Durf te vragen.
donderdag 4 juni 2026 om 21:21
Een nieuw topic, deel 25!
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
majadeb wijzigde dit bericht op 04-06-2026 21:33
29.62% gewijzigd
dinsdag 9 juni 2026 om 19:29
dinsdag 9 juni 2026 om 23:53
Wel - Omdat er dan hopelijk een paar mooie zomermaanden aankomen. Wat mij betreft mag het van 15 juni tot 15 september stralend mooi weer worden met veel zon, fijne temperaturen (graadje of 24) en regen in de nacht.
Niet - Omdat de klok dan al weer teruggaat (en hoewel we dat pas in oktober echt gaan merken, kijk ik er absoluut niet naar uit dat het eind augustus alweer om een uur of 8 donker is. Ik hou van het vele en lange licht. De de donkerte van de herfst en wintermaanden geven altijd iets beklemmends.
Van welk seizoen hou jij het meest?
Niet - Omdat de klok dan al weer teruggaat (en hoewel we dat pas in oktober echt gaan merken, kijk ik er absoluut niet naar uit dat het eind augustus alweer om een uur of 8 donker is. Ik hou van het vele en lange licht. De de donkerte van de herfst en wintermaanden geven altijd iets beklemmends.
Van welk seizoen hou jij het meest?
woensdag 10 juni 2026 om 06:23
woensdag 10 juni 2026 om 07:05
Als ik naar links kijk zie ik de straat met ventweg en parkeervakken en huizen aan de overkant.
Als ik recht vooruit de schuifpui kijk zie ik een daktuin en dan de volgende toren met appartementen.
Kijk ik naar rechts over de daktuin kijk ik naar het park waar het nu momenteel mooi groen is.
Hoeveel ramen heb jij in de woonkamer? ( Inclusief de open keuken hier heb ik er 9)
Als ik recht vooruit de schuifpui kijk zie ik een daktuin en dan de volgende toren met appartementen.
Kijk ik naar rechts over de daktuin kijk ik naar het park waar het nu momenteel mooi groen is.
Hoeveel ramen heb jij in de woonkamer? ( Inclusief de open keuken hier heb ik er 9)
woensdag 10 juni 2026 om 07:41
woensdag 10 juni 2026 om 09:16
Opruimen.
Zojuist kwam ik langs dit nummer:
https://m.youtube.com/watch?v=zt0Mjjg_q_I
(Mexi-hiiiiiiiii-cooooooo)
Vreselijk natuurlijk. En een enorme oorwurm.
Welke oude Nederlandse “klassieker” blijft bij jou hangen?
Zojuist kwam ik langs dit nummer:
https://m.youtube.com/watch?v=zt0Mjjg_q_I
(Mexi-hiiiiiiiii-cooooooo)
Vreselijk natuurlijk. En een enorme oorwurm.
Welke oude Nederlandse “klassieker” blijft bij jou hangen?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in