E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
quote:mamalief schreef op 18 maart 2010 @ 22:55:

Je Floor-hyves.Ohw... dacht dat ik die ook weg gedaan had. Dan ga ik dat nu ff doen. M'n echte is wel weg toch?
Yep
quote:Lys schreef op 18 maart 2010 @ 21:37:

[...]

Verzamel al je katteharen die rondliggen, plak ze op je gezicht et voilà! Direct herkenbaar. Badge was eigenlijk al klaar hoor.. VInd je het ook goed als ik die kattenharen op de badge plak, anders moet ik steeds zo niehiezen...
quote:Vinyl schreef op 18 maart 2010 @ 22:50:

[...]

Jij hebt me a getroost! Ik mag tenslotte met je mee naar huis!

*is koffer al aan het pakken en de boedelbak staat vanaf morgenavond klaar om in te pakken*

Oh ja, dat is waar ook.

Ehhhh.... gauw even manlief voorbereiden dan. Jij bent welkom hoor en voor je spullen vinden we ook wel een plekje, dat gaat hé-le-maal goedkomen. Maar jij had Boogje aan je kont hangen, toch? Nou kijk en dát is misschien wel even handig om van tevoren aan te kondigen hier thuis...
quote:qwertu schreef op 18 maart 2010 @ 23:04:

[...]

Oh ja, dat is waar ook.

Ehhhh.... gauw even manlief voorbereiden dan. Jij bent welkom hoor en voor je spullen vinden we ook wel een plekje, dat gaat hé-le-maal goedkomen. Maar jij had Boogje aan je kont hangen, toch? Nou kijk en dát is misschien wel even handig om van tevoren aan te kondigen hier thuis...

Ja, Boogje kwam ook mee!

Heeft ie dat niet verteld? Ik heb hem net het nummer van de Boedelbak nog gegeven!
Zeg, wordt er hier alleen maar gegeit?

Waar blijven de serieuze verhandelingen over hoe we ons voorbereiden?

Ik ga werken, denk er intussen maar eens over na....

*loopt achteruit de deur uit, uit angst om in de rug aangevallen te worden*
Known to cause insanity in laboratory mice
Verhandelingen? Hoezo???

Mijn voorbereidingen zijn strikt geheim, zelfs mijn gezin weet van niks. Zal ik met jou een beetje gaan zitten verhandelen hier....zal me daar gek zijn!
quote:Vinyl schreef op 18 maart 2010 @ 19:50:

Crisis... vorige keer was mijn wachtwoord Groen (geloof ik)

In elk geval iets kikkerigs.

Maar dit slaat alles, dit onthoud ik nooit! Dat dacht ik dus ook net 10 seconden geleden toen ik 'm zag!

Nee, Minny, je hebt jezelf weer overtroffen. Ik snap best dat het even duurde voor je klaar was voor je mailing haha.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Waarom heb jij al wel een wachtwoord en ik niet?
Ik heb ook nog geen code en locaaasie.

Hmpf.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alfabeties zekers weer? Doortikken Min!
Nah, alfabetisch...

De 'vuh' van Vniel zit echt dicht bij de 'cee' van Courage ja. Nee chickie, face it. Sommigen krijgen gewoon een voorkeursbehandeling.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Maar misschien krijg jij dan wél een normaal wachtwoord.

Als de creativiteit op is.
Heeft Vniel hem ook al dan?! Tssss ik moet dus nog harder aan mijn voorbereidingen werken.
quote:Courage schreef op 19 maart 2010 @ 09:48:

Maar misschien krijg jij dan wél een normaal wachtwoord.

Als de creativiteit op is. De vorige keer had ik Auto...dat was te verhapstukken.
Ghe ghe, ik had toen ook een voertuig.

Nee, bereid je maar voor. Die plaatsjes in Schotland van een paar berichten geleden, benaderen het heel aardig.
Zolang het niet Welsh namen zijn....hahahaha
jaja de S van schuddebuikje is gevonden; Mijn wachtwoord is binnen
Ik ben wegens gezeur achteraan gezet vermoed ik
Het gaat vast op wie het eerst op de mailing "kom je wel/kom je niet" heeft gereageerd. Maar iedereen komt vast wel aan de beurt

Ik weet nu al dat ik zondag stuiterend door het huis ga.

Omdat het zo leuk was. En ik heb zóveel te doen. Help!
Ik ben denk ik door mijn dubbele reply van gister helemaal achteraan beland.
Gaan er ook mensen vanuit Den Haag en omstreken?
Nog niks....*roffelt met vingers op bureaublad*
Volgens mij wel, Nijn. Kijk even op de hyves anders, daar staat een topic over carpoolen!

MissC, same here. Volgens mij heeft Minny nog geen tijd gehad worden we vergeten doelbewust buitengesloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven