Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
maandag 28 januari 2013 om 11:02
quote:Sophiepapa schreef op 28 januari 2013 @ 10:59:
Donkeyshot, Een tijdje geleden had je een vraag uitgezet bij dit topic Het Rotterdamse ...
Heb je daar nog wat aan gehad?
Hoi SP !!
Ja en nee.
De tips zagen er goed uit maar op zaterdagavond zaten die restaurants vol dus ik kon niet meer reserveren.
We zijn uiteindelijk bij een klein Grieks restaurantje terechtgekomen en daar hebben we heerlijk gegeten.
Een volgende keer reserveer ik vroeger en dan gaaan we de Italiaanse keuken weer eer aan doen
Donkeyshot, Een tijdje geleden had je een vraag uitgezet bij dit topic Het Rotterdamse ...
Heb je daar nog wat aan gehad?
Hoi SP !!
Ja en nee.
De tips zagen er goed uit maar op zaterdagavond zaten die restaurants vol dus ik kon niet meer reserveren.
We zijn uiteindelijk bij een klein Grieks restaurantje terechtgekomen en daar hebben we heerlijk gegeten.
Een volgende keer reserveer ik vroeger en dan gaaan we de Italiaanse keuken weer eer aan doen
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 28 januari 2013 om 13:57
maandag 28 januari 2013 om 22:21
We hebben nu even een pauze in de winter. Vandaag dus maar even de motor weer van stal gehaald en een rit gemaakt.
Over een week komt de winter keihard terug en gaan we weer schaatsen. Daarna wordt het tijd voor FLT's en rokjesdag.
Zomer is pas over een maand of zes.
Over een week komt de winter keihard terug en gaan we weer schaatsen. Daarna wordt het tijd voor FLT's en rokjesdag.
Zomer is pas over een maand of zes.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij