Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff

woensdag 13 juni 2007 om 10:26
quote:Ik vroeg me dus altijd af waarom de buren het bed uit het raam hingen en mijn moeder niet.
Misschien was haar raam niet breed genoeg?
waarom de buren jouw moeder niet uit het raam hingen ? Misschien waren ze bang voor ruzie met je vader ?

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 13 juni 2007 om 10:27
Ik vroeg me dus altijd af waarom de buren het bed uit het raam hingen en mijn moeder niet. Maar dat vindt ze dus vreselijk smerig, langs die muur enzo en schijtende vogels...
Ik doe dat ook nooit, maar alleen omdat mijn bed te zwaar is.
Ik doe dat ook nooit, maar alleen omdat mijn bed te zwaar is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

woensdag 13 juni 2007 om 10:32
quote:
quote: geve reageerde
Ik vroeg me dus altijd af waarom de buren het bed uit het raam hingen en mijn moeder niet.
waarom de buren jouw moeder niet uit het raam hingen ? Misschien waren ze bang voor ruzie met je vader ?Of misschien was haar raam nog altijd niet breed genoeg.
quote: geve reageerde
Ik vroeg me dus altijd af waarom de buren het bed uit het raam hingen en mijn moeder niet.

woensdag 13 juni 2007 om 13:49
quote:
Ach, er is altijd nog een Okkie en Bobo...
Mijn zusje gaat trouwen in juni. Nu stond er op de uitnodiging gheen dresscode en van de seriemonie mesters heb ik hie rniks over gehoord. Nu weet ik heel stiekem van mn moeder dat mijn zus in creme kleurige jurk trouwt en mn aanstaande zwager in het heel licht bruin. Ook ik zit met handen in het haar wat ik dna aan kan trekken!! En ik ben er heel de dag bij, dus het moet wel comfortabel zitten.
:? kwam er nou een spellingscorrectie-functie op het nieuwe forum? Da's gewoon het nieuwe woord voor seriële monogame ehm mesters.
Ach, er is altijd nog een Okkie en Bobo...
Mijn zusje gaat trouwen in juni. Nu stond er op de uitnodiging gheen dresscode en van de seriemonie mesters heb ik hie rniks over gehoord. Nu weet ik heel stiekem van mn moeder dat mijn zus in creme kleurige jurk trouwt en mn aanstaande zwager in het heel licht bruin. Ook ik zit met handen in het haar wat ik dna aan kan trekken!! En ik ben er heel de dag bij, dus het moet wel comfortabel zitten.
:? kwam er nou een spellingscorrectie-functie op het nieuwe forum? Da's gewoon het nieuwe woord voor seriële monogame ehm mesters.

woensdag 13 juni 2007 om 23:55
quote:Een goed gemikte mep met een batmintonracket en de stukjes wesp dwarrelen zo naar beneden...
ja, zo'n bandmintonracket ding....dat geeft al een soort van veilig idee.
Het voordeel is dat je ze in verschillende uitvoeringen kan krijgen. Werkt zo'n bat-mintonracket ook tegen die vleermuis in mijn open haard?
Seriously en geheel off-topic, hoe krijg ik dat beest weg?
ja, zo'n bandmintonracket ding....dat geeft al een soort van veilig idee.
Het voordeel is dat je ze in verschillende uitvoeringen kan krijgen. Werkt zo'n bat-mintonracket ook tegen die vleermuis in mijn open haard?
Seriously en geheel off-topic, hoe krijg ik dat beest weg?
Ga in therapie!