Discuzeur klets en nutteloze mededelingentopic numero cinco!

13-02-2021 06:26 2932 berichten
Tromgeroffel!!!
Het is alweer tijd voor een nieuw mopper en kletstopic, nummer 5 alweer!!!
(Ik kan toch niet meer slapen :lol:)
Willkommen, bienvenue, welcome!!!
Happy new topic!!!!! :puh: :cheer: :hyper: :cheer2:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=468813&p=32537651&start=#p32537651
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 18-03-2021 19:13
25.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gewoon op dezelfde manier. Doorsnijden en persen. Kan ook met citroenen en limoenen :P
dolfje schreef:
05-04-2021 21:04
Gewoon op dezelfde manier. Doorsnijden en persen. Kan ook met citroenen en limoenen :P
:hihi: van citroenen en limoenen wist ik het maar nooit bedacht dat dat met mandarijnen ook kan.

Ok mijn kat heeft echt haar dieptepunt bereikt, dat dier spoort echt niet, ze heeft rauwe witlof van mijn bord gejat.
Waarom heb ik altijd van die rare huisdieren :bonk:?
In principe kun je natuurlijk alle soorten fruit uitpersen. Als je maar hard genoeg drukt. :D
Phoebe1982 schreef:
05-04-2021 21:42
:hihi: van citroenen en limoenen wist ik het maar nooit bedacht dat dat met mandarijnen ook kan.

Ok mijn kat heeft echt haar dieptepunt bereikt, dat dier spoort echt niet, ze heeft rauwe witlof van mijn bord gejat.
Waarom heb ik altijd van die rare huisdieren :bonk:?
Kan zijn dat je kat groenten nodig heeft omdat ze last heeft van haar maag.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, dinsdag wat voelt als maandag dus weer een stapje dichter bij het weekend :P
Cateautje schreef:
05-04-2021 21:53
Kan zijn dat je kat groenten nodig heeft omdat ze last heeft van haar maag.
Nee hoor, dan eet ze grasachtige dingen.
Het dier vindt groente en vooral fruit gewoon heel erg lekker :facepalm: :hihi:
(En ik heb haar echt proberen uit te leggen dat dat redelijk vreemd is voor een kat)

Dolf ja idd :biggrin:
Die weermensen sporen ook niet, weet niet hoe het bij jullie is maar het is hier koud maar erg lekker weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zojuist wakker geworden in een witte wereld. Echt wtf :steam:

Deze ochtend ben ik vrij wat ik wel even fijn vind omdat ik wat langer kon blijven liggen.
Iep, ik hoop dat mijn nieuwe plantjes dit weer overleven. Ik hoop dat onze 'recycle' verticale tuin de wortels voldoende beschermt en het tuincentrum zette die dingen ook vol in de kou, dus even duimen.
Hier ook alles wit en het sneeuwt nog steeds.
En ondertussen staan de bomen in bloei.
Alle reacties Link kopieren
Dolfje je hebt pb.
Kijk, dat tekent mijn pussycat.
Ik had haast en Balin moest in de slaapkamer, maar hij had geen zin om te luisteren, dus ik denk, rotkat, dan blijf je toch lekker in de woonkamer. Kom ik net thuis, heeft hij de deur opengemaakt en is in de slaapkamer gaan liggen. :flirting:


En in al mijn haast was ik net op tijd bij de tandarts, maar op de verkeerde dag. ;-D
Ik hoop dat je op een latere dag bij de tandarts moet zijn Cateautje!

Het hagelt en sneeuwt èn onweert hier!
Ja Aviv, ik was 2 dagen te vroeg. :D


Wat er wel mooi aan was is dat ik in het zonnetje reed met een zacht briesje en toen ik eenmaal weer thuis was er een hagelbui uit de hel overtrok.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
06-04-2021 14:05
Afbeelding
:rofl: ok ik kan er eigenlijk niet om lachen om dit weer maar ik :heart: Kermit.
Net een bizarre sneeuwstorm en nu weer de zon en schone straten.
Wat een maf gedoe. Ik denk vrouw Holle die met de grote schoonmaak bezig is en de laatste restjes winter de deur uitsmijt.
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
06-04-2021 09:25
Dolfje je hebt pb.
Pb terug :hug:
RikM schreef:
06-04-2021 09:13
Hier ook alles wit en het sneeuwt nog steeds.
En ondertussen staan de bomen in bloei.
Hier ook, te vroeg gejuicht vanmorgen.
Het is echt rotweer.
Teau: ;-D Die Balin...

Ik twijfel over iets heel dufs, ik heb jullie opinie dus even nodig.
Ik had 2 witte nachtkastjes maar die waren nog van oude huis en die heb ik de deur uitgebonjourd.
Nu heb ik niet meer 2 officiele en 2 dezelfde nachtkastjes maar 1 eehhh rechthoekig tafeltje en aan de andere kant 1 ouder stoeltje.
(Optie 2 is 2 kleine ronde tafeltjes, niet 2 dezelfde, aan iedere kant 1)
Wat zouden jullie doen?
A het zo laten
B optie 2, die kleine ronde tafeltjes (staan nu in wk)
C 2 dezelfde 'echte' nachtkastjes bestellen.

Ja erg suf I know, je moet toch wat tijdens een lockdown wanneer de verveling toe begint te slaan :proud:
Cateautje schreef:
06-04-2021 14:05
Afbeelding
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Phoebe1982 schreef:
06-04-2021 15:12
A het zo laten
B optie 2, die kleine ronde tafeltjes (staan nu in wk)
C 2 dezelfde 'echte' nachtkastjes bestellen.
De tafeltjes uit de woonkamer er voor nu neerzetten en kijken of dat bevalt.
Bevalt dat niet dat of terug naar hoe het nu is of dan pas optie c nieuwe kastjes bestellen.
Phoebs, van alles uitproberen zonder er geld aan te besteden. Heb je dat allemaal gedaan en het bevalt niet, dan kan je alsnog met je pinpas op stap.
Wat Dolf zegt. Maar wat is de reden dat je wil veranderen? Is het onhandig of matcht het niet echt lekker?
dolfje schreef:
06-04-2021 07:40
Goedemorgen, dinsdag wat voelt als maandag dus weer een stapje dichter bij het weekend :P
:high5:
Cateautje schreef:
06-04-2021 14:48
Net een bizarre sneeuwstorm en nu weer de zon en schone straten.
Wat een maf gedoe. Ik denk vrouw Holle die met de grote schoonmaak bezig is en de laatste restjes winter de deur uitsmijt.
Dat zal het zijn :)!
Marquise schreef:
06-04-2021 15:19
Wat Dolf zegt. Maar wat is de reden dat je wil veranderen? Is het onhandig of matcht het niet echt lekker?
Vooral dat laatste.
En ik schuif regelmatig met meubels, is een hobby van mij :$
Ik woon in een oud, lastig in te richten huis en ik vind het leuk om te kijken wat leuk staat.

Thnx, ik ga ook liever voor optie 2, had ik een tijdje terug maar ik heb dat weer teruggezet, geen idee eigenlijk waarom.
Maar 2 van diezelfde nachtkastjes, ik weet niet, ik vind dat best wel truttig.
(In mijn vorige koophuis had ik buren en die hadden in de woonkamer zo'n setje, banken, salontafel, tafel uit 'dezelfde lijn'. Ik zal wel raar zijn maar ik krijg daar het zuur van, van die 'alles past bij elkaar' inrichtingen ;) O_o

Ik ga de katten achter het behang plakken, ze hebben honger en dat zijn ze erg irritant, vooral Zoë.
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 06-04-2021 16:40
43.06% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven