Durf te vragen deel 24
zondag 17 mei 2026 om 09:11
zondag 17 mei 2026 om 12:17
Op eentje staat een oude kandelaar van mijn oma, op een andere een pot met een verplant. Op de rest in de woonkamer niks. Heb daar 3 lege vensterbanken.
In de slaapkamer 2 houten beelden en in de logeerkamer waar ook ons bureau staat ligt post wat ik nog moet opruimen.
In de badkamer staat er niks op.
Vind jij dat er wat op moet staan?
In de slaapkamer 2 houten beelden en in de logeerkamer waar ook ons bureau staat ligt post wat ik nog moet opruimen.
In de badkamer staat er niks op.
Vind jij dat er wat op moet staan?
zondag 17 mei 2026 om 13:28
zondag 17 mei 2026 om 19:41
Yup beide. En verder ook nog graag creatief oude meubels etcetera opknappen en beschilderen. Mijn tuin is wat apart vol opgeknapte spullen en schilderijen aan de muur tussen de planten en bomen. Laatste is een houtskool tekening inleggen op een kastje epoxy erover en klaar voor 100 jaar.
Ben jij creatief?
Ben jij creatief?
zondag 17 mei 2026 om 22:05
Hier dus 2 hoogslapers en idd wat een ramp om op te maken
2 persoons, toen ik nog getrouwd was had ik dit bed gekocht met toenmalige partner. Maar ik vind het zelf ook fijn om in een groot bed te liggen. En ik heb sinds half jaar nieuwe relatie, dus het is wel handig
Hoe groot is jouw bed? Qua afmetingen?
2 persoons, toen ik nog getrouwd was had ik dit bed gekocht met toenmalige partner. Maar ik vind het zelf ook fijn om in een groot bed te liggen. En ik heb sinds half jaar nieuwe relatie, dus het is wel handig
Hoe groot is jouw bed? Qua afmetingen?
Voor iedereen een groene tuin
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in