E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
donderdag 18 maart 2010 om 23:02
donderdag 18 maart 2010 om 23:04
quote:Vinyl schreef op 18 maart 2010 @ 22:50:
[...]
Jij hebt me a getroost! Ik mag tenslotte met je mee naar huis!
*is koffer al aan het pakken en de boedelbak staat vanaf morgenavond klaar om in te pakken*
Oh ja, dat is waar ook.
Ehhhh.... gauw even manlief voorbereiden dan. Jij bent welkom hoor en voor je spullen vinden we ook wel een plekje, dat gaat hé-le-maal goedkomen. Maar jij had Boogje aan je kont hangen, toch? Nou kijk en dát is misschien wel even handig om van tevoren aan te kondigen hier thuis...
[...]
Jij hebt me a getroost! Ik mag tenslotte met je mee naar huis!
*is koffer al aan het pakken en de boedelbak staat vanaf morgenavond klaar om in te pakken*
Oh ja, dat is waar ook.
Ehhhh.... gauw even manlief voorbereiden dan. Jij bent welkom hoor en voor je spullen vinden we ook wel een plekje, dat gaat hé-le-maal goedkomen. Maar jij had Boogje aan je kont hangen, toch? Nou kijk en dát is misschien wel even handig om van tevoren aan te kondigen hier thuis...
donderdag 18 maart 2010 om 23:32
quote:qwertu schreef op 18 maart 2010 @ 23:04:
[...]
Oh ja, dat is waar ook.
Ja, Boogje kwam ook mee!
Heeft ie dat niet verteld? Ik heb hem net het nummer van de Boedelbak nog gegeven!
[...]
Oh ja, dat is waar ook.
Ja, Boogje kwam ook mee!
Heeft ie dat niet verteld? Ik heb hem net het nummer van de Boedelbak nog gegeven!
vrijdag 19 maart 2010 om 08:02
vrijdag 19 maart 2010 om 09:24
quote:Vinyl schreef op 18 maart 2010 @ 19:50:
Crisis... vorige keer was mijn wachtwoord Groen (geloof ik)
In elk geval iets kikkerigs.
Maar dit slaat alles, dit onthoud ik nooit! Dat dacht ik dus ook net 10 seconden geleden toen ik 'm zag!
Nee, Minny, je hebt jezelf weer overtroffen. Ik snap best dat het even duurde voor je klaar was voor je mailing haha.
Crisis... vorige keer was mijn wachtwoord Groen (geloof ik)
In elk geval iets kikkerigs.
Maar dit slaat alles, dit onthoud ik nooit! Dat dacht ik dus ook net 10 seconden geleden toen ik 'm zag!
Nee, Minny, je hebt jezelf weer overtroffen. Ik snap best dat het even duurde voor je klaar was voor je mailing haha.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
vrijdag 19 maart 2010 om 09:47
vrijdag 19 maart 2010 om 10:04
vrijdag 19 maart 2010 om 11:49
Het gaat vast op wie het eerst op de mailing "kom je wel/kom je niet" heeft gereageerd. Maar iedereen komt vast wel aan de beurt
Ik weet nu al dat ik zondag stuiterend door het huis ga.
Omdat het zo leuk was. En ik heb zóveel te doen. Help!
Ik weet nu al dat ik zondag stuiterend door het huis ga.
Omdat het zo leuk was. En ik heb zóveel te doen. Help!
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'