Durf te vragen deel 24
dinsdag 10 maart 2026 om 23:06
Vroeger 3-4 keer per jaar (ook ballet en opera). De laatste jaren nooit meer. Vanaf het moment dat ik erachter kwam dat de kaarten voor de leukste voorstellingen al bij voorbaat vergeven (uitverkocht) waren aan een dik sponsorbedrijf, waarvan ik de naam niet noem om Groningers niet witheet te maken. Dat voelt niet goed.
Wat doe jij uit principe niet?
Wat doe jij uit principe niet?
vlinderkracht wijzigde dit bericht op 10-03-2026 23:07
Reden: werd ingehaald
Reden: werd ingehaald
3.22% gewijzigd
- ik ben zacht, maar ik breek niet -
woensdag 11 maart 2026 om 14:25
Vroeger was ik zelf kind dus ik kan de vergelijking niet goed maken. Maar ik denk dat over het algemeen de kinderen uit kansrijke gezinnen meer verwend zijn op het gebied van: inspraak hebben in de regels thuis, het gezag van ouders in twijfel trekken e.d.
Wat heb je in jouw kindertijd gemist?
Wat heb je in jouw kindertijd gemist?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 11 maart 2026 om 19:23
woensdag 11 maart 2026 om 22:22
(Spelfout in je vraag?)
Voor mij is een fijne date night: allebei goed gehumeurd, stuk wandelen of fietsen (richting het restaurant), lekker eten, goed gesprek, lachen, flirten, seks en als kers op de taart: uitslapen!
(Helaas is zo’n date night op allerlei vlakken al heel lang niet meer voorgekomen)
Wat is voor jou een taboe?
Voor mij is een fijne date night: allebei goed gehumeurd, stuk wandelen of fietsen (richting het restaurant), lekker eten, goed gesprek, lachen, flirten, seks en als kers op de taart: uitslapen!
(Helaas is zo’n date night op allerlei vlakken al heel lang niet meer voorgekomen)
Wat is voor jou een taboe?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 13 maart 2026 om 08:21
Stiekem hoop ik nu dat jij een “Genie in a bottle” bent, Ingelke.
En dat als ik vanavond thuiskom ik iedereen verras met een verrukkelijke sterwaardige maaltijd, in een half uurtje gemaakt van weinige ingrediënten.
Oh ja, en een handstand.
Dat zijn 2 wensen. Dus.
Wat zou je af willen leren?
En dat als ik vanavond thuiskom ik iedereen verras met een verrukkelijke sterwaardige maaltijd, in een half uurtje gemaakt van weinige ingrediënten.
Oh ja, en een handstand.
Dat zijn 2 wensen. Dus.
Wat zou je af willen leren?
- ik ben zacht, maar ik breek niet -
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in