Durf te vragen, deel 10
dinsdag 7 februari 2017 om 06:28
Geen, zowel de leuke als niet leuke periodes hebben mij gevormd en overdoen zou veranderingen brengen die niet te overzien zijn (Butterfly effect).
Wat doe jij als iemand tegenover je on de trein zijn nagels zit te vijlen waarbij hij regelmatig het afval van zijn schoot veegt?
Wat doe jij als iemand tegenover je on de trein zijn nagels zit te vijlen waarbij hij regelmatig het afval van zijn schoot veegt?
anoniem_6428789dcd711 wijzigde dit bericht op 07-02-2017 07:00
Reden: Nagels veilen met een veil gekocht op een vijling
Reden: Nagels veilen met een veil gekocht op een vijling
% gewijzigd
dinsdag 7 februari 2017 om 06:32
quote:febag schreef op 07 februari 2017 @ 06:28:
Geen, zowel de leuke als niet leuke periodes hebben mij gevormd en overdoen zou veranderingen brengen die niet te overzien zijn (Butterfly effect).
Wat doe jij als iemand tegenover je on de trein zijn nagels zit te veilen waarbij hij regelmatig het afval van zijn schoot veegt?
Ik zou een bod doen op zijn nagels.
Wat is het Butterfly effect? Heeft dat te maken met "onze Butterfly?
(Edit.. Das dat het gefladder van een vlinder uiteindelijk een orkaan tot gevolg kan hebben he? Schiet me nu te binnen..)
Wat doe jij als iemand tegenover je on de trein zijn nagels zit te veilen waarbij hij regelmatig het afval van zijn schoot veegt?
Ik zou een bod doen op zijn nagels.
Wat is het Butterfly effect? Heeft dat te maken met "onze Butterfly?
(Edit.. Das dat het gefladder van een vlinder uiteindelijk een orkaan tot gevolg kan hebben he? Schiet me nu te binnen..)
dinsdag 7 februari 2017 om 06:46
Ook maar ik doelde op het effect dat iemand terug reist naar de prehistorie met als nadrukkelijke instructie dat hij niks mag veranderen maar per ongeluk doodt hij in de prehistorie een vlinder en als hij dan terug komt is Amerika veranderd in een verschrikkelijke dictatuur (hé, wacht eens... Wie heeft er hier door de tijd gereisd???).
Waar heb jij het laatst je een excuses voor aangeboden?
Waar heb jij het laatst je een excuses voor aangeboden?