Drie miljoen tweehonderdduizend Dollar

16-05-2014 07:51 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van:

danwilly45

Beantwoorden

Om:

2014-04-17 23:17:41

Berichttekst:

Geachte heer , Ik ben Daniel Wilson . Ik ben contact met u op om een verlaten Drie miljoen tweehonderdduizend Amerikaanse dollars achtergelaten door mij laat klanten die uit uw land in uw land over te brengen naar uw bankrekening . Wijlen mijn cliënt overleed in 2007 met zijn naaste kin.i proberen om u te presenteren aan de bank als de nabestaanden Meer details moet zo snel gaat u akkoord met deze transactie afhandelen met mij naar u worden verzonden . e-mail ; ( danielwilsonutb@yahoo.com ) Mobile +22899617892 vergeet dan niet om te antwoorden met je prive e-id

Goh dat is aardig van Daniel ben ik blij dat ik fout klikte en bij mijn inbox terecht kwam.

Wel jammer dat Daniel de Nederlandse taal niet zo goed onder de knie heeft.

Waarom zijn er toch mensen die hier echt intrappen?
Snap ik ook niet! Ik kreeg laatst ook zo'n mail.
Het idee is toch juist om slachtoffers er op te selecteren dat ze zo dom zijn dat ze ook niet evt naar de politie gaan als ze opgelicht worden...?
En hoe zou deze meneer dan weten dat ik "dom" ben?

Door mijn reacties op het viva forum te lezen terwijl dit ergens een man uit Nigeria is en geen Nederlands kan lezen?
Arme jij.. Mijn vriendinnetje 'kreeg' tenminste nog 9 miljoen
Oh dat vind ik gemeen!
Ben jij ook al rijk? Ik ook! vier miljoen pond. Via sms. Een aardige meneer had dat voor mij bij elkaar gespaard. Lief he!? Hij kende me niet eens.
Ik begrijp niet waarom ze het blijven proberen, zouden er echt mensen zijn die erin trappen?
verba volant, scripta manent.
Er trappen blijkbaar echt mensen in ja . Laatst bij dr. Phil ook een paar keer achter elkaar van die vrouwen die verliefd waren op een foto. Terwijl er gewoon een Nigeriaan achter een computer zit en die vrouwen maar geld overmaken.
Er is eens iemand op in gegaan voor de lol en die man heeft die oplichters zo ver gekregen dat ze juist geld naar hem overmaakten. Vind ik wel een goede grap.
Cum non tum age
Dan ga ik toch maar een poging wagen !
Zeg Derp, ik vind dat je dit met het groepje moet delen hoor!!
Maar als je ff googelt op 419 Nigeria scam, kom je hopen websites tegen van mensen die deze scam bestrijden en proberen de oplichters zo lang mogelijk aan het lijntje te houden. Best grappig (don't try this at home, zeg ik er dan bij, want voor je het weet heb je wel per ongeluk informatie weggegeven waar ze wat mee kunnen).
Goedemorgen,

Heb er ooit een tv programma over gezien, waar de makers de Nigeriaan naar een Belgische stad lieten komen met de belofte van heel veel geld. Was hilarisch.
quote:Kastanjez schreef op 16 mei 2014 @ 09:02:

Maar als je ff googelt op 419 Nigeria scam, kom je hopen websites tegen van mensen die deze scam bestrijden en proberen de oplichters zo lang mogelijk aan het lijntje te houden. Best grappig (don't try this at home, zeg ik er dan bij, want voor je het weet heb je wel per ongeluk informatie weggegeven waar ze wat mee kunnen).

Klopt!

Er is ook zo'n oplichtingstruc dat men een auto of motor in het buitenland (bij voorkeur UK) wil verkopen. Heeft mijn man eens aan de hand gehad via marktplaats geloof ik. Hij heeft ze zo lang mogelijk heen en weer laten mailen en doen totdat het niet langer ging.
Ik heb de afgelopen maand al twee keer de jackpot gewonnen in de UK... De miljoenen stromen binnen, ik hoef me steeds alleen maar even bekend te maken via een Gmail adres.
Ik krijg ze niet vaak, dus grappig, want er komt er echt nét eentje binnen:

Hallo

Mijn excuses voor het directe contact. Er is een overleden cliënt van mijn bank; Hij verliet de som van USD 18 miIjoen in zijn premium account. Daarom is het belangrijkste doel van deze aankondiging is te zoeken uw hulp bij de overdracht van deze fondsen. Als u geïnteresseerd bent, kunt u reageren zo snel mogelijk voor gedetailleerde informatie. Dank u.

Met vriendelijke groet,

Larry.
Ik kreeg er vanmorgen ook 1, maar dan met 18 miljoen dollar!

Wat een feest, ik heb mijn huis al te koop gezet en ga op zoek naar een mooie villa in onze woonplaats. Het geld moet nog binnen komen maar dat is slechts een detail.
Grief is just love with nowhere to go
O, ik heb dezelfde als Ratatouille. Matig, dat wordt delen.

Maar 9 miljoen is ook wel fijn.
quote:Maleficent schreef op 16 mei 2014 @ 09:44:

O, ik heb dezelfde als Ratatouille. Matig, dat wordt delen.

Maar 9 miljoen is ook wel fijn.

Oh, jammer!

Maar van 2 x 9 miljoen kunnen we evengoed nog 2 leuke villa's kopen toch?
Maleficent, zouden we familie van elkaar zijn denk je?
Een "naaste kin"
quote:.Ratatouille schreef op 16 mei 2014 @ 09:50:

[...]

Oh, jammer!

Maar van 2 x 9 miljoen kunnen we evengoed nog 2 leuke villa's kopen toch? Kom je gezellig naast me wonen
quote:Maleficent schreef op 16 mei 2014 @ 09:58:

[...]

Kom je gezellig naast me wonen Yep, of een too under wan kapper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven