Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
zondag 13 januari 2013 om 21:54
quote:sportivity-girl schreef op 13 januari 2013 @ 21:52:
[...]
OOOOOOwwwwww... *probeert nog steeds de hardnekkig terugkomende beelden in hoofd uit te zetten*
Wat doe jij lelijk zeg.
Ik zit hier niet op de man te spelen, meende alleen een inzicht toe te kunnen voegen, in zn algemeniteit.
Ook een whiskytje? Voordat ik weer ga?
[...]
OOOOOOwwwwww... *probeert nog steeds de hardnekkig terugkomende beelden in hoofd uit te zetten*
Wat doe jij lelijk zeg.
Ik zit hier niet op de man te spelen, meende alleen een inzicht toe te kunnen voegen, in zn algemeniteit.
Ook een whiskytje? Voordat ik weer ga?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 13 januari 2013 om 21:56
zondag 13 januari 2013 om 22:01
zondag 13 januari 2013 om 22:01
zondag 13 januari 2013 om 22:09
quote:Very__Cherry schreef op 13 januari 2013 @ 21:42:
Maar goed, de moraal van het verhaal;
Af en toe een tiet posten, maakt je nog geen vent.
Daarom post ik ze altijd per twee tegelijk, anders schiet het niet op.
En af en toe een paar pronte billen er tussendoor, om mijn mattie TAM te plezieren
quote:Very__Cherry schreef op 13 januari 2013 @ 21:43:
Het heeft nu zeker geen zin meer om hier nog zieltjes te winnen voor Sneerleverworst?Als Echte Man, en als mattie van TAM, heb ik gestemd op "Frisse Lente Tietjes".
Maar goed, de moraal van het verhaal;
Af en toe een tiet posten, maakt je nog geen vent.
Daarom post ik ze altijd per twee tegelijk, anders schiet het niet op.
En af en toe een paar pronte billen er tussendoor, om mijn mattie TAM te plezieren
quote:Very__Cherry schreef op 13 januari 2013 @ 21:43:
Het heeft nu zeker geen zin meer om hier nog zieltjes te winnen voor Sneerleverworst?Als Echte Man, en als mattie van TAM, heb ik gestemd op "Frisse Lente Tietjes".
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zondag 13 januari 2013 om 22:11