Een vers Napraattopic
woensdag 28 april 2010 om 19:24
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
woensdag 28 april 2010 om 21:45
Volgens mij is jouw mening zelfs gewoon gegrond. Maar hé, ik houd mijn mond maar, want anders ben ik straks nog provocatief. (Ik heb ook al geen waarschuwing gekregen voor "liegebeest" terwijl op datzelfde topic "zeurpiet" en "sneu" wél waarschuwingswaardig waren. Heb Qlief net maar even de deur uitgestuurd voor krasloten en een staatslot. )
woensdag 28 april 2010 om 21:59
quote:qwertu schreef op 28 april 2010 @ 21:45:
Ik heb ook al geen waarschuwing gekregen voor "liegebeest" terwijl op datzelfde topic "zeurpiet" en "sneu" wél waarschuwingswaardig waren.Ja, inderdaad! Fraai is dat! Ik zal nog eens een beetje retrospectief gaan toverstaffen, jij [insert helemaal niet beledigend of provocatief bedoeld woord naar keuze].
Ik heb ook al geen waarschuwing gekregen voor "liegebeest" terwijl op datzelfde topic "zeurpiet" en "sneu" wél waarschuwingswaardig waren.Ja, inderdaad! Fraai is dat! Ik zal nog eens een beetje retrospectief gaan toverstaffen, jij [insert helemaal niet beledigend of provocatief bedoeld woord naar keuze].
woensdag 28 april 2010 om 22:00
woensdag 28 april 2010 om 22:07