Doelgroep Viva Forum?!?

05-09-2013 16:23 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden had ik met een forummer een discussie over de doelgroep van dit Forum.

Ik had/heb het idee dat de mensen hier een dwarsdoorsnede zijn van onze (vrouwelijke helft) van de samenleving met hier en daar een verdwaalde man ;)

Zij, ik ben echt even kwijt wie, was het hier niet mee eens..

Echter op de vraag wat dan wel de doelgroep is hier of binnen welke doelgroep de mensen die hier komen vallen kreeg ik geen antwoord..

Ze was er in ieder geval van overtuigd dat het hier GEEN dwarsdoorsnede van de samenleving betreft...

Ik denk zelf van wel omdat hier van alles rondloopt ;) van Arts tot schoonmaakster tot noem maar op..

Wat is jullie mening, is dit Forum volgens jullie ook daadwerkelijk een dwarsdoorsnede van onze samenleving/maatschappij?

Een goede vertegenwoordiging van de vrouwelijke kant dus?

Ik ga nog even hard nadenken met wie ik deze discussie had.. Wellicht dat als diegene mijn topic leest zij zich hier kan melden want ik hoor nog steeds heel graag wat haar ideeën zijn hierover!
quote:Amand schreef op 05 september 2013 @ 18:37:

Vroegâh was een topic als dit keihard aanleiding voor een rel tot in de kleine uurtjes.

* hint *Geef het tijd en bid op je blote knietjes dat de mods zich er niet mee bemoeien, dan maken we nog kans.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)

Vroegâh was een topic als dit keihard aanleiding voor een rel tot in de kleine uurtjes.

* hint *Ouwe stoker .
quote:ThunderassMan schreef op 05 september 2013 @ 16:44:

Ik las de Viva vaak bij de kapper. Nu niet meer wegens dankzij kaal. quote:ThunderassMan schreef op 05 september 2013 @ 16:44:

Ik las de Viva vaak bij de kapper. Nu niet meer wegens Daarom nu kaal. quote:ThunderassMan schreef op 05 september 2013 @ 16:44:

Ik las de Viva Playboy vaak bij de kapper. Nu niet meer wegens kaal.
quote:Cateautje schreef op 05 september 2013 @ 18:40:

[...]

Oh Oprah, vraag door. Het zit diep.

Shit. Mijn identiteit ligt op straat.

*Begeeft zich naar het mod topic om zich te laten anonimiseren*

En nee, ik ga niet doorvragen. Ik ben met pensioen. Ben er helemaal klaar mee om elke dag allerlei raar pluimage op mijn bank te hebben.
quote:Cateautje schreef op 05 september 2013 @ 18:42:

[...]

Kom kom, geen paniek, ik blijf monitoren, echt waar. Komt er hier een mod uit de kast?
quote:shahla schreef op 05 september 2013 @ 18:47:

[...]

Shit. Mijn identiteit ligt op straat.

*Begeeft zich naar het mod topic om zich te laten anonimiseren*

En nee, ik ga niet doorvragen. Ik ben met pensioen. Ben er helemaal klaar mee om elke dag allerlei raar pluimage op mijn bank te hebben.Is het nou nog goed gekomen met die tassenwinkel in Zürich?
Ik denk dat mensen die taalfouten maken al snel weg zijn hier.
Some flies are too awesome for the wall

* hint *helaas zijn de echte, die hard rellerTs of anderszins gestoorden vakkundig weggepermaband, al dan niet middels een sneerleverworstje of twee.
.
quote:DollyParton schreef op 05 september 2013 @ 18:46:

[...]

[...]

[...]

Noteert: alle platen van Dolly P ritueel verbranden.
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 september 2013 @ 18:48:

[...]

Is het nou nog goed gekomen met die tassenwinkel in Zürich?

Ik had ze natuurlijk kapót kunnen maken door mij te weigeren die tas te verkopen, maar ik heb het maar gelaten bij zeggen dat ik achteraf gezien de tas toch niet wilde hebben en dat het zo beter was.

Ik heb zelf zoveel, waarom zou ik een ander het brood uit de mond stoten. Dat hebben ze zelf al genoeg gedaan door me die tas niet te willen verkopen. Daar hoefde geen schep op.
quote:Cateautje schreef op 05 september 2013 @ 18:50:

[...]

Hooguit een mot.Dat bedoelde ik natuurlijk ook maar ja, mijn Nederlands is niet zo best. Dat ik nog niet met pek en veren van het forum gepest ben, valt me alles mee.
.
quote:ThunderassMan schreef op 05 september 2013 @ 18:51:

[...]

Noteert: alle platen van Dolly P ritueel verbranden.Nee, dat is zónde. Luister nou toch eens. Dat mens heeft het al moeilijk genoeg gehad met Jolene.
quote:ThunderassMan schreef op 05 september 2013 @ 18:51:

[...]

Noteert: alle platen van Dolly P ritueel verbranden.

Als je Jolene maar met rust laat, anders doe ik een Avada Kedavra'tje.

(Ik dacht: een goeie doodsbedreiging doet het altijd wel lekker tijdens het rellen).
.
quote:DollyParton schreef op 05 september 2013 @ 18:46:

[...]

[...]

[...]

quote:Cateautje schreef op 05 september 2013 @ 18:56:

[...]

Maar wel lekker in de pers gooien hè en die zaak met naam en toenaam de wereld inslingeren als disciminerende wangedrochten.

Macht corrumpeert, dat blijkt wel weer.Nee, daar heb ik andere mensen voor. Dit was buiten mijn schuld om. Ik had ze geen opdracht gegeven maar ze hebben me zo hoog zitten dat ze voor me wilden opkomen. Zo snel oordelen altijd hè. Word ik altijd erg verdrietig van.
.
Hé Shalalalala, ondanks de onmetelijke verschillen tussen onze IQ's zitten we Dolly Partongewijs toch wel op één lijn .
Ik denk dat het bestaan van het Viva-forum al op middelbare scholen aan jongens bekend gemaakt moet worden.

Dan weten ze tenminste waar ze aan beginnen wanneer hun hormonen ze richting de gevulde bloesjes en hemdjes trappen duwen.

Achteraf weet je dat je kansloos was. Maarja, dat is achteraf.
.
quote:Cateautje schreef op 05 september 2013 @ 18:58:

[...]

Zeker weten. Een paar weken geleden moest ik me met hand en tand verdedigen wegens het misplaatsen van één letter. Jaja, slapeloze nachten van gehad.

Ik denk dat ik de mazzel heb dat ze het sneu voor me vinden dat ik gewoon niet beter weet en een relatief laag IQ heb.
quote:Cateautje schreef op 05 september 2013 @ 18:59:

[...]

Maar dat is wat die kerels hier continu doen, vissen naar de kleine dood, dus speel hem niet in de kaart alsjeblieft.Hij gaat zijn goddelijke gang maar qua vissen. Ik heb wel zin in een op het forum uitgevochten huwelijkscrisis.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven