Durf te vragen!
zondag 17 april 2016 om 22:30
quote:Corona67 schreef op 17 april 2016 @ 22:25:
Oliebol
Als je 1 dag zou mogen doen wat je zou willen en wat verder geen gevolgen zou hebben. Wat zou dat zijn?Leuke vraag maar wel lastig... heel luxe eten en drinken aangezien dat geen gevolgen heeft voor mn bankrekening verder moet ik er eerst over nadenken.
Oliebol
Als je 1 dag zou mogen doen wat je zou willen en wat verder geen gevolgen zou hebben. Wat zou dat zijn?Leuke vraag maar wel lastig... heel luxe eten en drinken aangezien dat geen gevolgen heeft voor mn bankrekening verder moet ik er eerst over nadenken.
zondag 17 april 2016 om 22:35
Begrijp ik het goed dat de vraag blijft staan? In dat geval (hoop dat ik het red in 1 dag)... Ik zou dan naar Mount Everest vliegen; wat zou ik die graag eens willen zien. Liever nog zou ik er langer blijven en gaan klimmen, maar alleen zien is ook al leuk.
Er was intussen een nieuwe vraag gepost, kreeg ik niet te zien. Mijn vakantie begint direct met weggaan:strandwandeling, naar een stad of museum of camping o.d.
Wat is het mooiste kado dat je ooit gekregen hebt?
Er was intussen een nieuwe vraag gepost, kreeg ik niet te zien. Mijn vakantie begint direct met weggaan:strandwandeling, naar een stad of museum of camping o.d.
Wat is het mooiste kado dat je ooit gekregen hebt?
zondag 17 april 2016 om 22:44
De ontmoeting met mijn huidige vriend. We leerde elkaar kennen in een online spel, waar miljoenen mensen tegelijkertijd spelen. En toch raakten juist wij tweeën aan de praat met elkaar. En nu zijn we al meer dan 3 jaar samen! De eerste ontmoeting was op een treinstation bij mij in de buurt. Hij was 1,5 uur met de trein gekomen om mij te ontmoeten, voor de eerste keer!
Wat is je leukste herinnering?
zondag 17 april 2016 om 22:53
quote:Mepi schreef op 17 april 2016 @ 22:44:
De ontmoeting met mijn huidige vriend. We leerde elkaar kennen in een online spel, waar miljoenen mensen tegelijkertijd spelen. En toch raakten juist wij tweeën aan de praat met elkaar. En nu zijn we al meer dan 3 jaar samen! De eerste ontmoeting was op een treinstation bij mij in de buurt. Hij was 1,5 uur met de trein gekomen om mij te ontmoeten, voor de eerste keer!
De geboorte van mijn dochter.
Daarnaast denk ik blij terug aan de periode dat ik woonde en werkte in de VS.
Twee dromen, allebei waargemaakt.
Heb jij je dromen nagejaagd?
De geboorte van mijn dochter.
Daarnaast denk ik blij terug aan de periode dat ik woonde en werkte in de VS.
Twee dromen, allebei waargemaakt.
Heb jij je dromen nagejaagd?