Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
woensdag 2 januari 2013 om 22:59
Ga eerst maar eens douchen voor de tweede keer vandaag zucht, want zweterige billen is ook niks. En dan kijk ik toch SGman maar eens lief aan om ruzie te voorkomen, want hij kan heeeel vervelend worden als hij mijn billen moet delen én hij is toevallig erg goed met spierpijn in billen. Na afloop van zijn massage weet ik niet eens meer dat ik spierpijn had haha
woensdag 2 januari 2013 om 23:01
quote:sportivity-girl schreef op 02 januari 2013 @ 22:59:
Ga eerst maar eens douchen voor de tweede keer vandaag zucht, want zweterige billen is ook niks. En dan kijk ik toch SGman maar eens lief aan om ruzie te voorkomen, want hij kan heeeel vervelend worden als hij mijn billen moet delen én hij is toevallig erg goed met spierpijn in billen. Na afloop van zijn massage weet ik niet eens meer dat ik spierpijn had hahaTsss, mijn vrouw weet na afloop niet eens meer dat we zijn begonnen met een massage.
Ga eerst maar eens douchen voor de tweede keer vandaag zucht, want zweterige billen is ook niks. En dan kijk ik toch SGman maar eens lief aan om ruzie te voorkomen, want hij kan heeeel vervelend worden als hij mijn billen moet delen én hij is toevallig erg goed met spierpijn in billen. Na afloop van zijn massage weet ik niet eens meer dat ik spierpijn had hahaTsss, mijn vrouw weet na afloop niet eens meer dat we zijn begonnen met een massage.
woensdag 2 januari 2013 om 23:03
woensdag 2 januari 2013 om 23:07
woensdag 2 januari 2013 om 23:08
woensdag 2 januari 2013 om 23:12