Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Nee, hij zit niet op hokkie, maar op ateletiek. Daar had ik geen footootjuh van.
Gelukkig!
Da mag wel hoor, ateletiek. Maar hij vindt bijna alle bewegen leuk.
Hmm, ik had op een ander plaatje gehoopt.

Piktjur: atletiekende smiley

Daar wordt ie groot en sterk van! En van Nutella natuurlijk!
Nou het is wel duideluk dat me vriend alleen Lts heeft gedaan. Hij heeft gister de klok van de wekker een uur vooruit gezet, met het gevolg dat ik er net agter kom dat ik om half 6 ipv half 7 ben opgestaan.

Liedje, op school leerden wij niet voor koninnin maar voor boerin. Maar we hadden wel een "mooiste boerinnen verkiezing". Helaas ging die prijs aan mij ---- > voorbei. Had denk ik met mijn niet modijeuze bril te maken.

Mach ik jullie verder complimeteren met jullie gezinnen. Wat een plaatjes allemaal.
Je moet maar zo denken Annelies; de morgestront heeft goud in de eh...mond. Wat een raar spreekwoord eigelijk.

Dank je wel voor de compelimenten, ik vind ons zelf ook een beeldschone hoeksteen van de zamenlevering.
Het patroon van het Xenapak staat op de hyves hoor!
Oooh geweldig Roelien. Nu nog iemand finde die de Spinazie Academie gedaan heeft want naast koken kan ik ook niet naaien. Pffff ik ben echt een waardeloze huisvrouw...
quote:eleonora schreef op 06 november 2008 @ 19:07:

Mevrouw de Haan, ik heb 141.60 euro naar je overgemaakt voor die space bollen set en die slacentrifuusje, dus ik zeg, hupsakeeje, afkomen met die spullen!

Bedankt!

Heb je inmiddels ook al 15 euro verzendkosten gemaakt?

(jaja, ik doe mijn best.. mijn leverancier werkt momenteel alleen niet zo erg mee.. kredietkrisis enzo..)
Ik heb wel meer dan 15 euro verzendkosten gemaakt omdat het een superspoet van DHL zending was en die kost 212,- euro!
quote:itsme26 schreef op 06 november 2008 @ 19:14:

hoe ken ik mijn zuurkool nu meenemen morgen he mevrouw de haan.

Maak eerst nog even die 15 euro verzendkosten over, dan ik ga de leverancier weer eens bellen...
Maar er gaat ook nog 15 euro extra naar mij toe.

Ik ben degene die het in moet pakken, postzegels moet plakken enzo..
Jullie kunnen nu wel zo moeilijk doen over die 15 euro, maar denk eens aan die arme kindertjes in Afrika!?!
wat een mooie foto's allemaal, ik zal even mijn mooiste fotos plakken

die 15 euro komen na de vakantie hoor mevrouw de haan

dit ben ik nu, bijna klaar om op vakantie te gaan

dit is me man, die rechter dan, de linker is zijn grote hobby
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Nou vooruit, ook een vakantiefoto van mij dan...

quote:itsme26 schreef op 07 november 2008 @ 09:32:

die 15 euro komen na de vakantie hoor mevrouw de haan

vakantie?!
ja ik gaat zo vier dagen naar het zuiden mevrouw de haan
ohja... dat wist..

Kun je dat geld dan niet nu even gelijk over maken, ipv je tijd verdoen met forummen?
nee, nu niet meer want ik moet de bus halen, en op die schoenen ga ik niet zo snel

maandagavond ben je de eerste mevrouw de Haan
Ok... als ik daar dan maar op kan vertrouwen... anders weet ik je te vinden..
he gets meiden ik ben zo druk met me werk dat ik nouwelijks aan havette zijn toe kom. Ter wel ik diep van binnen niks liever wil dan havette babbeltjes maken. Ik zie dat ik niet de enige ben.

wel wil ik nog zeggen dat ik blij ben dat Mw de haan nog zo onverwoestbaar met de africa aktie bezig is. Maar het is wel tijd dat die bakken tuper ware eens hier heen komen want de zuurkool in de hobbie kamer is aan het in klinken en word nu ook wat waterig. En vreet zich door het tapijt en het beton langzaam naar de woon kamer naar beneden. Blij dat ik het niet meer op hoef te eten.
Bij deze MissMara, wil jij ook nog even 15 euro z.s.m. overmaken voor de verzendkosten?

Jaja, die bakken komen eraan...
Lidewij, ik heb nog wat bakken over van de Sienees van zondag. Zal ik die even naar je toe DHL-en?
Bij mij zitte de stamppotten nog in de pannen, mijn hele panneset heb ik nu opgebruikt. Ik kan niet meer kooken en ik kan me kinderen niet elke dag Chinees laten halen. De babie gangbang komt hen hun neus uit zo onder tussen.

Dus mevr. de Haan, kom eens over de brug door met mijn tupperweer stapeldozen, koelvriesdozen en vergeet de slaslinger niet. Ik heb verdorie al drie keer me geld over gemaakt. Zowel de inzend, uitzend, verzend en doorzend kosten.

En bovendien beginnen er hele rare dingen op me stamppotten te groeien, als ik me pannen op de vensterbank zet, heb ik geen kamerplanten meer nodig. Annelies, jij als Boerette-havette weet misschien wat voor fauna flora dat is wat zo welig tiert op me zuurkool. Echt fris riekt het niet.

Dus mevr. De Haan hout op en schijt uit me die smoesjes en stuur mij nu de tupperweer!
anoniem_61627 wijzigde dit bericht op 07-11-2008 17:10
Reden: Speltfout
% gewijzigd
Hoe ist met het verstant en de mond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven