Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Nog iets Loes denk een beetje om je taal er zijn hier echte taal pureerders aktief. Niet om je bang te maken maar juist een stukje perventie mijnerzijds.
Leg je hem eerst nog even recht Lied? Anders zakt al ze bloed naar ze hoofd en dat is niet goed! (hoewel voor ze hersens misschien weer wel, haha)

Slaap hard!
Ga in therapie!
quote:MissMara schreef op 03 november 2008 @ 23:21:

Van harte welkom hier Loes we hebben veel over je gehoord en hopen dat je je zonnetje hier ook zal laten schijnen voor de mensen (ik zet even mijn beste beentje voor hoor voor een vriendin van Cajla en Roelie!)

en nu ga ik slapen meidjes! Ik neem mijn kangaroejong ook maar mee naar bed, anders is dat zo'n operatie vlak voor het slapen gaan.

Ja nee, neem maar mee hoor Lidewij, ik ga zelf ook leggen, dus dan zou het arme kind al snel allenig zitten en dat is ook zielig.

mag ik nog even zeggen dat ik erg op je on gesteld ben geraakt?
Allerlaatste dan: Jaaaaaa TOR!!! (kan ze ook niet meer weg want we hebben geen andere Haviette met een R voorop).
Mijnerzijds? Mijnerzijds?!!! Wil je wel even op je woorden letten Lidewij Bokjé!
Ga in therapie!
quote:eleonora schreef op 03 november 2008 @ 23:24:

[...]

Ja nee, neem maar mee hoor Lidewij, ik ga zelf ook leggen, dus dan zou het arme kind al snel allenig zitten en dat is ook zielig.

mag ik nog even zeggen dat ik erg op je on gesteld ben geraakt?ooh echt de allerlaatste dan: Ik ook op jouw honnepon! Zoo gezellig hier met jullie!
zie je wel ik wist wel dat ik een fan vergeten was, dat was Liederlij!
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 03 november 2008 @ 23:23:

Leg je hem eerst nog even recht Lied? Anders zakt al ze bloed naar ze hoofd en dat is niet goed! (hoewel voor ze hersens misschien weer wel, haha)

Slaap hard!

Als iemand zwaner is dan is het 'slaap veel' hoor Car.

En ach, dat van dat bloed, kan het schelen? Als hij de HAVO maar haalt!
Ik ga der ook in. Wé ligt al uren in bed, die ging direct na America's nexkst top modell de koffer in, dat is elke maandag zo. Je zou er zowat wat achter zoeken maar hij houdt niet van dunne meiden zegt 'ie.

Truste!

(f)
Bij boegbeeld denk ik meteen aan leontien borstao. Die ken ook heel mooi Nederlands. Mw de haan, die ken jij vast wel in je kenesenkring? Kun je haar eens in de diepte pijlen?
Ga in therapie!
quote:MissMara schreef op 03 november 2008 @ 23:24:

Allerlaatste dan: Jaaaaaa TOR!!! (kan ze ook niet meer weg want we hebben geen andere Haviette met een R voorop).Ja, niet om vals beschijden te zijn, maar ik heb niet vaak meer beterde briljante ideeen gehad dan vandaag, al zeg ik het zelf. Ik kan het iedereen aanraden zo'n kokteel miks van pijnstillerts met wiskie.
Hallo, ja ik moest me melden van Car.

Even lezen hoor
Roelina, het is meer dat ik bang ben dat feutje een hersenbloedneus krijgt daar in de moederkoek. Je moet er toch niet aan denken! Allemaal omdat het arme kind hele dagen op ze kop wordt gehangen. Ik weet het niet met de medische stand van zaken tegenwordig, ze adviseren maar wat uit hun kont (even oneerlijk gezegd).

Maar ik ga ook slapen, iedereen en vooral Loes een dikke knussel!
Ga in therapie!
O daar ben je Loes. Voor een goede begrijpbaarheid raad ik je af de hele pijler (nu 70 bladzdn) te lezen!
Ga in therapie!
Ik ziet 'et. Maar da's gezelig hier!
Goedemorgen Havettes van me

Wat hebben jullie weer veel tekst geplaatst gister. Moest net wel een half uur (jaaa ik lees snel) bijlezen.

Liedje, mag ik je komplimeteren met je pragtige mooie baby. Hij (of zij) ziet er nu al heel goed uit. Sjapoo!

Loes, welkom. Ik hoop dat je snel thuis komt tussen de havettes.
Annelies, jij ook goedemorgen, ja, wat is er veel bijgeschreven he? Dat komt omdat we op de HAVO veel werkstukken moesten maken denk ik.

Ik wil je niet verbeteren of zo maar het is 'sjampoo'.

En ik denk niet dat de baby van Lidewij nu al onder de does kan. Je kunt wat je hier tiept gewoon verbeteren hoor, dus je kan er nog wat anders van maken voor Lidewij het leest....

Ik zeg het maar even, zo ben ik, eerlijk en zo....
goedemorge dames

welkom loes, ik ben de bijna de jongste havette en moet dus nog veel leren van jullie allemaal
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hallo! Mijn aviator is niet door de voorverziekingen gekomen, helaas.

Welkom Loes, deze stukje mag ik niet zeggen van Cajla.
anoniem_51386 wijzigde dit bericht op 04-11-2008 10:16
Reden: ut mag niet
% gewijzigd
Nou Margje, ik wist geeneens dat je de jongste was tot gisteren hoor, was mijn niet opgevallen. Wat mij betreft ben je net zo'n oud wijf gediende als de anderen!
Goeie morgen havetta's!

Ja Roelien is echt Recht Door Zee! Daar zou je zo een champanje thema van kunnen maken, trouwens!

Roeline, wil je me even je adres gegevens malen voor de abbondemend?

Liedje, alles goed gegaan vannacht ook met de kleine??

Sabien hoe is het met je wijsheid tand?

Morregu Marregje!

En babsie, hoe is het met jou?
Ga in therapie!
quote:Livre schreef op 04 november 2008 @ 09:40:

Welkom Loes, wist je al dat Cajla xxx op je is?

HOU JE KOP BABS! Stomme trien! Meut! Over de bok getilde sprinkhen!

anoniem_13400 wijzigde dit bericht op 04-11-2008 10:41
Reden: preyevesy
% gewijzigd
Ga in therapie!
Ze wis het dus niet?

Over de bok getilde sprinkhen is wel heel kreabea. En het plaatje van je bloote billen: heb jij echt zukke dunne billen, Car?
Bedankt voor jullie welkom

Had ik al vertelt dat ik van brugklas tot diploma 14 jaar over de HAVO heb gedaan? Dan ben ik tog een echte Havette?

Ik heb ook veel werkstukken gemaakt ja.

Enne Cajla is een lieverd, ze komt morgen op de koffie hè?
wat ben je een intelektueel loesje, 14 jaar petje af voor jouw
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven