Eeeek!!! Een MUIS!!
zaterdag 25 juni 2016 om 18:54
Sjesus... Zit ik rustig te forummen met de balkondeuren aan de straatkant open, zie ik vanuit mijn ooghoek een muis binnenwandelen. Ik heb 'm de deur weer uit gegild, en nu is ie nergens meer te bekennen! Er is op het balkon niks waar ie achter kan zitten. Kunnen muizen recht tegen de muur op klimmen? Ook tot de 3e verdieping?? En nou heb ik ook nog dat kutlied over die muis - waar - daar op de trap - in mijn hoofd... Gadver.. straks loopt ie over me heen als ik lig te slapen..
zaterdag 25 juni 2016 om 23:06
quote:iris1969 schreef op 25 juni 2016 @ 22:09:
Muizen zijn zo lief en schattig
Mijn kat laat ze gelukkig met rust.
Muizen die je als huisdier houdt (die je netjes in de winkel kunt kopen) wel ja. Net als ratten.
Maar die vieze beesten die vlooien en al mee naar binnen nemen en alles onder zeiken en poepen...nee dank je. Dan heb ik liever dat dat netjes in een kooi gebeurt.
Mijn kat met 1,5 tand gaat er gelukkig wel als een echte jager achteraan.
Muizen die je als huisdier houdt (die je netjes in de winkel kunt kopen) wel ja. Net als ratten.
Maar die vieze beesten die vlooien en al mee naar binnen nemen en alles onder zeiken en poepen...nee dank je. Dan heb ik liever dat dat netjes in een kooi gebeurt.
Mijn kat met 1,5 tand gaat er gelukkig wel als een echte jager achteraan.
zaterdag 25 juni 2016 om 23:42
Herken je probleem. Heb ook op de derde verdieping een appartement gehad. Liepen ook de muizen over het balkon. Val gezet. Zat er serieus een vogel in, ipv de muis. Tip: muizen kunnen niet tegen de geur van cavia plas. Die tip kreeg ik. En aangezien ik toen 2 cavia's had, hebben die hun best gedaan op het balkon (val eerst weggehaald natuurlijk). Heb daarna geen muis meer gezien of gehoord.
Fijne reis!
Fijne reis!
Carpe Diem!
zondag 26 juni 2016 om 15:41
quote:iris1969 schreef op 25 juni 2016 @ 22:09:
Iris darling... je bent knetter
ik moet ook niks van muizen hebben, toen ik net in mijn huis woonde, hadden we dus ook muizen en ik werd helemaal gek (ben zo'n verwend kreng die nog nooit muizen in huis heeft gehad) en ja een kat helpt wel.. al had die van mij er gister weer een te pakken ... maar ja hij moet wat aangezien er geen duiven naar binnen vliegen
Iris darling... je bent knetter
ik moet ook niks van muizen hebben, toen ik net in mijn huis woonde, hadden we dus ook muizen en ik werd helemaal gek (ben zo'n verwend kreng die nog nooit muizen in huis heeft gehad) en ja een kat helpt wel.. al had die van mij er gister weer een te pakken ... maar ja hij moet wat aangezien er geen duiven naar binnen vliegen