Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
zondag 13 januari 2013 om 22:53
quote:Very__Cherry schreef op 13 januari 2013 @ 22:44:
[...]
Na drie handreikingen nog steeds de Stervende Zwaan doen, gaat zelfs mij te ver Donk
Daarom plak ik er even een manvriendelijk plaatje tussendoor.
En ook om TAM te lokken, uiteraard. Die kan best ff komen want Tamina ging toch vroeg slapen vanavond. Heeft ze zelf gezegd
[...]
Na drie handreikingen nog steeds de Stervende Zwaan doen, gaat zelfs mij te ver Donk
Daarom plak ik er even een manvriendelijk plaatje tussendoor.
En ook om TAM te lokken, uiteraard. Die kan best ff komen want Tamina ging toch vroeg slapen vanavond. Heeft ze zelf gezegd
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zondag 13 januari 2013 om 23:01
Nogal wiedes.
Echte Mannen kijken nu naar RTL 7
De Dakar !!
Wat die motorrijders daar doen is zoooo knap en zooo stoer !!
Let maar op: ze staan op de motor ! (betere balans en lager zwaartepunt). Dat betekent dat je alle klappen moet opvangen met je armen en je benen. Ik heb zelf mogen ondervinden hoe zwaar dat is (en wij reden met een slakkegangetje en niet meer dan 150 km op een dag). Werkelijk ongelooflijk wat die lui presteren !
De Dakar !!
Wat die motorrijders daar doen is zoooo knap en zooo stoer !!
Let maar op: ze staan op de motor ! (betere balans en lager zwaartepunt). Dat betekent dat je alle klappen moet opvangen met je armen en je benen. Ik heb zelf mogen ondervinden hoe zwaar dat is (en wij reden met een slakkegangetje en niet meer dan 150 km op een dag). Werkelijk ongelooflijk wat die lui presteren !
zondag 13 januari 2013 om 23:10
quote:Donkeyshot schreef op 13 januari 2013 @ 23:01:
Nogal wiedes.
De Dakar !!!Echte mannen ZOUDEN moeten kijken naar de film, waar elke tien minuten tieten te zien zijn, EN Katja Schuurman een lesbo speelt.
Nogal wiedes.
De Dakar !!!Echte mannen ZOUDEN moeten kijken naar de film, waar elke tien minuten tieten te zien zijn, EN Katja Schuurman een lesbo speelt.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 13 januari 2013 om 23:15
quote:Very__Cherry schreef op 13 januari 2013 @ 23:10:
[...]
Echte mannen ZOUDEN moeten kijken naar de film, waar elke tien minuten tieten te zien zijn, EN Katja Schuurman een lesbo speelt.
Tieten kan ik het hele jaar nog zien (en die van Katja Schuurman zijn trouwens gepimpt).
De Dakar is maar 1 x per jaar. Dus de vrouwen moeten maar ff wachten.
[...]
Echte mannen ZOUDEN moeten kijken naar de film, waar elke tien minuten tieten te zien zijn, EN Katja Schuurman een lesbo speelt.
Tieten kan ik het hele jaar nog zien (en die van Katja Schuurman zijn trouwens gepimpt).
De Dakar is maar 1 x per jaar. Dus de vrouwen moeten maar ff wachten.
zondag 13 januari 2013 om 23:35
zondag 13 januari 2013 om 23:52
quote:Very__Cherry schreef op 13 januari 2013 @ 23:44:
Ik snap het ook.
Zoveel vrouwen als kerken, nee meer zelfs.
Ik vind zo'n passie wel gaaf.Motorrijden is inderdaad mijn passie. Op dit moment staat de motor even stil want dat is verstandig (te koud en te gevaarlijk als het glad wordt). Maar wat dat betreft kijk ik al weer uit naar de lente. Ik heb vandaag afgesproken dat ik in februari met een goede vriend naar de Motorbeurs ga (Jaarbeurs Utrecht, 21 t/m 24 februari). Lekker kijken naar, en kletsen over, motoren. En plannen maken voor mooie trips die we samen gaan maken. En de organisator van die offroad trainingen in Andorra (Johan van der Wal) even gedag zeggen. Prachtige kerel en nog steeds een geweldig goede motorrijder. Een aantal jaren geleden moest ik uit tijdgebrek kiezen: stoppen met motorrijden of stoppen met ultralight vliegen. Geen moeilijke keuze voor mij.
Ik snap het ook.
Zoveel vrouwen als kerken, nee meer zelfs.
Ik vind zo'n passie wel gaaf.Motorrijden is inderdaad mijn passie. Op dit moment staat de motor even stil want dat is verstandig (te koud en te gevaarlijk als het glad wordt). Maar wat dat betreft kijk ik al weer uit naar de lente. Ik heb vandaag afgesproken dat ik in februari met een goede vriend naar de Motorbeurs ga (Jaarbeurs Utrecht, 21 t/m 24 februari). Lekker kijken naar, en kletsen over, motoren. En plannen maken voor mooie trips die we samen gaan maken. En de organisator van die offroad trainingen in Andorra (Johan van der Wal) even gedag zeggen. Prachtige kerel en nog steeds een geweldig goede motorrijder. Een aantal jaren geleden moest ik uit tijdgebrek kiezen: stoppen met motorrijden of stoppen met ultralight vliegen. Geen moeilijke keuze voor mij.
maandag 14 januari 2013 om 00:12
quote:pimpelmeesje67 schreef op 13 januari 2013 @ 23:38:
Ik snap je. Alhoewel... Katja... Die trap ik toch echt mn bed niet uit...
Katja mag best blijven liggen hoor; ik ga er zelf wel uit voor de Dakar.
Sinds ik weet dat ze haar tetten heeft laten pimpen vind ik Katja een stuk minder interessant. I am a sucker on for natural titties
Ik snap je. Alhoewel... Katja... Die trap ik toch echt mn bed niet uit...
Katja mag best blijven liggen hoor; ik ga er zelf wel uit voor de Dakar.
Sinds ik weet dat ze haar tetten heeft laten pimpen vind ik Katja een stuk minder interessant. I am a sucker on for natural titties
maandag 14 januari 2013 om 18:56
quote:secondhandsuus schreef op 14 januari 2013 @ 18:01:
Zo zeg. Wat is het hier maar rustig ende stil....
Iets met sfeer en weg?
Ook iets met werk, maar idd t was gister idd niet de sfeer die ik nu zo geweldig vind. Laat me misschien ook veel te makkelijk op de kast jagen...
Ga je nog sporten van de week?
Zo zeg. Wat is het hier maar rustig ende stil....
Iets met sfeer en weg?
Ook iets met werk, maar idd t was gister idd niet de sfeer die ik nu zo geweldig vind. Laat me misschien ook veel te makkelijk op de kast jagen...
Ga je nog sporten van de week?