Durf te vragen.
donderdag 4 juni 2026 om 21:21
Een nieuw topic, deel 25!
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
majadeb wijzigde dit bericht op 04-06-2026 21:33
29.62% gewijzigd
dinsdag 14 juli 2026 om 22:57
Nee, dat doe ik mijn huisgenoten niet aan. En de overburen ook niet. Mijn kamer heeft aan één kant (de grootste kant) alleen maar raam. En dat gordijn staat open, want ik hou van licht en zon in mn kamer. Heerlijk. Maar niet handig voor bloot.
Ik las vandaag op een pagina op Instagram, kids & kurken, het verhaal van een dame van 48 die wel weer eens met haar man op vakantie wilde, en dus zonder haar kinderen. Haar jongste zoon van 18 was er eigenlijk van uitgegaan dat hij gewoon mee mocht op vakantie. Zij wil dat pertinent niet, houdt voet per stuk, en wil alleen met haar man. Ze vindt hem oud genoeg om thuis te blijven. Ik vind hier wat van. En jij? Wat vind jij?
Ik las vandaag op een pagina op Instagram, kids & kurken, het verhaal van een dame van 48 die wel weer eens met haar man op vakantie wilde, en dus zonder haar kinderen. Haar jongste zoon van 18 was er eigenlijk van uitgegaan dat hij gewoon mee mocht op vakantie. Zij wil dat pertinent niet, houdt voet per stuk, en wil alleen met haar man. Ze vindt hem oud genoeg om thuis te blijven. Ik vind hier wat van. En jij? Wat vind jij?
woensdag 15 juli 2026 om 05:29
woensdag 15 juli 2026 om 12:07
woensdag 15 juli 2026 om 15:45
woensdag 15 juli 2026 om 16:30
We hebben het goed, met een mooi huis en alles wat we nodig hebben aanwezig of binnen bereik. We kunnen ook goed sparen en we zijn beide geen big spenders. Ook beseffen we dat dit alles niet vanzelfsprekend is, de situatie in mijn jeugd was in elk geval heel anders qua financiën.
Ik geef de vraag nog eens door.
Ik geef de vraag nog eens door.
woensdag 15 juli 2026 om 17:47
Hier hetzelfde. Maar begin dit jaar door verschillende redenen een spannende keuze gemaakt door mijn baan op te zeggen en veel inkomen in te leveren dus ik leef momenteel bewust en zuinig. Op dit moment voelt rust en weinig inkomen beter dan altijd druk & stress en een goed salaris.
Bekijk jij folder van supermarkten voor aanbiedingen en bezoek je dan meerdere winkels voor die aanbiedingen?
Bekijk jij folder van supermarkten voor aanbiedingen en bezoek je dan meerdere winkels voor die aanbiedingen?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in