Durf te vragen.
donderdag 4 juni 2026 om 21:21
Een nieuw topic, deel 25!
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
majadeb wijzigde dit bericht op 04-06-2026 21:33
29.62% gewijzigd
donderdag 1 oktober 2026 om 14:00
Heel kort geleden nog. Van iemand die zich had gesuïcideerd. Ik stond niet dichtbij, mijn beste vriendin wel. De uitvaart was kil en onpersoonlijk. Ook wat verwijtend. Ik heb zelfs nog een traantje gelaten, puur vanwege het verdriet om zijn eenzaamheid en uitzichtloosheid, en dan met een familie die volkomen koud en routinematig zijn afscheid afhandelde. Bah.
Ik geef de vraag nog een keer door
Ik geef de vraag nog een keer door
donderdag 1 oktober 2026 om 14:11
*Wat naar en verdrietig Nieuweling.
Het was een prettige en persoonlijke uitvaart precies zoals de overledene het had gewild. Ze had alles vastgelegd wie ze op de dienst en koffietafel wilde hebben, de kaart en muziek. De bloemen, kleding en kist hebben we wel uitgezocht en we waren het met z’n vieren ook meteen eens wat zij zou willen.
De dienst zelf ging niet helemaal vlekkeloos maar ook dat zou ze een mooi verhaal hebben gevonden. Wat een prachtig mens vond ik haar en dankbaar dat ik haar heb gekend.
Heb je huisdieren?
Het was een prettige en persoonlijke uitvaart precies zoals de overledene het had gewild. Ze had alles vastgelegd wie ze op de dienst en koffietafel wilde hebben, de kaart en muziek. De bloemen, kleding en kist hebben we wel uitgezocht en we waren het met z’n vieren ook meteen eens wat zij zou willen.
De dienst zelf ging niet helemaal vlekkeloos maar ook dat zou ze een mooi verhaal hebben gevonden. Wat een prachtig mens vond ik haar en dankbaar dat ik haar heb gekend.
Heb je huisdieren?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in