Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
zaterdag 5 januari 2013 om 15:20
Dank voor de heerlijke taart tam!
peacy! Komt me bekend voor, die discussie heb ik vroeger ook vaak genoeg gehad...
DeeDee is lekker aan het utteren op vrijwilligerswerk. Hoefde vandaag eigenlijk niet maar krijg nu soms een stiekeme zoen
peacy! Komt me bekend voor, die discussie heb ik vroeger ook vaak genoeg gehad...
DeeDee is lekker aan het utteren op vrijwilligerswerk. Hoefde vandaag eigenlijk niet maar krijg nu soms een stiekeme zoen
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 5 januari 2013 om 16:36
*komt al sloffend en met wallen onder de ogen de kamer binnen en ploft neer op de bank*
Ik.... Ik ben zo moe-hoe-hoe!
En ik kan niet naar bed, dochter van partner wordt zo af gezet door de hex. En papa is met zoon mee naar sporttoernooi en is pas laat thuis...
Damn.... En ik had nog wel zo met mezelf afgesproken dit niet meer te doe-hoe-hoen...
Is maar weer afwachten wat madam nu weer allemaal niet wilt.
(zo lastig als je telkens genegeert wordt in je eigen huis door de 11 jarige prinses die heus niet zo leuk en sociaal is als wordt beweert)
Ik.... Ik ben zo moe-hoe-hoe!
En ik kan niet naar bed, dochter van partner wordt zo af gezet door de hex. En papa is met zoon mee naar sporttoernooi en is pas laat thuis...
Damn.... En ik had nog wel zo met mezelf afgesproken dit niet meer te doe-hoe-hoen...
Is maar weer afwachten wat madam nu weer allemaal niet wilt.
(zo lastig als je telkens genegeert wordt in je eigen huis door de 11 jarige prinses die heus niet zo leuk en sociaal is als wordt beweert)
zaterdag 5 januari 2013 om 17:29
quote:pimpelmeesje67 schreef op 05 januari 2013 @ 16:45:
Keek gister deze film, en moest aan je denken Suus!
[img]http://www.wearysloth.com/Gallery/ActorsC/3486-9042.gif[/img]Super film! Ik weet wat ik vanavond ga kijken.
Keek gister deze film, en moest aan je denken Suus!
[img]http://www.wearysloth.com/Gallery/ActorsC/3486-9042.gif[/img]Super film! Ik weet wat ik vanavond ga kijken.