doen jullie het erom ?

23-06-2008 00:35 240 berichten
Alle reacties Link kopieren
Elke rel mis ik........ wie bepaalt of geeft door dat er pas gereld gaat worden als ik er niet ben ? En waarom is dat ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:shahla schreef op 23 juni 2008 @ 00:37:

Ik mis ze ook vaak of krijg slechts de nasleep mee. Het is niet eerlijk! Dat gebeurt mij ook. Ik heb vaak laat door dat er in een topic een rel is uitgebroken. Als ik kom kijken zijn de forummers al wat gekalmeerd.
World of Warcraft: Legion
quote:misschicken schreef op 23 juni 2008 @ 09:29:

[...]

Nah, er werd alleen maar gedreigd met een ban voor een weekend, dus als het goed is is Minny vandaag weer terug in relland? Wel bijzonder dat iemand anders door mag Zeiken, zaniken gaan op het mod. topic, en dat Minny een ban krijgt
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ja maar Minny was al eerder die dag niet lief geweest voor de engeltjes, over oneerlijke moderaties enzo.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 juni 2008 @ 00:35:

Elke rel mis ik........ wie bepaalt of geeft door dat er pas gereld gaat worden als ik er niet ben ? En waarom is dat ?

Dat spreekt alleen maar voor je BGB vind ik...

Dat is dan ook een van de redenen dat ik jou als forumster vrij hoog heb staan....
quote:misschicken schreef op 23 juni 2008 @ 09:29:

[...]

Nah, er werd alleen maar gedreigd met een ban voor een weekend, dus als het goed is is Minny vandaag weer terug in relland? Ja alst goed is word de blokkade vandaag weer opgeheven zei minny net op msn
Ik stel ook voor dat er na de rel steeds door iemand een uitgebreid verslag opgesteld wordt, zodat mensen van de belrellijst, die om de een of andere (onverklaarbare) reden toch onbereikbaar waren, toch op de hoogte gebracht kunnen worden.
Misschien moeten we ons maar opdelen in relteams om rellen extra sjeu te geven. De relnichten en de huilies of zo. En iemand die verslag uitbrengt op rate de rel.

Oh daar een nare aanval van Iry. En daar een schijnbeweging van Rosanna, perfect uitgevoerd. Zou het een ban worden? Het publiek kijkt gespannen toe hoe de Relnichten optrekken. Maar daar komt een Huilie, in de verdediging. Goed opgevangen die belediging, en hij wordt teruggekaatst!
Bianca, had jij niet ooit een topic waar je rellen kon melden? Weet de naam van de titel niet meer, misschien kan je die uppen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:twijfelmeid schreef op 23 juni 2008 @ 09:23:

*sluit achter _soleil_ aan in de rij voor een plekje op de rel-bellijst*Note to self: twijfelmeid bellen bij rel
Heheheheheeeeeee, wat is dat nu weer hier? Rellen?

Ik geef me op als scheidsrechter, want ik ben een halve Zwitser, dus neutraal .

hmmm, ik bespeur een mogelijk begin van een rel op het visvijvertopic, maar het is nog sluimerend. Ik hou jullie op de

hoogte
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Feliciaatje schreef op 23 juni 2008 @ 09:42:

Oh daar een nare aanval van Iry. En daar een schijnbeweging van Rosanna, perfect uitgevoerd. Zou het een ban worden? Het publiek kijkt gespannen toe hoe de Relnichten optrekken. Maar daar komt een Huilie, in de verdediging. Goed opgevangen die belediging, en hij wordt teruggekaatst!
quote:rosanna08 schreef op 23 juni 2008 @ 09:55:

hmmm, ik bespeur een mogelijk begin van een rel op het visvijvertopic, maar het is nog sluimerend. Ik hou jullie op de

hoogte *zapt*
miss C, ff geduld, het is een MOGELIJK begin, je moet er ook niet te vroeg bij zijn!!!
Nah, heb al een risicoinventarisatie gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat het waarschijnlijk wel mee gaat vallen aangezien het 2 kerels zijn.
quote:misschicken schreef op 23 juni 2008 @ 10:03:

Nah, heb al een risicoinventarisatie gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat het waarschijnlijk wel mee gaat vallen aangezien het 2 kerels zijn.

Aha, dus geen catfight?

In het topic Zwanger - pil huh, hebben we een grappig trolletje. Maybe materiaal voor een rel maar ik denk het niet.
quote:lapin schreef op 23 juni 2008 @ 10:10:

[...]

Aha, dus geen catfight?

[afbeelding]neu, en dat scheelt al de helft.
quote:lapin schreef op 23 juni 2008 @ 10:10:

[...]

Aha, dus geen catfight?

[afbeelding]

maar uit het verleden is gebleken dat dat wel kan gebeuren als steun voor de beide heren, dus wanhoop niet Meiden

Lapin, wat een schatjes!
quote:_Soleil_ schreef op 23 juni 2008 @ 09:42:

Ik stel ook voor dat er na de rel steeds door iemand een uitgebreid verslag opgesteld wordt, zodat mensen van de belrellijst, die om de een of andere (onverklaarbare) reden toch onbereikbaar waren, toch op de hoogte gebracht kunnen worden.

Ja precies ja, de notulen dus.

Die jij die Zon, of moet dat gerouleerd worden? *zucht*
quote:Feliciaatje schreef op 23 juni 2008 @ 09:42:

Misschien moeten we ons maar opdelen in relteams om rellen extra sjeu te geven. De relnichten en de huilies of zo. En iemand die verslag uitbrengt op rate de rel.

quote:rosanna08 schreef op 23 juni 2008 @ 10:16:

[...]

maar uit het verleden is gebleken dat dat wel kan gebeuren als steun voor de beide heren, dus wanhoop niet Meiden

Oh gut, een meelooprel, dat zijn de ergste.......
quote:misschicken schreef op 23 juni 2008 @ 10:03:

O gats ja, nee, kerels moet je niet hebben, die doen een steek onder de gordel en een klets in het gezicht terug en dan gaan ze weer gewoon over tot de orde van de dag nadat er een een geintje maakt.

Heb je niks aan, aan mannenrellers.
quote:eleonora schreef op 23 juni 2008 @ 10:20:

[...]

O gats ja, nee, kerels moet je niet hebben, die doen een steek onder de gordel en een klets in het gezicht terug en dan gaan ze weer gewoon over tot de orde van de dag nadat er een een geintje maakt.

Heb je niks aan, aan mannenrellers.niet bij deze 2 haantjes Leo, die draaien al weken om elkaar heen
Bestaat er al een lijst van forummers met hoog rel potentie die je alleen maar hoeft te volgen en dan een goede kans maakt in een rel te rollen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven