Domme acties waar je met heel veel geluk weg komt

24-08-2019 11:15 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er wel eens iets onwijs doms gedaan maar met heel veel geluk weggekomen?

Ik had gisteren dus iets en ook al is t goed afgelopen, kan ik nog steeds wel door de grond zakken!

Ik leende een auto die ik uit de garage moest halen. Nooit eerder gebruikt en het duurde een eeuwigheid voor ik eindelijk de (zware) garagedeur openkreeg via een soort automatisch hefboomsysteem - ik bedacht nog, die deur gaat met een hoek open, daar moet ik aan denken als ik vanavond thuis kom.

Goed, dat was om half 8 's ochtends en ik bracht de auto rond 2 uur 's nachts weer terug. Lange dag. Ik moest de garage vanuit binnen open doen, dus auto neergezet en door de voordeur naar binnen gegaan.

Na wat gepruts ging de deur weer automatisch open... en er zat nog geen 10 cm tussen waar de deur langs ging en de voorkant van de auto.

Wat was dat genant geweest als t mis was gegaan.
Hello, can you hear me?
Alle reacties Link kopieren
Anyco schreef:
24-08-2019 11:49
Ik op de fiets en een toenmalige vriendin achter me op haar brommer, zij met haar voet tegen mijn fiets zodat we allebei lekker hard gingen :nope:
Door zo’n stelletje ben ik een keer ingehaald, net op een punt waar het fietspad smaller werd. Tik! Tegen mijn stuur. Ik over de kop en een zware hersenschudding.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Pindakaasjes schreef:
24-08-2019 12:53
Je schuift hiermee jouw eigen verantwoordelijkheid volledig aan de kant.
Want de schoonmaakploeg hoort nu eenmaal overal van af te blijven..??
Hiermee sla je wel een paar fikse stappen over.. 'jij' was namelijk degene die slordig en nalatig is geweest in de omgang met het geld en de kluis.. jij, en niemand anders!
Dat het goed is afgelopen is wel degelijk jouw dikke, vette mazzel en helemaal niet zo 'normaal' zoals jij beschrijft.
Normaal was het geweest als jij jouw taken naar behoren en vertrouwen had uitgevoerd.
Wat er dan alsnog kon gebeuren.. daar had jij dan niks aan kunnen doen.
Maar dit? nee zeg.. schaam jij je niet??
Joh, doe effe normaal. Ga jij je eens schamen over dit soort naar gedoe.

Ze post dit in een topic : Domme acties.... ze weet heus zelf wel dat het heel dom was. Duh.
Maud*de*Braose schreef:
24-08-2019 12:56
Zo, ga je lekker. Laat haar met rust joh, je maakt een hele hoop drama terwijl dat helemaal niet nodig is. Iedereen deelt hier stommiteiten, daarvoor hoef je niet zo los te gaan op haar.
Dat soort reacties kun je verwachten hier. Iemand die zichzelf veels te serieus neemt op deze zaterdagochtend.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
24-08-2019 12:56
Zo, ga je lekker. Laat haar met rust joh, je maakt een hele hoop drama terwijl dat helemaal niet nodig is. Iedereen deelt hier stommiteiten, daarvoor hoef je niet zo los te gaan op haar.

doe jij zelf even rustig a.u.b ?!

Dames en Heren die bij een Bank werken moeten verantwoordelijk met cijfers, contanten en kluizen omgaan lijkt me..?

En wanneer je dan eens een blunder begaat,, wat absoluut menselijk is.. ga dan achteraf niet prevelen dat de schoonmaakploeg nu eenmaal de handjes enkel voor afstoffen mag gebruiken en in een ideale wereld niemand zijn fiets op slot zou hoeven zetten..

come on zeg.. ik hoop wel iets meer vertrouwen te kunnen vestigen in Bank medewerkers.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
24-08-2019 12:53
Je schuift hiermee jouw eigen verantwoordelijkheid volledig aan de kant.
Want de schoonmaakploeg hoort nu eenmaal overal van af te blijven..??
Hiermee sla je wel een paar fikse stappen over.. 'jij' was namelijk degene die slordig en nalatig is geweest in de omgang met het geld en de kluis.. jij, en niemand anders!
Dat het goed is afgelopen is wel degelijk jouw dikke, vette mazzel en helemaal niet zo 'normaal' zoals jij beschrijft.
Normaal was het geweest als jij jouw taken naar behoren en vertrouwen had uitgevoerd.
Wat er dan alsnog kon gebeuren.. daar had jij dan niks aan kunnen doen.
Maar dit? nee zeg.. schaam jij je niet??
doe ff normaal joh, raar mens
:facepalm:
Pindakaasjes schreef:
24-08-2019 13:04
doe jij zelf even rustig a.u.b ?!

Dames en Heren die bij een Bank werken moeten verantwoordelijk met cijfers, contanten en kluizen omgaan lijkt me..?

En wanneer je dan eens een blunder begaat,, wat absoluut menselijk is.. ga dan achteraf niet prevelen dat de schoonmaakploeg nu eenmaal de handjes enkel voor afstoffen mag gebruiken en in een ideale wereld niemand zijn fiets op slot zou hoeven zetten..

come on zeg.. ik hoop wel iets meer vertrouwen te kunnen vestigen in Bank medewerkers.


Afbeelding
suzyqfive schreef:
24-08-2019 12:59
Door zo’n stelletje ben ik een keer ingehaald, net op een punt waar het fietspad smaller werd. Tik! Tegen mijn stuur. Ik over de kop en een zware hersenschudding.
Dat is mooi k*t.
Toen ik het deed was ik nog in de leeftijdscategorie die denkt dat ie onsterfelijk is, 28 jaar geleden.
Tegenwoordig ga ik niet harder dan ik zelf trappen kan.
Kukita-Del-Barrio schreef:
24-08-2019 13:03
Dat soort reacties kun je verwachten hier. Iemand die zichzelf veels te serieus neemt op deze zaterdagochtend.

Ja, jammer van een vermakelijk topic.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
24-08-2019 12:58
Als leerling liep ik stage in een verpleeghuis. Bijna aan het einde van mijn stage dus ik draaide ook nachtdiensten in mijn eentje op de afdeling. Gedeeltelijk demente en gedeeltelijke somatische patienten.

Een patient was nogal onrustig en verkouden. Een demente dame. Ze mocht bij onrust 0.5 ml van een kalmeringsdrankje en bij aanhoudende hoest 5 ml van een hoestdrankje.
Ze ging die nacht nogal tekeer met hoesten dus ik gaf haar haar hoestdrankje. Je raad het al, 5 ml kalmeringsdrankje.
Die mevrouw heeft zeker een week heel slecht gelegen en niemand wist waarom, ik ook niet want ik had nog steeds niet in de gaten dat ik de flesjes verwisseld had.

Ik was altijd heel uitgebreid in mijn verslagen dus ik had het wel genoteerd en een oplettende collega die na een paar dagen alles nog eens teruglas had het ineens in de gaten.
Op het matje komen bij de manager en uiteraard werd de familie ingelicht die het gelukkig goed opnam. Het was niet erg geweest als ze toen was overleden volgens hen omdat het zo ook geen leven voor haar was.

Maar jeetje, wat heb ik me een tijd klote gevoeld zeg.
Ah, dat is wel sneu voor je zeg. Maar ik durf te wedden dat je zo’n fout nooit meer hebt gemaakt ;)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Pindakaasjes schreef:
24-08-2019 13:04
doe jij zelf even rustig a.u.b ?!

Dames en Heren die bij een Bank werken moeten verantwoordelijk met cijfers, contanten en kluizen omgaan lijkt me..?

En wanneer je dan eens een blunder begaat,, wat absoluut menselijk is.. ga dan achteraf niet prevelen dat de schoonmaakploeg nu eenmaal de handjes enkel voor afstoffen mag gebruiken en in een ideale wereld niemand zijn fiets op slot zou hoeven zetten..

come on zeg.. ik hoop wel iets meer vertrouwen te kunnen vestigen in Bank medewerkers.
:blabla:
Pindakaasjes schreef:
24-08-2019 13:04
doe jij zelf even rustig a.u.b ?!

:blabla:


Klaar. :-D :-D
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 24-08-2019 13:10
65.75% gewijzigd
Pindakaasjes schreef:
24-08-2019 13:04
doe jij zelf even rustig a.u.b ?!
Dames en Heren die bij een Bank werken moeten verantwoordelijk met cijfers, contanten en kluizen omgaan lijkt me..?
Ja jongens dit MAG helemaal niet!! Eigenlijk was het gewoon een domme actie. En je moet ook niet teveel drinken en gevaarlijk doen in het verkeer en naar het huis van onbekende mannen of patienten drogeren. Het lijkt godnondeju wel of dit hele topic vol staat met domme acties waar je met heel veel geluk mee weg komt....

Pindakaasjes heb jij (behalve je posts op dit forum) wel eens iets doms gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Anyco schreef:
24-08-2019 13:05
Dat is mooi k*t.
Toen ik het deed was ik nog in de leeftijdscategorie die denkt dat ie onsterfelijk is, 28 jaar geleden.
Tegenwoordig ga ik niet harder dan ik zelf trappen kan.
Toen was ik zelf ook nog onsterfelijk :mrgreen: Ik was zestien. Ik stapte ook nog gewoon weer op mijn fiets om naar mijn werk te gaan maar ging vervolgens op mijn kassastoel onderuit :rofl:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-08-2019 16:30
Reden: offtopic & provoceren
0.00% gewijzigd
Murrmurr schreef:
24-08-2019 13:09
Ja jongens dit MAG helemaal niet!! Eigenlijk was het gewoon een domme actie. En je moet ook niet teveel drinken en gevaarlijk doen in het verkeer en naar het huis van onbekende mannen of patienten drogeren. Het lijkt godnondeju wel of dit hele topic vol staat met domme acties waar je met heel veel geluk mee weg komt....

Pindakaasjes heb jij (behalve je posts op dit forum) wel eens iets doms gedaan?

Echt, wat denken die forummers wel niet. Tssss......
Prada, dat was echt geluk hebben na zo'n fout. Eentje die kan gebeuren maar daar zal je echt last van hebben gehad.
[...]

Doorzichtig. :rofl:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-08-2019 16:30
Reden: quote verwijderd
81.10% gewijzigd
suzyqfive schreef:
24-08-2019 13:06
Ah, dat is wel sneu voor je zeg. Maar ik durf te wedden dat je zo’n fout nooit meer hebt gemaakt ;)
Inderdaad, nooit meer gebeurd. En veel steun van collega's die vertelden dat iedereen een keer een fout maakt met medicatie en dat het dan nooit meer gebeurd. Maar dit had wel desastreuze gevolgen, een hele familie die dacht dat ze afscheid moesten nemen. :'(
Murrmurr schreef:
24-08-2019 13:09
Ja jongens dit MAG helemaal niet!! Eigenlijk was het gewoon een domme actie. En je moet ook niet teveel drinken en gevaarlijk doen in het verkeer en naar het huis van onbekende mannen of patienten drogeren. Het lijkt godnondeju wel of dit hele topic vol staat met domme acties waar je met heel veel geluk mee weg komt....

Pindakaasjes heb jij (behalve je posts op dit forum) wel eens iets doms gedaan?
Ja, zo raar. :rofl:
Lucifer2018 schreef:
24-08-2019 13:11
Prada, dat was echt geluk hebben na zo'n fout. Eentje die kan gebeuren maar daar zal je echt last van hebben gehad.
Zeker weten.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 24-08-2019 13:13
4.12% gewijzigd
Pindakaasjes schreef:
24-08-2019 13:10
Ga maar lekker los hoor Viva Dames!
Mijn popcorn is bijna klaar :popcorn:
Wie zit zich nu eigenlijk op te winden he'?!
:sun:
Hoe oud ben jij? Je gedrag komt erg babyboomerig op me over.
Alle reacties Link kopieren
Heldens schreef:
24-08-2019 13:13
Hoe oud ben jij? Je gedrag komt erg babyboomerig op me over.
Je mag het helemaal zelf invullen.
:-D :daisy:
Pindakaasjes schreef:
24-08-2019 13:04
doe jij zelf even rustig a.u.b ?!

Dames en Heren die bij een Bank werken moeten verantwoordelijk met cijfers, contanten en kluizen omgaan lijkt me..?

En wanneer je dan eens een blunder begaat,, wat absoluut menselijk is.. ga dan achteraf niet prevelen dat de schoonmaakploeg nu eenmaal de handjes enkel voor afstoffen mag gebruiken en in een ideale wereld niemand zijn fiets op slot zou hoeven zetten..

come on zeg.. ik hoop wel iets meer vertrouwen te kunnen vestigen in Bank medewerkers.
Door dit soort hysterische reacties verpest je het hele topic. Alsjeblieft zeg, ga gewoon weg hier.
prada schreef:
24-08-2019 12:58
Als leerling liep ik stage in een verpleeghuis. Bijna aan het einde van mijn stage dus ik draaide ook nachtdiensten in mijn eentje op de afdeling. Gedeeltelijk demente en gedeeltelijke somatische patienten.

Een patient was nogal onrustig en verkouden. Een demente dame. Ze mocht bij onrust 0.5 ml van een kalmeringsdrankje en bij aanhoudende hoest 5 ml van een hoestdrankje.
Ze ging die nacht nogal tekeer met hoesten dus ik gaf haar haar hoestdrankje. Je raad het al, 5 ml kalmeringsdrankje.
Die mevrouw heeft zeker een week heel slecht gelegen en niemand wist waarom, ik ook niet want ik had nog steeds niet in de gaten dat ik de flesjes verwisseld had.

Ik was altijd heel uitgebreid in mijn verslagen dus ik had het wel genoteerd en een oplettende collega die na een paar dagen alles nog eens teruglas had het ineens in de gaten.
Op het matje komen bij de manager en uiteraard werd de familie ingelicht die het gelukkig goed opnam. Het was niet erg geweest als ze toen was overleden volgens hen omdat het zo ook geen leven voor haar was.

Maar jeetje, wat heb ik me een tijd klote gevoeld zeg.
Laat pindakaasje dit niet lezen aub.

Afbeelding
Kukita-Del-Barrio schreef:
24-08-2019 13:17
Afbeelding
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven