E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
*zucht* .. krijg nog geen reactie ook.. ik ben zielig..
Stappen. Dat was jouw idee. Ik haak alleen maar aan. Of word ik nu opeens geacht initiatief te nemen?

Dushidear, ik weet dat ik ontzettend aantrekkelijke billen heb, maar heb je er nu nog niet genoeg aan gezeten?
quote:boogje schreef op 14 november 2009 @ 21:05:

Nou weet ik het nog niet.. .. wat gaan we doen vanavond??..Laat die twee maar aan hun communicatie werken dan gaan wij wat leuks doen samen.
Hallo, krijg ik ook nog tijd om te typen of wat?!
ik wil nog even benadrukken dat het zaterdag avond is.. stapavond.. en dat ik in plaats van stappen op een vrouwenforum zit te chatten en met een schuin oog naar "ik hou van holland" zit te kijken... da's toch te triest voor woorden..

*gaat in een hoekje liggen huilen*
quote:mamalief schreef op 14 november 2009 @ 21:09:

Laat die twee maar aan hun communicatie werken dan gaan wij wat leuks doen samen. *kijkt op met betraande ogen en grote snottebel uit de neus.. *.. jij bent ook nief lief.. jij hebt me zelfs geblockt!..
Dames, zullen we Boogje eerlijk vertellen wat we van huilende mannen vinden???

Nahhh... of toch maar niet?

*vist Boogje uit de hoek en drukt 'm aan d'r boezem*
*duwt 'm weer weg*

Ja dáhag. Snottebellen aan mijn goeie goed, daar pas ik voor. Dat pik ik van mijn kind zelfs niet.
quote:boogje schreef op 14 november 2009 @ 21:10:

[...]

*kijkt op met betraande ogen en grote snottebel uit de neus.. *.. jij bent ook nief lief.. jij hebt me zelfs geblockt!..

HUh?

Ik?

Jou?

Geblockt?

Xou nie durrefe seg!
*krabbelt weer overeind en snuit z'n neus*.. ..

maar goed.. over tot de orde van de dag..
Ik heb Dushi weggejaagd geloof ik..
Hahaha, ja, over tot de orde van de dag. Dus. Waar hadden we het over. Geblockt? Je gaat me toch niet vertellen dat dat een-tweetje al lang en breed opgezet is hè?

Tssssk. Sloerie!
(Dat stappen kan ik op mijn buik schrijven nu, zeker? )
ik heb in de gaten dat als ik naar de meet kom ik hier regelmatig moet bijlezen om niet helemaal achter de feiten aan te lopen
schaapje.. nee hoor.. zoveel nuttigs wordt hier niet geschreven.. is het zelfde geouwehoer als tijdens de meet..
Ja maar dat zit ik in de goede Fibe of zo
Nou.... ehhh... als je de posts van vanavond als representatief beschouwt, vrees ik juist dat je in een volledig verkeerde vibe komt te zitten...
sgaapie komt van de S PijlerT dus dat zal wel los lopen GRIJNZ
Dat bedoel ik. Verkeerde fibe.
Tssssssssk Q, als jij op de meet bent en B ook dan is het een en al S fibe heur!
Ik heb Minny beloofd mijn lady like zelf te zijn.
Hahaha, Mamalief, je weet me mooi neer te zetten zeg.

Ik wil niemand hier teleurstellen verder, maar ik denk dat dat reuze mee gaat vallen.
Zo daar was ik weer.... moest eventjes wat doen
En Boogje en DS ook zeker? Die heb ik ook al een hele tijd niet meer gespot...
Heeeeeel "toevallig" hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven