Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
* badkamer morgenochtend *
* straks bed opmaken *
Oh, en alle ljb'tjes waar ik m'n oog op leg volledig uitwonen uiteraard.

* kuch *
quote:Amand schreef op 25 januari 2013 @ 22:20:

Oh, en alle ljb'tjes waar ik m'n oog op leg volledig uitwonen uiteraard.

* kuch *

Spreekt voor zichzelf.

Hoef je niet eens te melden toch.
Het is best lastig soms, om een 'echte man' te zijn. Tussen het poetsen en dromen overdonderen door.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 25 januari 2013 @ 20:22:

Tjee, ik maakte maar een geintje heur Ik ook
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Personeels feest van m'n man binnenkort. Weer een excuus voor mij om te winkelen!!!
't Is ook niet makkelijk om een vrouw te zijn, hoor. Dit weekend logees. Mijn hele lekkere artistiek ontregelde huishouden ontwricht. Moet ik opeens opruimen en verantwoord eten in huis halen. Grr.

Oh ja, winkelen! Even vergeten maar dat is natuurlijk wel een van de voordelen van vrouw zijn .

Mannen kunnen gewoon niet winkelen.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Opruimen? Ti's dah?
Wat ga je kopen missy?

Sja, een jurk. En pumps. Misschien een nieuwe clutch.
Zal wel moeten, want al m'n tassen, behalve de luiertas, zijn al ingepakt. Dus...
Ik heb wehkamp.nl ontdekt.

Kijk, ik ben en blijf een vrouw he. Dus als ik niet de stad in kan, dan shop ik maar zo.
Godzijdank ben ik een echte man.

Echt geen idee wat een 'clutch' is.

En ik voel met je mee hoor, merano. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat een proper huishouden en verantwoord voedsel buiten de aanwezigheid van mijn kinderen soms ook ver te zoeken is.

Mijn kinderen houden me netjes. Nouja, parttime dan hè
Heel slim, pimpel.

Ik hou niet van online shoppen. Ik moet de stof voelen, de naden zien, afwerkingen van dichtbij zien enzo.
Een clutch is een tasje, amand. Ik hou van personeelfeestjes. Kan ik me weer extra laten pamperen met een excuus.
Tja, je kunt moeilijk naar een feestje met de luiertas. Alleen naar een carnavalsfeest misschien.

Als wat ben je dan verkleed?
Oei, moet het beslist iets voorstellen met carnaval?

* Herinnert zich maar een carnaval waarin het duidelijk was wat ik was: een aardbei. Not my finest hour.

quote:missy_Acy schreef op 25 januari 2013 @ 23:20:

Een clutch is een tasje, amand. Ik hou van personeelfeestjes. Kan ik me weer extra laten pamperen met een excuus. Ik hou ook van personeelsfeestjes. Maar dan het liefst de feestjes waar de partners niet zijn uitgenodigd
Weet ik niet, merano. Ik heb nog nooit aan carnaval gedaan.
Pimpel
*komt weer binnenvallen na lange tijd :-$*
quote:Amand schreef op 25 januari 2013 @ 23:19:

Godzijdank ben ik een echte man.

Echt geen idee wat een 'clutch' is.

En ik voel met je mee hoor, merano. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat een proper huishouden en verantwoord voedsel buiten de aanwezigheid van mijn kinderen soms ook ver te zoeken is.

Mijn kinderen houden me netjes. Nouja, parttime dan hè Een clutch is een koppeling. Een Echte Man weet dat
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven