een vers napraattopic deel 2

26-05-2010 20:46 1152 berichten
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.

Tekst eerlijk gepikt van Pilous..
Dutskop, ik neem aan dat je mij kent en weet hoe ik mijn kinderen opvoed?

Omdat jij net als vele andere hier altijd voor mij invullen.

Hoe weten jullie of ik mijn kinderen wel of niet wijs op de gevaren van internet? Hell mijn kinderen mógen niet eens zonder toezicht op internet. Ik heb overal filters en bovendien zit ik er behalve altijd náást ( geen internet als mama niet thuis is, en dat kan ook idd niet) ze vragen mij ook altijd of ze zus en zo wel mogen posten en webcammen en msn-nen mag van mij NIET.

Voor de rest ga ik maar niet in over de manier waarop ik mijn kinderen opvoed. Laten we het erop houden dat ik niet perfect ben, maar ook niet van gisteren.

Ik heb erg intelligente en lieve kinderen. Waar ik trots op ben. En welke ook nog eens deels mijn verdiensten zijn. Jeuj.
Noahtb, dat bedoel ik dus. Weet jij wel waarover je het hebt en waar jij het nu helemaal mee eens zit te zijn?

Mylene ik zou het echt op prijs stellen als je je woorden terug zou nemen.
Alle reacties Link kopieren
Lekker he die aandacht weer.
Digi, dat vind ik oprecht jammer dat je dat denkt. Want ik weet al die dingen al veel langer van jou en ik niet alleen, en ik ben het ook al vele malen vaker met jou oneens geweest en toch heb ik altijd mijn mond gehouden over bepaalde dingen, what is the use?

Het is ook helemaal geen dreigement, jij zet die gegevens in de loop der tijden zelf nu en dan her en der neer. Dat gebeurd als je jaren op eenzelfde forum meeschrijft. En dat is helemaal niet erg.

Je maakt je totaal onterecht zorgen. Als ik iets kwaads in de zin had ( het idee alleen al) dan had ik dat toch allang laten weten. Net zoals mijn woorden aan Kip totaal niet bedreigend zijn bedoeld. Het was ter illustratie. Maar genoeg erover. Jullie weten onderhand dat ik nooit kwaad in de zin heb over wie dan ook. Dat is genoeg om te weten. De rest weten jullie al
En nu hebben we ons allemaal laten verleiden om een topic uit het verleden aan te halen, een vergrijp waar BGB een waarschuwing voor kreeg.

Lekker dan. Zit ik zo weer op Libelle.
Is Libelle leuk?
quote:Zoyla schreef op 28 mei 2010 @ 13:10:

Noahtb, dat bedoel ik dus. Weet jij wel waarover je het hebt en waar jij het nu helemaal mee eens zit te zijn?

Mylene ik zou het echt op prijs stellen als je je woorden terug zou nemen.

Ja hoor, lees mijn stukje wat ik eerder postte vandaag maar terug. Destijds heb ik het in jouw topic voor je opgenomen toen je zo onder vuur lag en een hele hoop stront over je heen kreeg. Ik had zo gehoopt dat je er iets van geleerd zou hebben. Dat heb je niet en dat stuit me, net als vele anderen, tegen de borst.

Jouw dochters foto's/gegevens/ziekte zijn breed uitgemeten op die ene website en dat heeft ze aan jou te danken. Natuurlijk lacht ze erom, kinderen zijn altijd loyaal aan hun ouders. Daarnaast is ze hartstikke jong. Als mijn moeder me zo'n geintje zou flikken ging de deur voorgoed dicht.
quote:Zoyla schreef op 28 mei 2010 @ 13:14:

Is Libelle leuk? Och, als je er maar vaak genoeg komt, went het vanzelf.
quote:floor72 schreef op 28 mei 2010 @ 13:13:

En nu hebben we ons allemaal laten verleiden om een topic uit het verleden aan te halen, een vergrijp waar BGB een waarschuwing voor kreeg.

Lekker dan. Zit ik zo weer op Libelle.

Zoyla, ik geloof je als je zegt dat JIJ geen hinder ondervindt van je manier van forummen. Denk zelfs dat je geniet van alle aandacht en niet meer zonder kunt. Je wilt eigenlijk alles delen hier.

Maar of je gezinsleden er geen hinder van ondervinden kun je nooit echt beoordelen. Je dochter is nog erg jong, ze zal niet helemaal (kunnen of willen) aangeven hoe ze het ervaart. Ze lacht er nu om lees ik, maar lachte ze ook om de GS-commotie? En zal ze lachen als klasgenoten haar confronteren met bepaalde verhalen die ze over jou hebben gehoord of gelezen?

Mag je dochter (ze zit al op de mb toch?) trouwens echt niet alleen op het internet? Vertrouw je haar niet? Ze is toch in een levensfase waarbij msn en hyves ook een hele belangrijke uitlaatklep kan zijn. En een leuke manier om om te gaan met leeftijdsgenootjes. Langzaam loslaten is op dit gebied nl. ook heel belangrijk
Deleted
Van die hele GS commotie heeft ze weinig tot niets, of dan iig zo min mogelijk mee gekregen.

Klaar?
quote:floor72 schreef op 28 mei 2010 @ 12:45:

Wat Babs zegt dus. Ik vond dat GS gebeuren heel ernstig. Vooral voor je kind natuurlijk, maar ook voor de mensen die hier wèl enigszins anoniem willen posten.

Je sleurt op die manier een heel forum mee in je persoonlijke vete.

En daar ben ik niet van gediend.

Eens.

Maar goed hoor Zoyla, we/ze zullen zich niet meer druk maken als jij wat dan ook schrijft, maar niet komen mauwen als het mis gaat hè?
Destijds zei je iets heel anders Zoyla.. Toen zat ze er volgens jou ook om te lachen en was ze nog steeds trots op zichzelf.
En Prul; zitten ze op msn, dan moet je ze wel in de gaten houden, want zus en zo. Zitten ze op hyves ( want ja dat zit ze) dan moet je vinger aan de pols houden want zus enzo. Zitten ze níet op hyves, dan is dat zielig en bewust wereldvreemd houden, want zus en zo. Zitten ze niet op msn en mogen ze niet cammen, dan is het ineens zo dat je ze niet vertrouwd, want zus en zo..

What ever. Het is toch nooit goed wat je ook doet. Je lot als moeder vrees ik

Noni; foei, wel commentaar hebben en niet eens alles hebben gelezen; strafpunten voor jou!!
Maar Noni ik ervaar je bijdrage aan mij wel als bedreigend. Het voelt niet goed enzo.

Ik hou daar niet van. En het maakt me bang.

Bedreigen mag gewoon niet. Echt niet. Nooit.
Neee, ik ken je niet maar je zegt zelf dat niemand aan de kwaliteit van jou als moeder mag komen. Dan mag ik toch vanuit gaan dat je een goede moeder bent. Pak nou niet alles negatief op, want ik bedoelde het niet sarcastisch.
Noahtb, die dingen kunnen prima naast mekaar bestaan. Ze is en was ook heel trots. Haar eigen one minute of fame. Voor de rest heb ik getracht zo veel mogelijk negativiteit bij haar weg te houden. En haar idd te wijzen op de gevaren van je kop boven het maaiveld uitsteken en een dikke huid hebbende.

Zeg, ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ben weg.

Tjuus.
quote:Zoyla schreef op 28 mei 2010 @ 13:21:

Maar Noni ik ervaar je bijdrage aan mij wel als bedreigend. Het voelt niet goed enzo.

Bedreigen mag gewoon niet. Echt niet. Nooit.Ervaar je nu dat Noni je bedreigd? Even checken want ik snap niet zo goed wat je bedoeld.
quote:Zoyla schreef op 28 mei 2010 @ 13:17:

Klaar?Jij nog niet he?
quote:Zoyla schreef op 28 mei 2010 @ 13:21:

Bedreigen mag gewoon niet. Echt niet. Nooit.Huilie

écht?

Bedreigen? Volgens mij lees je niet zo goed meer Zoyla.
lets shake hands.
Wil je handen schudden? Met wie precies?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven