Een act.. Maar wat?

03-01-2012 16:44 21 berichten
Hallo FrummerTs ,

Ik heb een beetje hulp nodig met het volgende..

Ik ga met een groep (+/- 5-10 vrouwen) een act opvoeren. Een playback act godzijdank .. We zijn een beetje opzoek naar een burlesque achtig iets.. Of in ieder geval mooie/sexy vrouwen van vroegah.. Normaal gesproken doen we altijd iets heul mannelijks en deze keer gooien we het over een andere boeg..

Big spender heeft te weinig muziek.. Moulin Rouge is ook een optie, Mein Herr is helaas al een keer geweest, maar er is vast nog veel meer..

Heeft iemand nog een leuk idee? We hebben het liefst iets uit een musical o.i.d waar ook filmpjes van te vinden zijn.. (lekker makkelijk, i know )

Alvast bedankt .

ps: Dit is ook een optie : http://www.youtube.com/watch?v=-ScjucUV ... ure=relmfu Die sfeer zoeken we dus een beetje ..
Alle reacties Link kopieren
It's raining men?
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Dirty old men.
Niet echt burlesque, maar ik heb wel eens zoiets gezien op you can leave your hat on van joe cocker
Voulez vous couchez avec moi lady marmelade even googlen voor versie christina aguilera
Het origineel, leuk Mizuki ! Thanks
Ik ga alles ff youtuben, thanks!
Niet echt heel spectaculair, van vroegah en ze is maar in haar eentje, maar wel heel sexy: Man! I feel like a woman

En deze video, hoewel ook modern, is ook wel heul sexy en een beetje burlesque. Vooral het schaduwspel is wel erg gaaf. Heb ik ooit op de middelbare school nog gedaan met behulp van houten frames met vuilniszakken en een paar schijnwerpers erachter.
Iets uit Sister Act? Lekker swingend en makkelijk met kostuums.
@EN, dat hebben we toevallig vorig jaar al gedaan in mega gewaden..

We gaan gingen! eigenlijk altijd voor iets makkelijks en/of iets mannelijks..
Dit nummer heb ik ooit met een groepje geplaybacked en de reacties waren zeer goed. Je kan het zo sexy maken als je zelf wilt, wij hebben er zelfs stoelen en boa's bij gebruikt.

giving him something he can feel
Nice Khemam, thanks .
Die van Kheman is leuk!
YMCA?
quote:elninjoo schreef op 03 januari 2012 @ 17:28:

YMCA?Thanks, maar nee .. We willen júist iets anders.. Iets moois waar moeite in gestoken moet worden.
Ooh, En Vogue is zeker gaaf! Ook Don't Let Go en Hold On zijn mooie plaatjes!

Haha, zit nu allemaal video's uit de jaren negentig te bekijken... Stop, van de Spice Girls... All Saints... TLC... Solid HarmoniE... Aargh, YouTube!
Iets uit musical Chicago?
Wellicht? Ik ken die musical nog niet. Ik ga even googlen.
http://www.youtube.com/watch?v=yo5fmRoF ... re=related
quote:thinkerbell28 schreef op 03 januari 2012 @ 18:43:

Iets uit musical Chicago?

Wilde ik ook roepen.

Allemaal een stoel, hoed en wandelstok (plus hoge hakken en kousen uiteraard). Zeer sexy en classy.
Een medley van:

- Supremes

- Fever van Peggy Lee

- iets van Marilyn Monroe (Diamonds are a girl's best friend)

- ABBA

- Madonna-liedjes als Like a Virgin, Material Girl

- Cabaret (dat liedje met die stoel)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven