Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Zoyla, de melding ging over je hele posting
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:zusenzo schreef op 28 april 2010 @ 20:36:

Is er iemand die een samenvatting wil geven, waarom het andere napraattopic onvindbaar is?staat op blz. 2
quote:Star schreef op 28 april 2010 @ 20:37:

[...]

Omdat ie verwijderd is Ja lach maar, maar ik krijg verdorie aangekondigde visite, die ik zelf vergeten was en opeens is het weg, waarom?
Bedankt NA
quote:zusenzo schreef op 28 april 2010 @ 20:39:

[...]

Ja lach maar, maar ik krijg verdorie aangekondigde visite, die ik zelf vergeten was en opeens is het weg, waarom?Die heb je snel weggewerkt.
Goed, tijd voor voetbal. Eens kijken of ik morgen nog bijgelezen kom
Ah, okee nu weer om mijn hele post. Omdat er in het begin van dit topic uit het niets mij ineens werd verweten dat ik iemands vroegere nick zou hebben verklapt, leek me dat de reden.

Okee het hele stuk dus. Ook weggehaald door mijzelf. Omdat ik het ook wel een beetje ver offtopic vond gaan, en er op werd gewezen dat praten over gebande je een waarschuwing op kan leveren. En daar had ik geen zin in, zoals je kunt begrijpen. Het hele stuk heeft er misschien anderhalve minuut gestaan.

Je kunt het er verder niet mee eens zijn, dat mag. Ik ben wel meteen gemaild door een paar forummers dat ze het he-le-maal met mij eens zijn, maar het niet durven te zeggen online. Dus ik sta alvast niet alleen in mijn mening over jeweetwelwie.

Maar goed, dat het geen aardige post was, en het niet netjes is om te praten over iemand die zich niet kan verdedigen ( ook wel eens lekker trouwens, maar dat terzijde) kan ik me indenken. Vandaar dat ik de post ook zo snel als ik kon weer heb gedelete. Desalniettemin sta ik er nog wél achter.

Dat is toch ook mijn goed recht?

We zijn allemaal weer een andere mening toegedaan, dat is nu zo leuk aan die vrijheid van meningsuiting....
Zoyla, ik geloof steeds minder van jouw verhaal hier.
quote:fussie schreef op 28 april 2010 @ 20:40:

Goed, tijd voor voetbal. Eens kijken of ik morgen nog bijgelezen kom Makkelijk. Tegen die tijd zijn we vast wel weer net met een schone lei begonnen ofzo.
quote:Star schreef op 28 april 2010 @ 20:40:

[...]

Die heb je snel weggewerkt.

Goed hé!

Nee hoor kwamen maar eventjes, de kinderen moesten ook naar bed dus.

Maar heb het allemaal al weer gelezen.

Ik word er inmiddels zelf simpel van...
quote:Zoyla schreef op 28 april 2010 @ 20:41:

Maar goed, dat het geen aardige post was, en het niet netjes is om te praten over iemand die zich niet kan verdedigen ( ook wel eens lekker trouwens, maar dat terzijde)Ja...en dit vermoedde ik al...

Ik vind het laf.
Ja en ik werd gemaild door de andere helft van de forummers dat ze het helemaal met me eens waren en ook nog eens lekker online gingen posten

Alsjeblieft zeg, het wordt steeds kinderachtiger.
Maar goed, we weten nog steeds niet of HPL wel ECHT in het refo-topic was. Dus in dat licht bezien is het wel onaardig om zo over haar te praten.

Willen jullie trouwens het topic niet zo ver naar beneden laten zakken, ik dacht dat het al weer verwijderd was.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:fussie schreef op 28 april 2010 @ 20:33:

Zoyla, wees toch gewoon eens dapper en zeg dingen gewoon, ook al maak je een fout. Er is altijd wel een smoesje te bedenken voor een fout, maar het siert mensen als ze kunnen toegeven fout geweest te zijn.

Fussie zoek nou toch niet eens naar dingen die er niet zijn en wees eens zo dapper om toe te geven dat er geen fout te constateren is. Dat er gewoon écht, zonder dubbele bodem, een foutje is gemaakt, een vergissing, een verhaspeling, een slip of the tongue. Waarom moet er altijd weer wat achter zitten?

Ik heb mijn spijt betuigd. Ik heb oprecht uitgelegd dat ik me versproken heb zonder kwade opzet. Als het je niet afdoende is, dan spijt mij dat voor jou, maar kan ik daar verder niets meer voor jou aan veranderen. Ik ga niet lopen liegen om jou een plezier te doen, en zo zgn dapper te lijken in jouw ogen. Ik ben gekke henkie niet.
Zoyla, hou nou maar op, is het niet genoeg geweest?

Ik heb hem iig goed kunnen lezen en heb er op gereageerd, net als vele met mij, dus hij stond er iig lang genoeg.
Jongens, de vete Zoyla en HPL is ondertussen toch algemeen bekend en zo'n post is dus oud nieuws.

Next.
quote:Star schreef op 28 april 2010 @ 20:45:

Ja en ik werd gemaild door de andere helft van de forummers dat ze het helemaal met me eens waren en ook nog eens lekker online gingen posten

Alsjeblieft zeg, het wordt steeds kinderachtiger.Mailen, smsen bedoel je.
OMG jullie zijn zo vermoeiend én voorspelbaar. Echt elk woord wordt uitgemolken en op elke slak wordt zout gelegd. Durven jullie wel met z'n allen tegen mij?

quote:zusenzo schreef op 28 april 2010 @ 20:46:

[...]

Mailen, smsen bedoel je.O ja sorry ik werd zo bedolven.
Zoyla....even een vraagje tussendoor he.... Maar heb jij ooit in je leven eens toegegeven dat iets wel jouw fout is? Ik heb je namelijk zo over de jaren heen zeer vaak zien posten dat iets niet jouw schuld is, maar nog nooit dat je wel iets fout hebt gedaan. Is dat heel moeilijk voor je?
Wil iemand mijn rug masseren?
quote:Star schreef op 28 april 2010 @ 20:47:

[...]

O ja sorry ik werd zo bedolven.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Zoyla schreef op 28 april 2010 @ 20:47:

OMG jullie zijn zo vermoeiend én voorspelbaar. Echt elk woord wordt uitgemolken en op elke slak wordt zout gelegd. Durven jullie wel met z'n allen tegen mij?

Ja joh, scheer iedereen over 1 kam. Ik lees alleen mee hoor. Kweet niet.
quote:Zoyla schreef op 28 april 2010 @ 20:41:

Je kunt het er verder niet mee eens zijn, dat mag. Ik ben wel meteen gemaild door een paar forummers dat ze het he-le-maal met mij eens zijn, maar het niet durven te zeggen online. Dus ik sta alvast niet alleen in mijn mening over jeweetwelwie.

Jij hebt dit zwaktebod bij Naomi afgekeken?

Ik heb mails binnengekregen over wat voor zottigheid die post van jou weer is. En zo zullen er vast wel meer mensen mail binnen hebben gekregen, nietwaar? Lijkt me in deze discussie verder niet zo ter zake doen allemaal.

Grappig aan je hele betoog vind ik dat je het eigenlijk niet vindt kunnen en dat je tegelijkertijd pal achter je post blijft staan. Je maakt jezelf er niet echt geloofwaardiger op zo...
ZEZ, ben jij nou Maxima met peuk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven