Een dagje shoppen
dinsdag 6 september 2011 om 05:34
Ik doe al ruim 3 jaar de wekelijkse boodschappies daar maar helaas kom ik nooit zulke vermakelijke mensen tegen. Wel elke keer mensen in pyjama of huispak, dat blijf ik nog steeds zo vreemd vinden...je kleed je toch aan als je naar de winkel gaat?!
En heb een keer een vrouw compleet stoned van de a.d. op de grond zien liggen terwijl ze maar bleef zingen dat ze op de Prophet wachtte. En haar wanhopige man ernaast maar steeds uitleggen dat ze aan de Cymbalta was.
En ik zie regelmatig cowboys in hun werkoutfit door de winkel stompen. Leukste vind ik een vader met z'n zoontje van een jaar of 4. Allebei in spijkerbroek, westernshirt, boots en hoed en allebei hetzelfde loopje. Je ziet gewoon hoe supertrots die man op z'n zoontje is!
En heb een keer een vrouw compleet stoned van de a.d. op de grond zien liggen terwijl ze maar bleef zingen dat ze op de Prophet wachtte. En haar wanhopige man ernaast maar steeds uitleggen dat ze aan de Cymbalta was.
En ik zie regelmatig cowboys in hun werkoutfit door de winkel stompen. Leukste vind ik een vader met z'n zoontje van een jaar of 4. Allebei in spijkerbroek, westernshirt, boots en hoed en allebei hetzelfde loopje. Je ziet gewoon hoe supertrots die man op z'n zoontje is!
dinsdag 6 september 2011 om 05:58
Ben de afgelopen weken al diverse keren geweest, maar nog geen enkele keer dit soort types gezien. Cowboystyle geklede mannen zie je hier overigens overal in 't dagelijks leven, het is tenslotte cowboy country in Montana en Wyoming. Dat zie ik ook niet als iets buitennissigs, dat is hier gewoon de norm.