3 november 2008 om 23:27
quote:MissMara schreef op 03 november 2008 @ 23:24:
Allerlaatste dan: Jaaaaaa TOR!!! (kan ze ook niet meer weg want we hebben geen andere Haviette met een R voorop).Ja, niet om vals beschijden te zijn, maar ik heb niet vaak meer beterde briljante ideeen gehad dan vandaag, al zeg ik het zelf. Ik kan het iedereen aanraden zo'n kokteel miks van pijnstillerts met wiskie.
Allerlaatste dan: Jaaaaaa TOR!!! (kan ze ook niet meer weg want we hebben geen andere Haviette met een R voorop).Ja, niet om vals beschijden te zijn, maar ik heb niet vaak meer beterde briljante ideeen gehad dan vandaag, al zeg ik het zelf. Ik kan het iedereen aanraden zo'n kokteel miks van pijnstillerts met wiskie.
maandag 3 november 2008 om 23:30
Roelina, het is meer dat ik bang ben dat feutje een hersenbloedneus krijgt daar in de moederkoek. Je moet er toch niet aan denken! Allemaal omdat het arme kind hele dagen op ze kop wordt gehangen. Ik weet het niet met de medische stand van zaken tegenwordig, ze adviseren maar wat uit hun kont (even oneerlijk gezegd).
Maar ik ga ook slapen, iedereen en vooral Loes een dikke knussel!
Maar ik ga ook slapen, iedereen en vooral Loes een dikke knussel!
Ga in therapie!
dinsdag 4 november 2008 om 07:00
Goedemorgen Havettes van me
Wat hebben jullie weer veel tekst geplaatst gister. Moest net wel een half uur (jaaa ik lees snel) bijlezen.
Liedje, mag ik je komplimeteren met je pragtige mooie baby. Hij (of zij) ziet er nu al heel goed uit. Sjapoo!
Loes, welkom. Ik hoop dat je snel thuis komt tussen de havettes.
Wat hebben jullie weer veel tekst geplaatst gister. Moest net wel een half uur (jaaa ik lees snel) bijlezen.
Liedje, mag ik je komplimeteren met je pragtige mooie baby. Hij (of zij) ziet er nu al heel goed uit. Sjapoo!
Loes, welkom. Ik hoop dat je snel thuis komt tussen de havettes.
dinsdag 4 november 2008 om 08:12
Annelies, jij ook goedemorgen, ja, wat is er veel bijgeschreven he? Dat komt omdat we op de HAVO veel werkstukken moesten maken denk ik.
Ik wil je niet verbeteren of zo maar het is 'sjampoo'.
En ik denk niet dat de baby van Lidewij nu al onder de does kan. Je kunt wat je hier tiept gewoon verbeteren hoor, dus je kan er nog wat anders van maken voor Lidewij het leest....
Ik zeg het maar even, zo ben ik, eerlijk en zo....
Ik wil je niet verbeteren of zo maar het is 'sjampoo'.
En ik denk niet dat de baby van Lidewij nu al onder de does kan. Je kunt wat je hier tiept gewoon verbeteren hoor, dus je kan er nog wat anders van maken voor Lidewij het leest....
Ik zeg het maar even, zo ben ik, eerlijk en zo....
dinsdag 4 november 2008 om 09:46
Goeie morgen havetta's!
Ja Roelien is echt Recht Door Zee! Daar zou je zo een champanje thema van kunnen maken, trouwens!
Roeline, wil je me even je adres gegevens malen voor de abbondemend?
Liedje, alles goed gegaan vannacht ook met de kleine??
Sabien hoe is het met je wijsheid tand?
Morregu Marregje!
En babsie, hoe is het met jou?
Ja Roelien is echt Recht Door Zee! Daar zou je zo een champanje thema van kunnen maken, trouwens!
Roeline, wil je me even je adres gegevens malen voor de abbondemend?
Liedje, alles goed gegaan vannacht ook met de kleine??
Sabien hoe is het met je wijsheid tand?
Morregu Marregje!
En babsie, hoe is het met jou?
Ga in therapie!
dinsdag 4 november 2008 om 09:50
dinsdag 4 november 2008 om 10:05