een vers napraattopic deel 2

26-05-2010 20:46 1152 berichten
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.

Tekst eerlijk gepikt van Pilous..
quote:floor72 schreef op 26 mei 2010 @ 21:00:

Ok thnx Appel. Die kip die ik nu heb is ook niks.Die is niks nee!
quote:mylenevalerie schreef op 26 mei 2010 @ 21:01:

Moet dit niet deel 3 zijn? Naomi had deel 1, Ploes deel 2. Of is het al gezegd? Heb nog niet nagelezen.

Dat deel van Naomi heette het napraattopic, die van pilous heet

een vers napraattopic. Dan is dit toch het tweede verse napraattopic?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet naar het stakingstopic. Heb geen piratenavatar...
quote:appeltjesgroen25 schreef op 26 mei 2010 @ 20:46:

Tekst eerlijk gepikt van Pilous.. En ik van een eentsjel
quote:Pilous schreef op 26 mei 2010 @ 21:10:

[...]

En ik van een eentsjel
nee we hebben een deel 2 gehad en volgens mij ook even deel 3 tot die gesloten werd en toen mochten het niet meer, toen weer wel en toen was er het verse topic
quote:frizzy schreef op 26 mei 2010 @ 21:08:

Ik kan niet naar het stakingstopic. Heb geen piratenavatar...mag wel hoor...
quote:nieuweauto schreef op 26 mei 2010 @ 21:14:

nee we hebben een deel 2 gehad en volgens mij ook even deel 3 tot die gesloten werd en toen mochten het niet meer, toen weer wel en toen was er het verse topic Snap jij het nog? Ik niet meer!
Ah, de oude napraat is reeds volgeluld zie ik?
quote:appeltjesgroen25 schreef op 26 mei 2010 @ 21:23:

[...]

Snap jij het nog? Ik niet meer! Nou we hadden een eerste, toen een tweede, heel even een derde, maar daar zat een luchtje aan volgens de angels dus moest er een verse komen. Echter die verse is inmiddels bedorven, vandaar een tweede verse, die tevens de vijfde napraat is.
Arrrrrrrr

Zal ikd e titel laten veranderen in 'deel zoveel'
Zeg lieverdjes, hoe zit het met de piratenavatars? Als het leuk is wil ik wil ook meedoen
Ja, dat vind ik echt.
Mamasaar, je moet meedoen, we zijn "on strike"!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Oooh ik had hem al gezien!
Ja, dat vind ik echt.

Viva naar de knoppen.
quote:Mamasaar schreef op 26 mei 2010 @ 22:24:

Zeg lieverdjes, hoe zit het met de piratenavatars? Als het leuk is wil ik wil ook meedoen
Zullen we een stiptheidsactie houden? Dan nemen we allemaal vijf topics voor onze rekening en toverstaffen we elke overtreding- hoe licht ook. Het schijnt namelijk bannenregendag te zijn, vandaag.

Ik schat dat morgen dan nog 50 % van alle forummers in kunnen loggen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tis te gek voor woorden!

Alsof ban op ban gestapeld kan worden!

Volgens de regels klopt zelfs hier geen bal van.
Huh? Die bannen kloppen toch helemaal niet? Sinds wanneer is het 24 uur + 24 uur + 24 uur enz.? En beetje vreemd om die optelsom te maken, het is gewoon hetzelfde vergrijp.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 mei 2010 @ 10:00:

Zullen we een stiptheidsactie houden? Dan nemen we allemaal vijf topics voor onze rekening en toverstaffen we elke overtreding- hoe licht ook. Het schijnt namelijk bannenregendag te zijn, vandaag.

Ik schat dat morgen dan nog 50 % van alle forummers in kunnen loggen.
Eens met BGB. Ze willen stiptheid, kunnen ze krijgen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 mei 2010 @ 10:00:

Ik schat dat morgen dan nog 50 % van alle forummers in kunnen loggen.ik ben voor!!
Heeft iemand Yasmijn en Thee al gemeld in het modtopic? Thee stelt een vraag (mag niet, want off-topic) en Yasmijn antwoordt daarop. Er ontstaat godbetert een conversatie tussen die twee want Thee antwoordt vervolgens weer op Yasmijn.

Het is hier verdomme geen discussieforum!
quote:qwertuu schreef op 27 mei 2010 @ 10:14:

Heeft iemand Yasmijn en Thee al gemeld in het modtopic? Thee stelt een vraag (mag niet, want off-topic) en Yasmijn antwoordt daarop. Er ontstaat godbetert een conversatie tussen die twee want Thee antwoordt vervolgens weer op Yasmijn.

Het is hier verdomme geen discussieforum!

Holy fuck! Gaat me dat een ban kosten? Moet ik mijn posting weghalen?

Nog niet misschien! Ik laat het staan en als Thee verstandig is laat ze het ook staan.

Ik ben toch verdomme geen 45+ geworden om me als een kleuter de hoek in te laten sturen omdat ik slechts een gewoon antwoord geef.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven