E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
To whom it may concern:

Toomler was ontzettend leuk gisteravond. We hebben ons buikpijn gelachen. Verder ook gewoon heel gezellig geweest, zeer geslaagde avond.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Mail beantwoord
Kijk, da's mooi nieuws. Zowel van Minny als van DS als van Jonna.
quote:Donkeyshot schreef op 09 november 2009 @ 17:26:

To whom it may concern:

Toomler was ontzettend leuk gisteravond. We hebben ons buikpijn gelachen. Verder ook gewoon heel gezellig geweest, zeer geslaagde avond.Ja, hoe was het?? More details!
Voor herhaling vatbaar zou ik zeggen.
O, jullie zitten allemaal hier ik zal de foto's hier ook even zetten:

Vandaag heeft Jonna de opbrengst gebracht voor Energy4all, die jullie hebben opgehaald op de HalloMeeting

Heel erg bedankt, zoals jullie zien is hij meteen druk aan het tellen geslagen, het zit met dat wat Zwieber nog daar heeft net onder de 200 euro, en wij ronden het naar boven af en storten 200 euro naar de stichting namens de Viva dames en heren!

Stressed is just desserts spelled backwards
Wat een leuke foto's Mal! Moet ik het overige geld dan naar jou overmaken?
200, niet slecht!
Mail me anders ff het rekeningnummer op: z.wieber@hotmail.com
quote:Brummetje schreef op 09 november 2009 @ 18:40:

Voor herhaling vatbaar zou ik bijna zeggen.

Hahaha, zo maak je me wel supernieuwsgierig hoor!

Male, super! Leuke foto's ook!
Dames, wat leuk dat jullie geld hebben gedoneerd aan energy4all. Heel goed!
quote:Nijntje schreef op 09 november 2009 @ 20:15:

Dames, wat leuk dat jullie geld hebben gedoneerd aan energy4all. Heel goed!Graag gedaan hoor
Ja, dat was wel het grootste offer hè?
Jullie krijgen dan trouwens wel langer haar te zien, heb besloten het weer te laten groeien. Tot hoever, dat weet ik niet.
Ik ga trouwens alvast kaartjes bestellen voor Toomler 13 december. Heb nog een maand om te bedenken wie er meegaat. Misschien wil Boogje deze keer wel mee
Ik heb aangeboden om weer mee te gaan, maar een ander is vrij om hetzelfde te zeggen (behalve het 'weer' dan). Maar ik vond het gewoon heel erg leuk!! En DS is ook leuk.
Brum, ff een vraagje aan je waar ik wel nieuwsgierig naar ben: heb jij nou het idee dat je sinds de meet anders behandeld wordt, misschien vriendelijker of reageert men precies hetzelfde als eerst op je? Ik denk dat je best wel een positieve indruk heb achtergelaten en dat de meeste mensen die gemeet hebben nu anders bekeken worden maar dat bij jou, gezien jouw omstreden reputatie alhier, dat verschil misschien beter merkbaar is. Vandaar dat ik het aan jou vraag.
Ja ik merk dat inderdaad. Het is vriendelijker. En dat vind ik fijn.
quote:Brummetje schreef op 10 november 2009 @ 09:08:

Ja ik merk dat inderdaad. Het is vriendelijker. En dat vind ik fijn.Wat ontzettend leuk te horen!
Hahaha, DS, wachten tot de volgende meet duurt je te lang? En dat je Boogje zo graag eerder wil ontmoeten... ik kan me dat van een heleboel mensen voorstellen hoor... maar van jou vind ik dat dan wel weer wonderlijk fascinerend.
Leg ik je nog wel een keer uit

En Brummetje is een schatje trouwens. IRL althans. Over haar forum reputatie doe ik geen uitspraken
Kijk, dat is het mooie van een meet, men is daarna doorgaans vriendelijker tegen elkaar. Ziet men toch ineens dat men wel degelijk te maken heeft met echte mensen
Echte mensen?

Doe 's niet zo gek, het is toch maar internet.

Komt door m'n lengte DS...
Echte mensen?!

Oh. Dan zal ik maar eens gaan gedragen zeker?

Hahaha, DS, je weet het wel te brengen hoor. Vooruit met de geit. Je bent latent homo en je vindt Boogje vreselijk aantrekkelijk? Zoiets? In dat geval is het wel heel erg spijtig voor je dat Boogje niet thuis geeft.

Misschien moet je er een topic over openen op relaties! Dan hoeven we dit topic niet te vervuilen. En dan kom ik je dáár wel uitleggen dat het afwijzen van een uitnodiging en het negeren van een nieuwe uitnodiging zoiets betekent als "he's just not that into you". En dat er vast nog andere mannen op de wereld zijn, die wél op mannen vallen.

Wat zeg ik?

Ik zou je er zelfs nog een dikke bij geven dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven