Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:zusenzo schreef op 28 april 2010 @ 21:40:

Miiny, gij ist scherp vandaag Ja, en dat heeft me meteen een waarschuwing opgeleverd
quote:zusenzo schreef op 28 april 2010 @ 21:40:

Miiny, gij ist scherp vandaag Provocatief, Zus, provocatief.
Ik ben niet provocatief Q, mijn mening is provocatief, maar aangezien ik die gewoon mag uiten dien ik daar helegaar geen waarschuwing voor te krijgen
quote:minny schreef op 28 april 2010 @ 21:35:

Male...voor je het weet doet ze er ook foto's bij dus wil je aub nooit meer zoiets zeggen? Maar ik sluit het ook niet uit.
Volgens mij is jouw mening zelfs gewoon gegrond. Maar hé, ik houd mijn mond maar, want anders ben ik straks nog provocatief. (Ik heb ook al geen waarschuwing gekregen voor "liegebeest" terwijl op datzelfde topic "zeurpiet" en "sneu" wél waarschuwingswaardig waren. Heb Qlief net maar even de deur uitgestuurd voor krasloten en een staatslot. )
Aha...dus jij bent de dans ontsprogen Q...en wat heb jij daar voor moeten doen?
Feeling lucky Q?
Zeg Q, zullen we anders samen een lot kopen voor koninginnedag? Ik kan wel wat extra's gebruiken!
Feeling hartstikke lucky, Zus.

Min, is goed hoor. Even kijken, hoe verdelen we dat eerlijk? Jij doet de financiële kant van de aankoop, ik handel de financiële kant achteraf af?
Ik ben een beetje relmoe merk ik.

Da's toch ernstig?

Overdaad schaadt?

Kunnen we gewoon niet één keer in de maand een hele goeie doen en tussendoor gezellig forummen en een beetje discussiëren enzo?
quote:qwertu schreef op 28 april 2010 @ 21:45:

Ik heb ook al geen waarschuwing gekregen voor "liegebeest" terwijl op datzelfde topic "zeurpiet" en "sneu" wél waarschuwingswaardig waren.Ja, inderdaad! Fraai is dat! Ik zal nog eens een beetje retrospectief gaan toverstaffen, jij [insert helemaal niet beledigend of provocatief bedoeld woord naar keuze].
Geef een voorzetje Floor!

Klinkt als een goed plan, alleen wil ik graag de taakverdeling een tikkie anders indelen. Als jij nou even dat lot koopt en naar mijn toe stuurt, dan zorg ik voor de rest. Echt, niet protesteren nou van "Oh Minny dat hoef je allemaal niet alleen te doen" want ik doe het graag hoor.
quote:zusenzo schreef op 28 april 2010 @ 22:00:

Geef een voorzetje Floor!

Ik vrees dat ik niet de aangewezen persoon ben om het voortouw te nemen bij de-escalerend forummen.
quote:floor72 schreef op 28 april 2010 @ 22:03:

[...]

Ik vrees dat ik niet de aangewezen persoon ben om het voortouw te nemen bij de-escalerend forummen.Je was vorige keer 's avonds goed begonnen anders Dat meen ik.
Nou dan gaan we gewoon gezellig doen op 3000plus
quote:loomii schreef op 28 april 2010 @ 21:59:

[...]

Ja, inderdaad! Fraai is dat! Ik zal nog eens een beetje retrospectief gaan toverstaffen, jij [insert helemaal niet beledigend of provocatief bedoeld woord naar keuze].Het topic is al verwijderd.
Minny, echt té lief van je. En te groot om aan te nemen hoor. Daar zou ik me alleen maar bijzonder ongemakkelijk bij voelen.
Ow okeeeee, dan doen we gewoon ieder de helft.
De-escalerend forummen, zouden we het nog kunnen?

Je hebt wel gelijk hoor Floor. De laatste tijd was het 1 grote rel en iedere dag biefstuk is ook niet lekker.

Maar de topics zijn de laatste tijd zo gewoontjes (of ben ik hier gewoon veel te veel )
Dat ik het rellen zat ben zegt echt wel wat hoor!

De-escalerend forummen? Dan moeten de angels wel meedoen anders werkt het niet.
quote:floor72 schreef op 28 april 2010 @ 21:59:

Ik ben een beetje relmoe merk ik.

Wie ben jij en wat heb je met Floor gedaan?
was vast ook een grapje van floor Bam
Zoo ben er weer.

Was zenuwachtig of dit topic er nog zou zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven