een vers napraattopic deel 2
woensdag 26 mei 2010 om 20:46
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Tekst eerlijk gepikt van Pilous..
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Tekst eerlijk gepikt van Pilous..
donderdag 27 mei 2010 om 10:17
quote:dangeensuus schreef op 27 mei 2010 @ 10:02:
Eens met BGB. Ze willen stiptheid, kunnen ze krijgen.
Zal ik jou eens aan het werk zetten?
Het volgende stukje tekst is NIET voor moderaters; bannen nalv deze tip ....( daar verzin ik nog iets voor )
Na het helpen modereren in " ik kan me niet meer geven " heeft iederéén een ban
Als je nou een beetje een flauwe, stipte angel bent, dan ga je toch op dát soort topics zitten, vol continue? Of op die " ik ben gigolo wie huurt me in " ; kan je elke reactie als provocerend bestempelen.
Eens met BGB. Ze willen stiptheid, kunnen ze krijgen.
Zal ik jou eens aan het werk zetten?
Het volgende stukje tekst is NIET voor moderaters; bannen nalv deze tip ....( daar verzin ik nog iets voor )
Na het helpen modereren in " ik kan me niet meer geven " heeft iederéén een ban
Als je nou een beetje een flauwe, stipte angel bent, dan ga je toch op dát soort topics zitten, vol continue? Of op die " ik ben gigolo wie huurt me in " ; kan je elke reactie als provocerend bestempelen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 27 mei 2010 om 10:59
quote:dangeensuus schreef op 27 mei 2010 @ 10:21:
Of wanneer beginnen vrouwen met mastuRberen, of mijn vriend kijkt naar de buurman, of ik ben zwanger en ik weet niet van wie maar ik post voor mijn vriendin en ga zo maar door...
O, dat zijn ook erge goeie.
We gaan het druk krijgen vandaag
Of wanneer beginnen vrouwen met mastuRberen, of mijn vriend kijkt naar de buurman, of ik ben zwanger en ik weet niet van wie maar ik post voor mijn vriendin en ga zo maar door...
O, dat zijn ook erge goeie.
We gaan het druk krijgen vandaag
donderdag 27 mei 2010 om 11:09
donderdag 27 mei 2010 om 11:22
donderdag 27 mei 2010 om 11:32
quote:PattiPage schreef op 27 mei 2010 @ 11:26:
Sorry DGS maar dat is kwetsend, provocerend taalgebruik 'verdomme'.
Best moeilijk eigenlijk de nsb-ert uithangen en alle mogelijke ovetredingen te melden.
maar ik heb al wel wat gevonden :DIk maakte wél een grapje he, met dat stiptheidsgedoe.
Sorry DGS maar dat is kwetsend, provocerend taalgebruik 'verdomme'.
Best moeilijk eigenlijk de nsb-ert uithangen en alle mogelijke ovetredingen te melden.
maar ik heb al wel wat gevonden :DIk maakte wél een grapje he, met dat stiptheidsgedoe.
donderdag 27 mei 2010 om 13:17
quote:appeltjesgroen25 schreef op 26 mei 2010 @ 22:16:
Zal ikd e titel laten veranderen in 'deel zoveel'
Gewoon Naomi de topics opnieuw laten openen als tellen moeilijk is . Dan hebben we dit "probleem" ook niet.
En als het topic iets over de 3000 is en Naomi is er niet, niet in paniek raken, het forum ontploft niet als je er overheen gaat.
Zal ikd e titel laten veranderen in 'deel zoveel'
Gewoon Naomi de topics opnieuw laten openen als tellen moeilijk is . Dan hebben we dit "probleem" ook niet.
En als het topic iets over de 3000 is en Naomi is er niet, niet in paniek raken, het forum ontploft niet als je er overheen gaat.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.