Een vers Napraattopic
woensdag 28 april 2010 om 19:24
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
woensdag 28 april 2010 om 20:17
Jezus Quertu ik had me vergist. Ik heb het direct toen ik het opmerkte, in dezefde minuut geloof ik, aangepast. Daarom heb ik er ook verder geen woord aan vuil gemaakt. En dat hadden jullie ook niet moeten doen. Dan was het niemand niet opgevallen ook.
Nu is het wel heel duidelijk om wie we het hier hebben. En dat is niet mijn fout.
Nu is het wel heel duidelijk om wie we het hier hebben. En dat is niet mijn fout.
woensdag 28 april 2010 om 20:24
Laten we in vredesnaam ophouden met dat getoverstaf en melding maken van élk wissewasje. Spreek gewoon de forummer erop aan! Als diegene het dan nog niet wil aanpassen of wat dan ook, dan kun je uiteindelijk overwegen om een mod erbij te roepen.
Wat is er toch aan de hand met dit forum? Naar de Angels wijzen, naar de mod, naar medeforummers...kom op.
Wat is er toch aan de hand met dit forum? Naar de Angels wijzen, naar de mod, naar medeforummers...kom op.
woensdag 28 april 2010 om 20:25
Luister Minny, nog niet zo heel lang geleden werden er ook honderd andere namen aan mijn nickname gekoppeld en het overgrote merendeel daarvan was nog eens totaal niet waar ook. Gek genoeg blijven bepaalde capriolen die soms meer dan 10 jaar zijn geleden, mij van tijd tot tijd door sommige personen achtervolgen.
En nu maak ik gewoon een vergissing, een menselijke verhaspeling, want in mijn ogen is X gewoon nog steeds X, of XX zoals daar dan weer voor. Ik ben dan in mijn gauwigheid even de kluts kwijt. Ik tik dan als een razende mijn stukje, om jullie te kunnen bij houden en bedoel X en tik dan X in ipv X...( snappen jullie het nog )
In ieder geval mijn oprechte excuses, het was serieus per ongeluk.
En nu maak ik gewoon een vergissing, een menselijke verhaspeling, want in mijn ogen is X gewoon nog steeds X, of XX zoals daar dan weer voor. Ik ben dan in mijn gauwigheid even de kluts kwijt. Ik tik dan als een razende mijn stukje, om jullie te kunnen bij houden en bedoel X en tik dan X in ipv X...( snappen jullie het nog )
In ieder geval mijn oprechte excuses, het was serieus per ongeluk.
woensdag 28 april 2010 om 20:25
Aangezien ik al drie kwartier zit te lezen en niet meer weet waar ik mijn antwoord moet zoeken, stel ik mijn vragen maar even hier.
Die godsdienstwaanzinnige vrouw die haar kinderen preventief tuchtigt bleek een troll?
Maar ze bleek een troll op een ander forum?
Dus op Viva heeft ze zich alleen als MissC voor gedaan?
Ben je nog steeds een troll als je op een ander forum dan een andere nick hebt?
En als ze op een ander forum zich misschien heeft voorgedaan als SM meesteres (om maar een voorbeeld te noemen) hoe weet een engel dan dat haar verhaal hier niet klopt?
Geeft zo'n troll nog een verklaring eventueel aan een engel en krijgen wij die ook te horen?
Waarom doet iemand dit? Dagen bijbelteksten en enge andere dningen over een forum uitstrooien terwijl je dat helemaal niet meent?
Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven.
Thanks!
Die godsdienstwaanzinnige vrouw die haar kinderen preventief tuchtigt bleek een troll?
Maar ze bleek een troll op een ander forum?
Dus op Viva heeft ze zich alleen als MissC voor gedaan?
Ben je nog steeds een troll als je op een ander forum dan een andere nick hebt?
En als ze op een ander forum zich misschien heeft voorgedaan als SM meesteres (om maar een voorbeeld te noemen) hoe weet een engel dan dat haar verhaal hier niet klopt?
Geeft zo'n troll nog een verklaring eventueel aan een engel en krijgen wij die ook te horen?
Waarom doet iemand dit? Dagen bijbelteksten en enge andere dningen over een forum uitstrooien terwijl je dat helemaal niet meent?
Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven.
Thanks!