Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Dus als ik zou zeggen dat het een verademing zou zijn zonder dat schreeuwerige betweterige stronteigenwijze paars, en dat er eindelijk een discussie kan worden afgerond zonder dat ik moet zeggen Je hebt gelijk Min, dan mag dat niet ?

grapje, je weet dat ik houd van schreeuwerig betweterig stronteigenwijs paars toch
quote:Pilous schreef op 29 april 2010 @ 11:07:

[...]

Ja, precies! Ik begreep het ook even niet. Niet dat het boeit, maar ja... Is het nou een nieuwe regel of heeft Five last van een voorjaarsschoonmaak?Geen idee. Ik vond het juist informatief. Had geen idee waar je die dingen kon halen toen ik er zelf eens wilde gaan gebruiken. Maar ja, daar mag je het nu dus opeens niet meer over hebben.
quote:dangeensuus schreef op 29 april 2010 @ 10:57:

Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen Min.

Ik vind het ook echt waardeloos, dat soort niet constructieve onderbouwende bijdragen. Iemand afdoen als zeiker omdat ze nota bene op verzoek van Naomi mee proberen te denken. Niet aardig.

Suus het is ook geen constructieve bijdrage van mij, maar een opmerking, Naomi leest het denk ik toch niet, dus wat bereik je ermee? En al leest ze het wel, denk je nu echt dat zij iets veranderd aan haar manier van moddereren? Je loopt al jaren mee hier en er veranderd nooit iets

constructiefs of heb ik iets gemist???
quote:minny schreef op 29 april 2010 @ 11:09:

Nee Zoeb, maar je mag wel roepen dat je er niks meer aan vindt zonder mij, wat overigens geheel de waarheid is natuurlijk, dat het forum nooit meer zal herstellen van dat verschrikkelijke verlies, klopt uiteraard, en dat ik een leegte achterlaat die nooit of te nimmer meer opgevuld kan worden, want dat doe ik. Dat mag allemaal wel, je mag alleen niet jokken Zonder paars geen forum. Toch?
trouwens de zon schijnt! echt waar!
In mijn leven nog niet hoor.
quote:dangeensuus schreef op 29 april 2010 @ 11:10:

Dus als ik zou zeggen dat het een verademing zou zijn zonder dat schreeuwerige betweterige stronteigenwijze paars, en dat er eindelijk een discussie kan worden afgerond zonder dat ik moet zeggen Je hebt gelijk Min, dan mag dat niet ?

Neen Suus, dat zou een pertinente leugen zijn en dat mag volstrekt niet!

grapje, je weet dat ik houd van schreeuwerig betweterig stronteigenwijs paars tochIk ben helegaar niet betweterig, ik heb gewoon gelijk!
quote:Festen schreef op 29 april 2010 @ 11:14:

trouwens de zon schijnt! echt waar!Weet je het zeker? Moet je niet even naar buiten om het nog eens extra te controleren? Nee? Ja? Toch niet?
zeikerd!
Zeg, er was toch een topic waar je vragen kon stellen aan de angels? Iris, had jij daar niet pas ook een vraag gesteld of Dangeensuus? Dat topic is helemaal verdwenen, verwijderd, zonder melding. Of kijk ik nou niet goed?
Hebben we een boel toiletten nodig hiero, zeg!

Wat een hoop gezeik! *zucht , dweilt met de anderen mee, shit! Staat er ook nog een fikse kraan open! *
Ik denk dat jij blij mag zijn dat jij hier uberhaupt nog rondhobbeld, Festen. Laat anderen dan dus ook gewoon hun mening qua oplossingen geven over bepaalde zaken die duidelijk niet lekker lopen, volgens mij is daar niks zeikerigs aan.

Er zijn verder een paar erg vermakelijke topics geopend gisteravond, heb net zowat m'n TenaLady moeten verwisselen want ik zeek bijna in m'n broek van het lachen. Dus hoezó, slechte sfeer hier?
Vond het wel een leuke van Meds; dat het bantopic lijkt op de buurtbingo. Nu heeft DanGeenSuus een 48-uurs ban te pakken........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
jij bent echt ziek he? bambi?
quote:Festen schreef op 29 april 2010 @ 11:30:

jij bent echt ziek he? bambi?Pardon?
* shit, krijg die verdomde kraan niet dicht! Of zijn we nou water naar de zee aan het dragen?? *
Zo dan Festen. Ga je lekker? Denk eens na voor je zoiets schrijft!

(spuit elf, ik weet het. maar hier kan IK niet tegen!)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 april 2010 @ 11:27:

Vond het wel een leuke van Meds; dat het bantopic lijkt op de buurtbingo. Nu heeft DanGeenSuus een 48-uurs ban te pakken........Huh?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 april 2010 @ 11:27:

Vond het wel een leuke van Meds; dat het bantopic lijkt op de buurtbingo. Nu heeft DanGeenSuus een 48-uurs ban te pakken........Welk nummer kan ik wegstiften dan? Gaan we voor een horizontaal rijtje of een verticaal?
quote:Norre schreef op 29 april 2010 @ 11:41:

[...]

Welk nummer kan ik wegstiften dan? Gaan we voor een horizontaal rijtje of een verticaal?Volle kaart, natuurlijk. ( gaat hard zat zo )
Festen, Bambi heeft gewoon gelijk en dat weet je zelf ook donders goed.
quote:minny schreef op 29 april 2010 @ 11:41:

[...]

Huh?

Tsja....

Er staan wel meer dingen off topic daar, maar die zijn zeker niet banwaardig?
Wah, wie is dichtbij een volle kaart?
quote:Bloesie schreef op 29 april 2010 @ 11:44:

Wah, wie is dichtbij een volle kaart?

Ik. Maar ik heb dan ook goed opgelet!

quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 april 2010 @ 11:44:

[...]

Tsja....

Er staan wel meer dingen off topic daar, maar die zijn zeker niet banwaardig?Ik ben oprecht verbaasd over deze gang van zaken eerlijk gezegd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven