Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:Norre schreef op 29 april 2010 @ 11:53:

Floor, even voor de record. Welk nummer ben jij? Dan weet ik of ik nog maar één nummer moet zo...2.
Ik neem aan dat er wel iets gedaan gaat worden aan die opmerking van Festen tegen Bambi toch? Ik bedoel: als zielepiet als waarschuwingswaardig is...
quote:floor72 schreef op 29 april 2010 @ 11:56:

[...]

2.Echt waar? Die moet ik nog! Doe je eens even hard je best.
quote:Helaholalalala schreef op 29 april 2010 @ 11:54:

Suus kreeg de ban voor offtopic op modtopic op Seks. Die posts zijn verwijderd door vijf zonder verder bericht.Ooo, aha. Ik dacht op het mod.topic hier.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Etosha schreef op 29 april 2010 @ 11:56:

Ik neem aan dat er wel iets gedaan gaat worden aan die opmerking van Festen tegen Bambi toch? Ik bedoel: als zielepiet als waarschuwingswaardig is...Mag hopen van wel. Als er iets op de man spelen is, en nog verdomd laag onder de gordel ook, dan is dit het wel.
Geen idee Etosha, ik heb hem ook "getoverstaft", hoop het wel.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 april 2010 @ 11:55:

[...]

Ja, ho eens even; die prijs kregen we opgedrongen, hoor. We hebben gebedeld voor een " verlaat het bannenbos zonder betaling - bon " maar dat was geen optie, tien extra stemmen voor Forummer van de maand zat er ook niet in, this was all.....Jeetje, loop ik daar zo mijn best voor te doen... En die codes dan, zitten die nu eindelijk eens in het prijzenpakket?
quote:Norre schreef op 29 april 2010 @ 11:57:

[...]

Mag hopen van wel. Als er iets op de man spelen is, en nog verdomd laag onder de gordel ook, dan is dit het wel.Ja maar ze heeft geen 'hoer' gezegd dus is het dan wel te bewijzen?
quote:Norre schreef op 29 april 2010 @ 11:57:

[...]

Mag hopen van wel. Als er iets op de man spelen is, en nog verdomd laag onder de gordel ook, dan is dit het wel.

Het is zowel een nadeel als een voordeel als je hier al honderdduizend jaar forumt. Aan de ene kant trap je zelf niet in sommige dingen en aan de andere kant zit je je soms af te vragen of je wel of niet een ouwe koe uit de sloot zal gaan trekken.

Ik zelf heb daar wel eens moeite mee.

Ik heb namelijk een olifantengeheugen en sommige forummers die nu geen kwaad lijken te kunnen doen daar weet ik dan nog het een en ander van van jaren geleden.
quote:Etosha schreef op 29 april 2010 @ 11:58:

[...]

Ja maar ze heeft geen 'hoer' gezegd dus is het dan wel te bewijzen? Ik vind het woordje "ziek" in het geval van Bambi nog erger dan "hoer"...
quote:minny schreef op 29 april 2010 @ 11:57:

[...]

Jeetje, loop ik daar zo mijn best voor te doen... En die codes dan, zitten die nu eindelijk eens in het prijzenpakket?Codes? Wat voor codes?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 april 2010 @ 12:00:

[...]

Het is zowel een nadeel als een voordeel als je hier al honderdduizend jaar forumt. Aan de ene kant trap je zelf niet in sommige dingen en aan de andere kant zit je je soms af te vragen of je wel of niet een ouwe koe uit de sloot zal gaan trekken.

Ik zelf heb daar wel eens moeite mee.

Ik heb namelijk een olifantengeheugen en sommige forummers die nu geen kwaad lijken te kunnen doen daar weet ik dan nog het een en ander van van jaren geleden.Mevroj heeft een geschiedenis hier ja. Ik herinner mij ook nog genoeg!!
quote:Festen schreef op 29 april 2010 @ 11:45:

minny ben al weg hier op het VF dus lul niet zo dom en doe iets aan een irl ipl hier de hele dag dom zitten te hangen achter je pcWat een rare opmerkingen maak jij allemaal zeg. Ongehoord, die eerste. En wat een rare ava had je daarnet ook. Niemand opgevallen?
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 april 2010 @ 12:00:

[...]

Codes? Wat voor codes?De Angelcodes, die zouden ze misschien weggeven maar ik zie ze nergens in het prijzenpakket staan. Dat is jammer, want als je ze alle 6 verzameld hebt dan krijg je die van het opperhoofd.
quote:Demoiselle schreef op 29 april 2010 @ 12:01:

[...]

Wat een rare opmerkingen maak jij allemaal zeg. Ongehoord, die eerste. En wat een rare ava had je daarnet ook. Niemand opgevallen?Eh nee, wat was het?!
quote:Demoiselle schreef op 29 april 2010 @ 12:01:

[...]

Niemand opgevallen?Nee. Enlighten us.
Nee, die ava van Festen was me niet opgevallen.

Maar ook ik kan me nog een aantal dingen voor de geest halen en ik word er niet vrolijk van, waar die dame mee bezig is.....
De avatar van Angel2..

Hihihahahoehoe.
Oh serieus?!
Ohw.... ik ben er nog! Had ineens een roze schermpje.

Maar dat was gewoon een 24 secondenban denk ik!

Ai Floor, mag je dus wel uitkijken!
De adem-in-adem-uit-ban Floor
Vaag dan!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 april 2010 @ 12:03:

[...]

Nee. Enlighten us.Een Engeltjesava met een nummer erin. Ik heb een paar keer ge-F5-t, maar het bleef staan. Net in ander topic geweest en nu is het weg....
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Lief van je Norre (en anderen!) maar ik neem niks serieus wat uit het toetsenbord van Festen komt dus het boeit me niet zo, hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven