EAUSM (yeau heau heau edition)

14-06-2019 01:14 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen idee hoeveelste deel dit al is en of onderhand niet iemand anders dan deze oude geest het stokje weer eens over zou moeten nemen, maar zonder tegenbericht neem ik maar even aan dat dit het nieuwe topic is voor Eauns Seaurt.

En omdat het vast wel een jubileum is en er anders geheid wel iets anders te vieren valt: PREAUST!

https://www.youtube.com/watch?v=89BlFxuyqYQ
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
RikM schreef:
08-03-2020 20:31
Afbeelding
:HA:
Ik irriteer mij aan mijn vriend

Zeker een taalnazi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar als je dat na 1 date al denkt allemaal, ik zou me drukker maken om met een vreemde in huis te zitten die je kent via internet ,het kan ook zijn dat ik niet anno 2010 ben ,neem het me niet kwalijk ik bedoel er niets slechts mee maar ik zou dat zelf niet prettig vinden .

Qua tijdperk loop je achter, maar qua taalgebruik is het rennen zeg.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zal beginnen met dat ik echt heel lastig ben. Ik hoop dat er lezers zijn die goede tips hebben.

Als het aangeboren is, is er niets meer aan te doen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Laten we op een normale manier het RIVM opvolgen en ons leven lijden.

:'(
Elmervrouw schreef:
10-03-2020 13:12
Maar als je dat na 1 date al denkt allemaal, ik zou me drukker maken om met een vreemde in huis te zitten die je kent via internet ,het kan ook zijn dat ik niet anno 2010 ben ,neem het me niet kwalijk ik bedoel er niets slechts mee maar ik zou dat zelf niet prettig vinden .

Qua tijdperk loop je achter, maar qua taalgebruik is het rennen zeg.
Ik vind dat wel knap met die interpunctie voorafgegaan door spaties hoor. Komt er dan niet een dag dat zo iemand denkt "verrek, de hele wereld doet het andersom?"
Alle reacties Link kopieren Quote
Murrmurr schreef:
13-03-2020 14:10
Ik vind dat wel knap met die interpunctie voorafgegaan door spaties hoor. Komt er dan niet een dag dat zo iemand denkt "verrek, de hele wereld doet het andersom?"

Daardoor was het trollenleger van Dotan toch ontmaskerd, doordat ze allemaal op dezelfde manier een spatie voor een leesteken gebruikten? ;-D
Trotter schreef:
13-03-2020 14:24
Daardoor was het trollenleger van Dotan toch ontmaskerd, doordat ze allemaal op dezelfde manier een spatie voor een leesteken gebruikten? ;-D
Echt? Er is hier een forummer al jaaaaren actief, Z., die altijd met dezelfde problemen komt en die herken ik ook aan iets met interpunctie. Vindt hij helemaal niet leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Klopt, ik herken sommige forummers ook uit duizenden door de manier waarop ze schrijven of de fouten die ze standaard maken.
Trotter schreef:
13-03-2020 14:43
Klopt, ik herken sommige forummers ook uit duizenden door de manier waarop ze schrijven of de fouten die ze standaard maken.
Oh, dan ben ik benieuwd of je mij ook ergens aan herkend. :-D
Cateautje schreef:
13-03-2020 14:45
Oh, dan ben ik benieuwd of je mij ook ergens aan herkend. :-D
:proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben een low cost ticket binnenkort

Wat is dat voor virus?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ex is afkorting voor exit en dat moet jij letterlijk nemen.

Ik zou de laatste zijn om pedant te doen in een dramatopic maar volgens mij is dit etymologisch onjuist
himalaya schreef:
14-03-2020 07:38
Ik ben een low cost ticket binnenkort

Wat is dat voor virus?
Wij noemen dat gewoon een sloerie
Ik wilde gisteravond boodschappen doen na mijn werk,
we vegen af op de wc met tissues, aten pitabroodjes en gelukkig was er net brood maar nog steeds geen wc papier..
heb wel wat flessen water extra gekocht.


Doet me denken aan Paul Celan:

Schwarze Milch der Frühe wir trinken sie abends
wir trinken sie mittags und morgens wir trinken sie nachts
Alle reacties Link kopieren Quote
snug schreef:
13-03-2020 14:02
Laten we op een normale manier het RIVM opvolgen en ons leven lijden.

:'(
:rofl:
.
Ze is altijd een moeilijke puber geweest

Ze liep als baby al met deuren te slaan
Met risico op eigen leven??

Moet je niet willen als vrouw
Gebruiker Orpeus13 heeft een vrij duidelijke opvatting ontrend vrouwen, opleidingsniveau, het politieke rechts, en zijn kansen op tinder-markt.


Wat een hippe vogel.
Alle reacties Link kopieren Quote
maar kan hij dan niet beter geholpen worden door de huisarts.
Want leiden vind ik altijd ook echt heel lastig.



De dokter klust bij als dansleraar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
"En diezelfde artsen en artsenverenigingen die zich wilden mengen in de discussie, daar hoor je nu ineens niets meer over. Ik vermoed dat die tijdens het overleg op zondag hun keutel ingeslikt hebben. "

Die zijn vast het slachtoffer van al die hamsteraars.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik heb een leuke en lieve vriend die ik in de basis vertrouw.

Helaas staat hij in de spits opgesteld
OpdemanOngepast schreef:
19-03-2020 15:53
ik heb een leuke en lieve vriend die ik in de basis vertrouw.

Helaas staat hij in de spits opgesteld
:rofl: Jij bent grappig voor een geparmabande
Ik snap deze forum nog niet zo goed maar deze leek me wel waardig om integraal te quoten:

ik probeer in alles wat ik doe altijd een stap verder te gaan en verder vooruit te denken dan anderen. Dat doe ik ook met mijn humor, waardoor het eigenlijk een mengvorm wordt van humor en inhoud. Maar ik doe het eigenlijk ook in mijn serieuze bijdragen, die daardoor (soms, niet altijd) bijna een soort humoristische lading krijgen. Of liever gezegd: een ander, ietwat humoristisch perspectief op wat ik aan de orde stel.

Dus die wisselwerking tussen inhoudelijke diepgang en een soort kwinkslag of lichtvoetigheid, die werkt eigenlijk beide kanten op. Hoewel ik mezelf absoluut meer zie als denker dan als humorist. Ik kan inderdaad soms om mezelf lachen, maar dat is zelden mijn primaire doel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga ook geen vader moeder met haar spelen

Nee, hoe kun je ook.
Later is nu

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven