Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
zondag 13 januari 2013 om 22:13
quote:Very__Cherry schreef op 13 januari 2013 @ 21:17:
Je krijgt waar je om vraagt zegt mijn moeder altijd, dus als hier vrouwen komen ouwehoeren dan krijg je vrouwen-geouwehoer. Wat valt daar niet aan te begrijpen?
Er zitten hier meer oestrogenen dan in de overige topics bij elkaar (laat ik het maar niet op de spits drijven).
Spijker op z'n kop VC !!
Doe mij trouwens ook maar een tumbler met die heerlijke Laphroaig ! Geen ijs natuurlijk, alleen een klein scheutje bronwater
(VC is best OK hoor dames. Ze kan af en toe wat stevig uit de hoek komen maar wij mannen vinden dat wel mooi eigenlijk. En bovendien heeft ze een smaak voor whiskey waar veel kerels een puntje aan kunnen zuigen).
Je krijgt waar je om vraagt zegt mijn moeder altijd, dus als hier vrouwen komen ouwehoeren dan krijg je vrouwen-geouwehoer. Wat valt daar niet aan te begrijpen?
Er zitten hier meer oestrogenen dan in de overige topics bij elkaar (laat ik het maar niet op de spits drijven).
Spijker op z'n kop VC !!
Doe mij trouwens ook maar een tumbler met die heerlijke Laphroaig ! Geen ijs natuurlijk, alleen een klein scheutje bronwater
(VC is best OK hoor dames. Ze kan af en toe wat stevig uit de hoek komen maar wij mannen vinden dat wel mooi eigenlijk. En bovendien heeft ze een smaak voor whiskey waar veel kerels een puntje aan kunnen zuigen).
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zondag 13 januari 2013 om 22:21
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 januari 2013 @ 22:01:
[...]
Nee, dit maakt je een vent...
Zeg ik toch niet?
Dit drink ik gewoon graag. De 18 years old ook, trouwens.
Wat heb jij een hoge zuurgraad zeg. Komt dat nou door die hoofdpijnwijn?
[...]
Nee, dit maakt je een vent...
Zeg ik toch niet?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 13 januari 2013 om 22:24
zondag 13 januari 2013 om 22:24
quote:Very__Cherry schreef op 13 januari 2013 @ 22:21:
[...]
Zeg ik toch niet?
Die zuurgraad is heel selectief.
Heeft misschien iets te maken met wanneer je binnenkomt en wat je dan te melden hebt.
Je hebt commentaar op anderen en gaat hier vervolgens zelf de populaire 'jongen' uithangen. Sneu.
[...]
Zeg ik toch niet?
Heeft misschien iets te maken met wanneer je binnenkomt en wat je dan te melden hebt.
Je hebt commentaar op anderen en gaat hier vervolgens zelf de populaire 'jongen' uithangen. Sneu.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 13 januari 2013 om 22:28
quote:Donkeyshot schreef op 13 januari 2013 @ 22:13:
[...]
Spijker op z'n kop VC !!
(VC is best OK hoor dames. Ze kan af en toe wat stevig uit de hoek komen maar wij mannen vinden dat wel mooi eigenlijk. En bovendien heeft ze een smaak voor whiskey waar veel kerels een puntje aan kunnen zuigen).En een lekker wief ook nog he Donk? Voor degenen die op blonde engelen met big boobs vallen dan
[...]
Spijker op z'n kop VC !!
(VC is best OK hoor dames. Ze kan af en toe wat stevig uit de hoek komen maar wij mannen vinden dat wel mooi eigenlijk. En bovendien heeft ze een smaak voor whiskey waar veel kerels een puntje aan kunnen zuigen).En een lekker wief ook nog he Donk? Voor degenen die op blonde engelen met big boobs vallen dan
zondag 13 januari 2013 om 22:30
quote:sportivity-girl schreef op 13 januari 2013 @ 22:26:
Sorry, kon t niet laten...
[img]http://www.taalblad.be/images/wysiwyg/binge_drinken.jpg[/img]
Hier past maar 1 woord: sneu
Sorry, kon t niet laten...
[img]http://www.taalblad.be/images/wysiwyg/binge_drinken.jpg[/img]
Hier past maar 1 woord: sneu
zondag 13 januari 2013 om 22:30
quote:Donkeyshot schreef op 13 januari 2013 @ 22:13:
[...]
(VC is best OK hoor dames. Ze kan af en toe wat stevig uit de hoek komen maar wij mannen vinden dat wel mooi eigenlijk. En bovendien heeft ze een smaak voor whiskey waar veel kerels een puntje aan kunnen zuigen).Dat VC ok is, hoef je mij niet van overtuigen hoor!!
[...]
(VC is best OK hoor dames. Ze kan af en toe wat stevig uit de hoek komen maar wij mannen vinden dat wel mooi eigenlijk. En bovendien heeft ze een smaak voor whiskey waar veel kerels een puntje aan kunnen zuigen).Dat VC ok is, hoef je mij niet van overtuigen hoor!!
zondag 13 januari 2013 om 22:33
quote:Very__Cherry schreef op 13 januari 2013 @ 22:28:
[...]
En een lekker wief ook nog he Donk? Voor degenen die op blonde engelen met big boobs vallen dan
Ik heb jou nou nooit direkt als een engel gezien
En op dit topic is algemeen bekend dat ik vooral week in de hoefjes word van tengere donkerharige dames met bescheiden voorgevel en een ranke taille.
Maar die lusten meestal weer geen Laphroaig. Zo is er altijd wel wat.
[...]
En een lekker wief ook nog he Donk? Voor degenen die op blonde engelen met big boobs vallen dan
Ik heb jou nou nooit direkt als een engel gezien
En op dit topic is algemeen bekend dat ik vooral week in de hoefjes word van tengere donkerharige dames met bescheiden voorgevel en een ranke taille.
Maar die lusten meestal weer geen Laphroaig. Zo is er altijd wel wat.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zondag 13 januari 2013 om 22:38
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 januari 2013 @ 22:24:
[...]
Je hebt commentaar op anderen en gaat hier vervolgens zelf de populaire 'jongen' uithangen. Sneu.Whatever.
[...]
Je hebt commentaar op anderen en gaat hier vervolgens zelf de populaire 'jongen' uithangen. Sneu.Whatever.