Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
quote:Donkeyshot schreef op 26 januari 2013 @ 01:13:

[...]

Een clutch is een koppeling. Een Echte Man weet datKlopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik vandaag ben gered door mijn winterbanden en de ervaring van een paar rijvaardigheidstrainingen. Ik nam een afslag van de A1 op de Veluwe en opeens begon mijn auto te glijden en te schuiven. De hele achterkant brak uit. Automatisch deed ik wat me geleerd is: koppeling in + gas los, van de rem afblijven, kijken naar, en sturen in de richting van waar je heen wilt.

Het scheelde weinig maar de auto bleef op de weg. Heel verrassend dat het daar zo glad was: er lag geen sneeuw en er was geen neerslag gevallen. Ik denk dat de luchtvochtigheid zo hoog was dat vocht uit de lucht aanvroor op het asfalt. Je krijgt dan een spekglad wegdek maar je ziet er niets van. Zeer verraderlijk. Leve de winterbanden.

Ik heb meteen maar de politie gebeld of ze een strooiwagen konden regelen voor die bocht.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Hoezo 'leve winterbanden'?

'mijn auto te glijden en te schuiven. De hele achterkant brak uit.'
quote:Amand schreef op 26 januari 2013 @ 01:42:

Hoezo 'leve winterbanden'?

'mijn auto te glijden en te schuiven. De hele achterkant brak uit.'

Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim ?

Goed lezen AmanT. De auto begon te glijden maar ik kreeg hem wel weer onder controle. Met zomerbanden was me dat zeer waarschijnlijk niet gelukt, dan was ik achterstevoren in de vangrail geeindigd. Nu bleef het bij een fikse schuiver.

Als je twijfelt aan het verschil in grip op een glad wegdek tussen winter- en zomerbanden heb ik nog wel wat leerzame linkjes voor je.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 25 januari 2013 @ 23:16:

Ik heb wehkamp.nl ontdekt.

Kijk, ik ben en blijf een vrouw he. Dus als ik niet de stad in kan, dan shop ik maar zo.Niet elke vrouw houdt van sjoppen....ik haat het, de drukte in de stad, het moeten passen in een klein kuthokkie, nee, niet mijn kopje thee.
.... en gelukkig heb ik winterbanden.
Wehkamp is leuk!!

Wow donkey dan heb je wel geluk gehad!!
Zo Donk... mazzel!!

En hier sneeuwt 't weer eens. Heul grote vlokken. Sinds vanochtend alweer een paar cm gevallen.
Haiii

Leuk die sneeuw, al gaat t morgen keihard dooien... Lekker feestje gehad gisteravond. Er zijn allemaal bandjes in mijn stad dit weekend. Nu nog wel een beetje gammel. Vanavond ga ik zelf helpen bij dat bandjesgebeuren. Leuk! Gelukkig wel lekker binnen allemaal
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Haaaaaaai Deeds!

Hoe gaat het met je scharrel?

Ik heb vanavond een burenborrel. Zin in. Heb al besloten dat ik lekker aan de drank ga. Morgen zien we wel weer.
Hi pimpel! Haha toch weer proberen... Hoop dat t goed valt. Scharrel is ziek en vooral zielig. Gewoon beetje grieperig maar krijg om t uur een update over hoe ziek hij zich voelt... Mannen!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Ach... zielig joh. Moet je 'm niet gaan vertroetelen?

En ja, ik ga 't gewoon proberen. Ben tenslotte zo weer thuis.
hier dus, Peacy
Okee.. Was net zoiets raars. Werd gebeld door nr onbekend. Ik nam op. Wanneer we gingen neuken?

What The ....??? Hallo ik ken je niet.

Goed
quote:Peacy schreef op 26 januari 2013 @ 23:31:

Okee.. Was net zoiets raars. Werd gebeld door nr onbekend. Ik nam op. Wanneer we gingen neuken?

What The ....??? Hallo ik ken je niet.

GoedHoe is AmanT achter jouw nummer gekomen ?
Ds: ik weet t niet
quote:DeeDee86 schreef op 26 januari 2013 @ 15:34:

Hi pimpel! Haha toch weer proberen... Hoop dat t goed valt. Scharrel is ziek en vooral zielig. Gewoon beetje grieperig maar krijg om t uur een update over hoe ziek hij zich voelt... Mannen!

Niet generaliseren hè ? Ik ben ook een man, en als ik ziek ben (bijna nooit overigens) dan kruip ik in een donker hoekje en wil ik alleen maar met rust gelaten worden.

Mijn ex snapte daar nix van, die liep dan maar achter me aan met thee, sinaasappelsap, aspirientjes enzo, en telkens maar vragen hoe ik me voelde. Gek werd ik daar van. Laat me met rust, ik ben ziek !!
Donkey, droom vent ben je! Kan je daar geen cursussen in gaan geven?
En wéér was ik de mooiste 43 jarige man in de sauna gisteren

* shameless self bump *
Volgens wie?
Heerlijk. Mooie lijven in strakke schaatspakjes. Mjam.
Ik ga even vasten. In het pashokje vandaag zag ik dingen die niet door de beugel kunnen.
Dat is jouw schuld niet qthee. Ze maken die beugels in die pashokjes gewoon veel te smal.

Op de één of andere manier waren ook de spiegel en de kleren bij het complot betrokken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven