Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:Pilous schreef op 28 april 2010 @ 20:06:

Een pratende voorbips?das liplezen :S
quote:Cateautje schreef op 28 april 2010 @ 20:09:

[...]

das liplezen :SLeg dat Willem maar eens uit
Ik heb het niet gezien Q (ik hoef het ook niet te weten). Heeft ze die dan snel verwijderd of een hint gegeven?
afwas klaar en topic is er nog steeds..
quote:sometimes schreef op 28 april 2010 @ 20:11:

[...]

Leg dat Willem maar eens uit Mannen kunnen en weten dat als de beste.
quote:sometimes schreef op 28 april 2010 @ 20:01:

[...]

Het zou niet gekker moeten worden hier.

Morgen misschien wel, je weet het nooit hier........
We hebben hier te maken met een speciale man hoor.
quote:iris1969 schreef op 28 april 2010 @ 20:11:

Ik heb het niet gezien Q (ik hoef het ook niet te weten). Heeft ze die dan snel verwijderd of een hint gegeven?Ze heeft dat snel verwijderd, maar toen waren er al meldingen van gedaan.
Jezus Quertu ik had me vergist. Ik heb het direct toen ik het opmerkte, in dezefde minuut geloof ik, aangepast. Daarom heb ik er ook verder geen woord aan vuil gemaakt. En dat hadden jullie ook niet moeten doen. Dan was het niemand niet opgevallen ook.

Nu is het wel heel duidelijk om wie we het hier hebben. En dat is niet mijn fout.
Aha, dat was dan niet zo slim/aardig/netjes van haar.
quote:Pilous schreef op 28 april 2010 @ 20:08:

Lé-zen Evidenza

Als er niks in je mailbox zit, dus niks provocerend hebt gepost, heb je géén waarschuwingKom kom, dat zou wel heel erg volgens de regels zijn. Nee, ik heb nog hoop.
quote:sometimes schreef op 28 april 2010 @ 20:09:

:-) Sterkte Evidenza!

Ennuh.... als je gewoon je mening gegeven hebt, is het een waarschuwing waard toch? Jouw mening telt ook!Kijk, das aardig!
Evidenza

Ennuh.... hou vast die hoop he?
Jawel Zoyla, dat is wel jouw fout, want jij hebt het gedaan, niet wij.
Ik heb het dus niet gelezen, maar vergissen is menselijk lijkt mij, maar ik hou er over op, het is helemaal mijn zaak niet .
Wat een toevallige vergissing, Zoyla...

En niet zo kies om dat nu dan in mijn schoenen te schuiven...
Tja 1 keer foute nick en in de rest van de monoloog wel de juiste nick? Kan, maar ik geloof er niet zo in.
Heb je dan schoenen aan onder die fraaie billen Q?
Ik vond de hele posting niet kunnen eigenlijk... Maar goed, dat is gemeld dus we kunnen alleen maar afwachten wat er mee gebeurt.
quote:Zoyla schreef op 28 april 2010 @ 20:17:

ik had me vergist.Túúrlijk schat.....túúrlijk.
anoniem_15696 wijzigde dit bericht op 28-04-2010 20:24
Reden: ga d'r van stotteren zeg
% gewijzigd
Laten we in vredesnaam ophouden met dat getoverstaf en melding maken van élk wissewasje. Spreek gewoon de forummer erop aan! Als diegene het dan nog niet wil aanpassen of wat dan ook, dan kun je uiteindelijk overwegen om een mod erbij te roepen.

Wat is er toch aan de hand met dit forum? Naar de Angels wijzen, naar de mod, naar medeforummers...kom op.
quote:fussie schreef op 28 april 2010 @ 20:22:

Heb je dan schoenen aan onder die fraaie billen Q? Ze bedoelt eigenlijk in dr kont hoor
Luister Minny, nog niet zo heel lang geleden werden er ook honderd andere namen aan mijn nickname gekoppeld en het overgrote merendeel daarvan was nog eens totaal niet waar ook. Gek genoeg blijven bepaalde capriolen die soms meer dan 10 jaar zijn geleden, mij van tijd tot tijd door sommige personen achtervolgen.

En nu maak ik gewoon een vergissing, een menselijke verhaspeling, want in mijn ogen is X gewoon nog steeds X, of XX zoals daar dan weer voor. Ik ben dan in mijn gauwigheid even de kluts kwijt. Ik tik dan als een razende mijn stukje, om jullie te kunnen bij houden en bedoel X en tik dan X in ipv X...( snappen jullie het nog )

In ieder geval mijn oprechte excuses, het was serieus per ongeluk.
Aangezien ik al drie kwartier zit te lezen en niet meer weet waar ik mijn antwoord moet zoeken, stel ik mijn vragen maar even hier.

Die godsdienstwaanzinnige vrouw die haar kinderen preventief tuchtigt bleek een troll?

Maar ze bleek een troll op een ander forum?

Dus op Viva heeft ze zich alleen als MissC voor gedaan?

Ben je nog steeds een troll als je op een ander forum dan een andere nick hebt?

En als ze op een ander forum zich misschien heeft voorgedaan als SM meesteres (om maar een voorbeeld te noemen) hoe weet een engel dan dat haar verhaal hier niet klopt?

Geeft zo'n troll nog een verklaring eventueel aan een engel en krijgen wij die ook te horen?

Waarom doet iemand dit? Dagen bijbelteksten en enge andere dningen over een forum uitstrooien terwijl je dat helemaal niet meent?

Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven.

Thanks!
Wat maakt het uit dat er namen aan jouw nick werden gekoppeld? Dat is toch geen excuus om het nu zelf te doen?

Maar wat vind je zelf van de rest van die posting, de eerste versie bedoel ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven