EAUSM (yeau heau heau edition)

14-06-2019 01:14 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen idee hoeveelste deel dit al is en of onderhand niet iemand anders dan deze oude geest het stokje weer eens over zou moeten nemen, maar zonder tegenbericht neem ik maar even aan dat dit het nieuwe topic is voor Eauns Seaurt.

En omdat het vast wel een jubileum is en er anders geheid wel iets anders te vieren valt: PREAUST!

https://www.youtube.com/watch?v=89BlFxuyqYQ
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren Quote
Eaurdinaire tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Andersom schreef:
15-09-2019 07:46
Ik denk dat de W op Viva stuk is

Het is jou dag, jou feest.

Gaan jullie trouwen, kind krijgen, wat dan ook, mag jou moeder dan nog steeds niet in de buurt komen?

Oh nee, toch niet

Het enige dat hij moet doen is jouw een fijne diploma uitreiking gunnen

Toch wel!

Waarom komt jou vader niet?

Misschien toch wel een probleem met de spellingsregels.

degene die niet willen komen om wat voor reden ook zien jouw niet als prioriteit.

Allemaal in één topic!
Auuwwww auw auw!!! :cry:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Wel een pré als je er wilt gaan wonen, leer Noors (maar dat geldt voor ieder land waar je wilt gaan wonen).

Met Noors kom je er overal wel uit is mijn ervaring.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij mag eten wat hij wil, maar in de tegel is dat onverstandig.


Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar ik vind het wel van belang dat mijn levensstijl en dat van mijn kindje drastisch achter uit gaat door een scheiding.

Ja duhuh. Stel je voor dat je het na je scheiding net zo goed zou hebben als ervoor, waar doe je het dan helemaal voor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn nicht gaat volgend jaar voor het eerst trouwen, tegen die tijd is ze 51 jaar oud, zij is dus een oudere bruid, wij zijn altijd aan het zwijmelen bij de film Sisi, en wij zijn fan van die Gypsywedding jurken ( ja ik weet het) haar motto was altijd dat wanneer ze ooit in het huwelijksbootje zou stappen dat zij dan een Sisi jurk aan zou trekken, en nu is het eindelijk zover, en ja het is veel later dan gemiddeld, maar het gaat eindelijk gebeuren, maar nu krabbelt ze terug, die felbegeerde Sisi jurk kan volgens haar niet meer, dat is een jurk die je draagt tot je 35e, daarna is het not done, ze wil de jurk wel, maar ze durft niet zo goed omdat ze niet meer de frisse uitstraling heeft van een twintiger, maar ik als made of honour die ook mee gaat als de jurk gekozen word, vind het nonsens , ok op je 70e in een Sisi jurk hoeft nou ook weer niet, maar 51 kan toch best???

Adem in... adem uit...
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik heb deze site pas ontdekt en ik vroeg mij af of hier nog meer stiefmoeders opzaten die mij misschien kunnen helpen.

Pootjes geven is verboden op dit forum.
Elmervrouw schreef:
17-09-2019 16:48
Mijn nicht gaat volgend jaar voor het eerst trouwen, tegen die tijd is ze 51 jaar oud, zij is dus een oudere bruid, wij zijn altijd aan het zwijmelen bij de film Sisi, en wij zijn fan van die Gypsywedding jurken ( ja ik weet het) haar motto was altijd dat wanneer ze ooit in het huwelijksbootje zou stappen dat zij dan een Sisi jurk aan zou trekken, en nu is het eindelijk zover, en ja het is veel later dan gemiddeld, maar het gaat eindelijk gebeuren, maar nu krabbelt ze terug, die felbegeerde Sisi jurk kan volgens haar niet meer, dat is een jurk die je draagt tot je 35e, daarna is het not done, ze wil de jurk wel, maar ze durft niet zo goed omdat ze niet meer de frisse uitstraling heeft van een twintiger, maar ik als made of honour die ook mee gaat als de jurk gekozen word, vind het nonsens , ok op je 70e in een Sisi jurk hoeft nou ook weer niet, maar 51 kan toch best???

Adem in... adem uit...
Wat verwacht je, van iemand die gemaakt is uit eer.
Alle reacties Link kopieren Quote
En zelfs als je mollig bent, dan kun je nog een leuk mens zijn.

Oh gelukkig, dat is een hele geruststelling.
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
Nouschi schreef:
16-09-2019 21:16
Hij mag eten wat hij wil, maar in de tegel is dat onverstandig.


Afbeelding
:proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ken genoeg leuke mannen die iets te zwaar zijn. Mijn ex was dat ook, we zijn uit elkaar gegaan omdat de koek op was.

Daardoor is hij nu intussen mooi op gewicht.
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
Liesje68 schreef:
18-09-2019 00:39
Ik ken genoeg leuke mannen die iets te zwaar zijn. Mijn ex was dat ook, we zijn uit elkaar gegaan omdat de koek op was.

Daardoor is hij nu intussen mooi op gewicht.
:HA:
Draai samen met een man dicht tegen je An intens gelukkig samen in een cycloon naar de sterren ofzo, maar laat jouw erelid niet om een man draaien en schep die verwachting ook niet.


Ik zal het aan mijn erelid doorgeven....
Een erelid?! :O

Ooooh, ik wil ook een man met een erelid!
Hoe verliep de inleiding bij jou? Feitelijk

Jammer, ik was net een mooie fabel aan het typen
snorriemorrie schreef:
18-09-2019 10:12
Draai samen met een man dicht tegen je An intens gelukkig samen in een cycloon naar de sterren ofzo, maar laat jouw erelid niet om een man draaien en schep die verwachting ook niet.


Ik zal het aan mijn erelid doorgeven....
Wel leuk voor mijn An, ze is soms een beetje eenzaam
Alle reacties Link kopieren Quote
Goed je spam of control in de gaten houden.


De spambox weet ik wel te vinden, nou de controlbox nog.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
"Ik word niet graag naar van regen maar voor sneeuw offer ik me met liefde op. " :heart:

Ik word nergens graag naar van, in alle eerlijkheid.
iemand die écht dik was, mocht je gewoon dik noemen. Iemand die opvallend mager was, ook trouwens

Ik fatshame jullie allemaal de moeder
Alle reacties Link kopieren Quote
Mij op de bank smijten tesamen met mijn laptop of de tv.


Ik zie nu een rommelige bult voor me, met de forumster onder een tv en laptop (en eventueel nog een reep chocolade)
Later is nu
"Online aangifte heb ik bekeken maar kan even zoniet vinden waar het precies kan. Ik vind het voornamelijk zo sneu voor de personen die we ermee zouden verassen. Sta je daar even.."

Ze hadden zo uitgekeken naar de verassing.
Weer zo'n staaltje waar je je eigen einde niet kunt bepalen.
Alle reacties Link kopieren Quote
en de kosten verhalen op de verzekering van de ouders van het kind (mits ze er een hebben - eerst checken


Meestal wel het geval bij ouders.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ben al even naar de Praxis geweest en wat lekkers gehaald.

Daar hebben ze ook alles tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gelukkig ken ik ook deze mensen niet, wel inderdaad genoeg die samen denken dat kinderen een lijn middel zijn, ook erg sneu.

Dat is inderdaad sneu: je zult maar zwanger worden omdat je denkt dat dat goed voor de lijn is en dan ontdekken dat je er juist dik van wordt :-o
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
Wat doet antidepressiva met jouw?


Het doet in elk geval iets met je taalvaardigheid.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven